Reklama
Rozwiń
Reklama

Pokolenie Z dyktuje warunki pracodawcom. Oto, czego wymaga w ogłoszeniach o pracy

Już od dłuższego czasu wiadomo, że osoby z pokolenia Z mają duży wpływ na działanie rynku pracy i dokonujące się na nim przemiany. Pracodawcy po prostu muszą podążać za trendami wyznaczanymi przez młodych. Oto, jakie są ich wymagania, jeśli chodzi o treść ogłoszeń o pracy.

Publikacja: 18.08.2025 15:02

Dla osób z pokolenia Z ważną rolę odgrywa komunikacja w środowisku pracy.

Dla osób z pokolenia Z ważną rolę odgrywa komunikacja w środowisku pracy.

Foto: Adobe Stock

Osoby z pokolenia Z to ludzie, którzy inaczej niż starsze generacje podchodzą do pracy. Z wielu badań i obserwacji poświęconych tematowi wynika, że dla młodych chcących realizować się zawodowo, liczy się nie tylko wynagrodzenie, ale również wartości, misja firmy, elastyczność i możliwość rozwoju.

Co się liczy w pracy dla osób z pokolenia Z?

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes i prawo
Ciemna strona ery AI. „Wprowadza do środowiska pracy nową grupę stresorów”
Biznes i prawo
W Polsce przybywa członkiń zarządów firm i prezesek. Nowe dane
Biznes i prawo
Zawód okołoprawniczy na liście zagrożonych przez AI. Kto powinien myśleć o zmianie fachu?
Biznes i prawo
Historyczny moment w Namibii. Najwyższe stanowiska państwowe obejmują trzy kobiety
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes i prawo
„Personalizacja sięga poziomu mikro”. Etyka w marketingu w erze AI nabiera nowego znaczenia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama