Reklama

Managerowie sieci handlowych o Black Friday. Co naprawdę się za nim kryje?

O przecenach z okazji Black Friday mówi się mniej więcej od połowy listopada, podczas gdy tradycyjnie to na piątek następujący po amerykańskim Święcie Dziękczynienia przypada kumulacja ofert, co płynnie wprowadza w okres przedświątecznych zakupów.

Publikacja: 23.11.2023 15:38

Trudno wskazać branżę, która nie oferuje przecen z okazji Black Friday.

Trudno wskazać branżę, która nie oferuje przecen z okazji Black Friday.

Foto: Adobe Stock

Czy rzeczywiście można zaobserwować wzmożony ruch w sklepach w tym czasie? Co najchętniej ludzie kupują i jak przez lata zmieniło się podejście do wydawania pieniędzy? Na ten temat wypowiedzieli się PR managerowie kilku sieci sprzedażowych w Polsce. 

Trudno wskazać branżę, która nie oferuje przecen z okazji Black Friday. Sklepy starannie przedstawiają oferty na długo przed tym konkretnym dniem, uruchamiając kampanie marketingowe z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby konsumenci już zawczasu mieli możliwość przygotowania się do zakupów.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes i prawo
Ciemna strona ery AI. „Wprowadza do środowiska pracy nową grupę stresorów”
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes i prawo
W Polsce przybywa członkiń zarządów firm i prezesek. Nowe dane
Biznes i prawo
Zawód okołoprawniczy na liście zagrożonych przez AI. Kto powinien myśleć o zmianie fachu?
Biznes i prawo
Historyczny moment w Namibii. Najwyższe stanowiska państwowe obejmują trzy kobiety
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes i prawo
„Personalizacja sięga poziomu mikro”. Etyka w marketingu w erze AI nabiera nowego znaczenia
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama