Właścicielki marki Just Paul: Szyjemy tylko to, w czym same chciałybyśmy chodzić

Paula Olechowska i Justyna Juszczyk-Grupińska założyły przed 12 laty markę odzieżową dla kobiet. Zaczynały od zera, a po kilku latach roczny obrót firmy sięgał 6 milionów złotych netto rocznie. Dzisiaj Just Paul jest nie tylko dobrze rozpoznawalny na rynku, ale także doceniany przez gwiazdy.

Publikacja: 10.05.2024 13:36

Paula Olechowska i Justyna Juszczyk-Grupińska: Nie mamy jednej zamkniętej kolekcji, przez cały sezon

Paula Olechowska i Justyna Juszczyk-Grupińska: Nie mamy jednej zamkniętej kolekcji, przez cały sezon oferujemy mnóstwo nowości w kolejnych dostawach.

Foto: Archiwum prywatne

Monika Kuc: Nazwa marki brzmi obcojęzycznie, ale można zauważyć, że panie silnie się z nią identyfikują.

Paula Olechowska: Tak, nazwa powstała od naszych imion.

Pozostało 99% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Od chaosu do sukcesu. Właścicielki marki The Odder Side o tym, jak ją budowały
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Biznes
Współwłaścicielka perfumerii Galilu: W pierwszy sklep zainwestowałyśmy ponad 600 tys. złotych
Biznes
Prezes DESA Unicum Agata Szkup o inwestowaniu w sztukę: Jest odporne na zawirowania rynkowe
Biznes
Dlaczego kobietom trudniej przychodzi budowanie relacji w biznesie? Wyniki raportu
Materiał Promocyjny
Najszybszy internet domowy, ale także mobilny
Biznes
Joanna Czapska: Z klientami negocjuję na polach golfowych, jachtach i podczas ich treningów
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni