Aktualizacja: 07.08.2024 06:05 Publikacja: 15.07.2024 10:09
Z badania wynika, że mentoring i możliwość omawiania bieżących prac w licznym gronie współpracowników jest ceniona głównie przez kobiety, które rozpoczynają karierę w danej firmie.
Foto: Adobe Stock
Gdy śledząca najnowsze trendy w modzie i mediach społecznościowych serialowa Emily Cooper na komputerze swojej szefowej testuje wraz z nią aplikację do zmiany twarzy w głowę kota, dobra zabawa trwa zaledwie przez kilka minut. Podczas rozmowy z klientem, gdy spanikowana Madeline nie potrafi przywrócić oryginalnych ustawień i z przedstawicielami managementu topowych firm modowych na świecie omawia kwestie budżetu mrugając do nich kocimi rzęsami i wymachując pluszowymi łapami, powodów do śmiechu jest już mniej. Skonsternowani rozmówcy w milczeniu przypatrują się dojrzałej kobiecie zagubionej w świecie nowoczesnych technologii, zaklętej w głowie gigantycznego zwierzaka, umiejętnie maskującego jej nabierającą najróżniejsze barwy twarz. Zabawna dla widzów serialu „Emily w Paryżu” sytuacja – w różnych odsłonach – może stać się udziałem niejednej osoby wykonującej biurowe obowiązki w zaciszu własnego domu i uczestniczącej w spotkaniach video z klientem, przełożonym czy współpracownikami.
Święty Mikołaj też czasem musi się rozliczyć z fiskusem – przypomina Joanna Narkiewicz-Tarłowska, doradczyni podatkowa, dyrektor zarządzająca w kancelarii Vialto Partners Poland.
Czy różnice w wynagrodzeniach to wina przepisów, nadużyć ze strony pracodawców, a może braku odwagi, by zmierzyć się z tabu jawności płac? Niezależnie od przyczyny, jedno jest pewne: coraz więcej firm będzie musiało odpowiedzieć sobie na pytanie jak wyrównać szanse kobiet i uniknąć dyskryminacji.
Czy dostawa paczek może być czynnikiem decydującym o sukcesie sklepu internetowego? Bez wątpienia tak! Szybkie i bezbłędne realizowanie zamówień to klucz do budowania satysfakcji klientów i ich lojalności wobec marki. Dowiedz się, jak dzięki abonamentowi InPost firmy mogą optymalizować logistykę, redukować koszty i budować zaufanie klientów.
Kobietom nie brakuje wiedzy technologicznej, umiejętności czy pasji. Brakuje im pewności siebie. Wciąż boją się pójść za głosem swojego serca – mówi w Wiola Klimczak, współzałożycielka i prezeska zarządu Fundacji IT Girls.
Obecnie klienci mogą sprawdzić opony niczym smartfony, mając dostęp do wnikliwych testów opon, co pozwala im porównywać i analizować konkretne modele i ich parametry w różnych warunkach.
Shein, Temu i AliExpress to popularne platformy internetowe pochodzące z Chin. Sprzedają m.in. tanie ubrania i akcesoria. Niektóre produkty zostały niedawno poddane kontroli. Okazało się, że zawierają ogromne ilości toksycznych substancji.
W raporcie „Orlen dla miast” koncern zastanawia się, jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką na rzecz szeroko rozumianego zrównoważonego rozwoju – mówi Stanisław Barański, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju i Transformacji Energetycznej Orlen.
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski zaprasza na finałowy etap jesienno-zimowego programu „Otwieramy się!”. To ponad 40 projektów artystycznych.
Nunu Radziwiłł wspólnie z siostrą, Teresą Tarnowską, przywróciły do życia manufakturę, którą pod koniec XIX wieku uruchomił ich przodek, książę Michał Piotr Radziwiłł. „Naszym celem było zmienić małą pracownię, która produkuje rzeczy na potrzeby muzealnego sklepiku dla turystów, w manufakturę z prawdziwego zdarzenia” – mówi Nunu Radziwiłł.
Włochy są jedną z potęg na rynku produktów luksusowych. O powrót na dawne miejsce w tej branży chce powalczyć marka, która ostatnich lat nie może zaliczyć do udanych. Kluczem do sukcesu mają być między innymi „wyrafinowani profesjonaliści, którzy nie gonią za trendami”.
Na co wydają pieniądze najbogatsi ludzie na świecie? Autorzy nowego raportu zwracają uwagę na zmianę motywacji osób bardzo zamożnych. Coraz rzadziej chodzi im o kupno przedmiotów, które mają podkreślać status majątkowy właściciela.
Po ponad wieku odnaleziono obraz hiszpańskiego malarza Joaquína Sorolli, jednego z najsłynniejszych hiszpańskich artystów przełomu XIX i XX wieku.
Instytut Pantone ogłosił kolor roku 2025. To jedna z najważniejszych prognoz w świecie designu, mody czy projektowania.
Rynek dóbr luksusowych przeżywa trudny okres – spowolnienie gospodarcze w Chinach boleśnie odczuły czołowe koncerny tej branży. Wygląda na to, że niebawem będą też musiały zmierzyć się z trendem, który może zmienić postrzeganie dóbr luksusowych przez zamożnych klientów.
Wolontariat to esencja bezinteresownej pomocy i współczucia. W czasach dynamicznych zmian społecznych i kryzysów, które wstrząsają światem, to właśnie wolontariusze stają się mocnymi filarami wsparcia dla potrzebujących. Kto i dlaczego chce dziś pomagać innym?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas