Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 06:05 Publikacja: 08.09.2023 16:06
Zuzanna Stańska: "Chciałam stworzyć produkt, który ośmieliłby ludzi w kontakcie ze sztuką".
Foto: Adobe Stock
Jest rok 2010. Odbywająca staż w rzymskich Musei Capitolini Zuzanna Stańska, studentka historii sztuki na Uniwersytecie Warszawskim, przygląda się rosnącej liczbie zwiedzających z telefonami w dłoniach. Królujące wtedy iPhone’y 3G zaczynały pełnić funkcję muzealnych przewodników, a ludzie coraz chętniej wyświetlali na mobilnych urządzeniach informacje dotyczące rzeźby Fauna, Wilczycy Kapitolińskiej i innych archeologicznych dzieł sztuki. To właśnie wtedy Zuzanna zaczęła myśleć o wykorzystaniu nowych technologii w muzealnictwie. Pomysł zafascynował ją tak bardzo, że rok później obroniła pracę licencjacką, w której podjęła wspomniany temat.
Na aktualizowanej co roku liście „Fortune 500” znalazła się rekordowa liczba firm z kobietami na stanowiskach pr...
Ponad połowa twórców internetowych zarabia na swojej działalności w sieci, dla co trzeciego to wyłączne źródło d...
Chciałam stworzyć most między kreacją a komunikacją, dlatego powstała agencja, która od początku przyciąga marki...
Huda Beauty to jedna z najpopularniejszych marek kosmetycznych, która od lat jest obecna również w Polsce. Jej t...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Reskilling – modyfikacja ścieżki zawodowej, często wymuszana przez zmieniające się warunki w danej branży, bywa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas