Managerowie sieci handlowych o Black Friday. Co naprawdę się za nim kryje?

O przecenach z okazji Black Friday mówi się mniej więcej od połowy listopada, podczas gdy tradycyjnie to na piątek następujący po amerykańskim Święcie Dziękczynienia przypada kumulacja ofert, co płynnie wprowadza w okres przedświątecznych zakupów.

Publikacja: 23.11.2023 15:38

Trudno wskazać branżę, która nie oferuje przecen z okazji Black Friday.

Trudno wskazać branżę, która nie oferuje przecen z okazji Black Friday.

Foto: Adobe Stock

Czy rzeczywiście można zaobserwować wzmożony ruch w sklepach w tym czasie? Co najchętniej ludzie kupują i jak przez lata zmieniło się podejście do wydawania pieniędzy? Na ten temat wypowiedzieli się PR managerowie kilku sieci sprzedażowych w Polsce. 

Trudno wskazać branżę, która nie oferuje przecen z okazji Black Friday. Sklepy starannie przedstawiają oferty na długo przed tym konkretnym dniem, uruchamiając kampanie marketingowe z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby konsumenci już zawczasu mieli możliwość przygotowania się do zakupów.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

SPOŁECZEŃSTWO
W polityce działa ogółem ponad trzy razy więcej mężczyzn niż kobiet. Jak jest w Polsce?
Biznes i prawo
Polki mają gorsze warunki do pracy niż kobiety z innych krajów. Nowy raport
Biznes i prawo
Kobiety z pokolenia Z zmieniają myślenie o etacie. Firmy będą miały kłopoty?
Biznes i prawo
Pokolenie Z demoluje firmy nowym stylem odchodzenia z pracy. „Winne zarządzanie”
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Biznes i prawo
Kompetencje i studia przyszłości: Jakich specjalistów poszukują dziś pracodawcy?