Reklama

Managerowie sieci handlowych o Black Friday. Co naprawdę się za nim kryje?

O przecenach z okazji Black Friday mówi się mniej więcej od połowy listopada, podczas gdy tradycyjnie to na piątek następujący po amerykańskim Święcie Dziękczynienia przypada kumulacja ofert, co płynnie wprowadza w okres przedświątecznych zakupów.

Publikacja: 23.11.2023 15:38

Trudno wskazać branżę, która nie oferuje przecen z okazji Black Friday.

Trudno wskazać branżę, która nie oferuje przecen z okazji Black Friday.

Foto: Adobe Stock

Czy rzeczywiście można zaobserwować wzmożony ruch w sklepach w tym czasie? Co najchętniej ludzie kupują i jak przez lata zmieniło się podejście do wydawania pieniędzy? Na ten temat wypowiedzieli się PR managerowie kilku sieci sprzedażowych w Polsce. 

Trudno wskazać branżę, która nie oferuje przecen z okazji Black Friday. Sklepy starannie przedstawiają oferty na długo przed tym konkretnym dniem, uruchamiając kampanie marketingowe z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby konsumenci już zawczasu mieli możliwość przygotowania się do zakupów.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes i prawo
Zbadano, jak zawartość CV zależy od pochodzenia kandydata. Oto, czym wyróżniają się Polacy
Biznes i prawo
Badanie pokazało, jak teraz wygląda transparentność i równość płac w polskich firmach
Biznes i prawo
Firmy inwestujące w kulturę dobrostanu zyskują coś bardzo ważnego. Wyniki badania
Biznes i prawo
Wypalenie zawodowe pracowników to ważny sygnał dla firmy. Nowe spojrzenie na problem
Biznes i prawo
Pokolenie Z dyktuje warunki pracodawcom. Oto, czego wymaga w ogłoszeniach o pracy
Reklama
Reklama