Aktualizacja: 13.03.2025 08:19 Publikacja: 10.05.2024 13:36
Paula Olechowska i Justyna Juszczyk-Grupińska: Nie mamy jednej zamkniętej kolekcji, przez cały sezon oferujemy mnóstwo nowości w kolejnych dostawach.
Foto: Archiwum prywatne
Monika Kuc: Nazwa marki brzmi obcojęzycznie, ale można zauważyć, że panie silnie się z nią identyfikują.
Paula Olechowska: Tak, nazwa powstała od naszych imion.
Biznes to nie tylko liczby. Niezwykle ważne jest budowanie relacji i wymiana doświadczeń – mówi Sylwia Poradzisz, która wraz z Dianą Kurkowską i Pauliną Oczkoś-Jeleń stworzyła markę kosmetyków probiotycznych Moliv Cosmetics.
Każdy element kolekcji był z nią konsultowany. To nie było tak, że powstała kolekcja i po prostu dodano do niej nazwisko Jennifer Lopez – ona naprawdę dbała o każdy szczegół. Pracowaliśmy nad jakością i detalami - mówi Milena Inglot, dyrektor marketingu marki.
Managerowie wykazujący wysoki poziom empatii są postrzegani jako bardziej skuteczni, a ich zespoły osiągają lepsze wyniki. Czy jednak taki styl zarządzania może w pewnych okolicznościach okazać się nieskuteczny? Psycholog komentuje.
Choć multitasking wydaje się sposobem na szybkie wykonanie wielu projektów równolegle, to przełączanie się między zadaniami może prowadzić do spowolnienia tempa pracy i obniżenia efektywności. Czy kluczem do sukcesu powinien stać się monotasking?
Potencjał energetyki wiatrowej na Pomorzu Zachodnim to główny temat zbliżającego się Forum Ekologicznego, które odbędzie się pierwszego dnia wiosny (21.03.2025 r.) w Szczecinie.
Meghan Markle już wiele lat temu porzuciła karierę aktorki na rzecz rozwijania swoich własnych biznesów. W ubiegłym roku 43-letnia żona księcia Harry’ego uruchomiła lifestyle’owa markę, której nazwa do niedawna brzmiała American Riviera Orchard.
Orient Express, marka znana przede wszystkim dzięki luksusowemu pociągowi przemierzającemu Europę, rusza na podbój mórz i oceanów. Zapowiedzi dotyczące dziewiczego rejsu najbardziej luksusowego jachtu w historii niebawem mają się ziścić. Właściciele jednostki przygotowują się do sprzedaży biletów.
Marka Recman prezentuje nową kolekcję wiosna-lato 2025 pod hasłem Essential Living. Kampania, która ją promuje, podkreśla harmonię między modą a codziennym życiem.
Marki luksusowe od pewnego czasu borykają się ze spowolnieniem na rynku. Inaczej wygląda sytuacja w przypadku marek odzieżowych, które produkują dla szerokiego grona odbiorców. Najnowszy raport hiszpańskiego giganta Mango to kolejny dowód na to, że potentaci radzą sobie znakomicie.
Tradycja organizowania balów debiutantek sięga w Europie XVIII wieku. Zwyczaj ten wciąż jest popularny także w naszych czasach. Dlaczego o udziale w balu debiutantek marzą dziewczyny z „dobrych rodzin” z całego świata i na czym polegają te imprezy?
W których krajach żyje się najlepiej? Eksperci z firmy Remitly opublikowali obszerny raport na temat jakości życia w poszczególnych krajach. Polska zajęła w tym zestawieniu wysokie miejsce. W której z kategorii wypadła najlepiej?
Sukces w młodym wieku może być destrukcyjny. Okres dorastania należy przeznaczyć na eksperymentowanie – taką opinię Anna Wintour przedstawiła w jednym z wywiadów. Jak uzasadniła swój pogląd i co o takim podejściu sądzi psycholog?
W dobie mody na „coolcations” na Antarktydę zaczyna docierać coraz więcej turystów. Niepokoi to tych, którzy sprawują pieczę nad przyrodą kontynentu.
Inteligentne zegarki nie są już szczególnie nową kategorią urządzeń mobilnych, ale ich adopcja do tej pory nie była nad Wisłą spektakularnie dynamiczna. Ale to się zmienia.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas