Reklama

Właścicielki marki Just Paul: Szyjemy tylko to, w czym same chciałybyśmy chodzić

Paula Olechowska i Justyna Juszczyk-Grupińska założyły przed 12 laty markę odzieżową dla kobiet. Zaczynały od zera, a po kilku latach roczny obrót firmy sięgał 6 milionów złotych netto rocznie. Dzisiaj Just Paul jest nie tylko dobrze rozpoznawalny na rynku, ale także doceniany przez gwiazdy.

Publikacja: 10.05.2024 13:36

Paula Olechowska i Justyna Juszczyk-Grupińska: Nie mamy jednej zamkniętej kolekcji, przez cały sezon

Paula Olechowska i Justyna Juszczyk-Grupińska: Nie mamy jednej zamkniętej kolekcji, przez cały sezon oferujemy mnóstwo nowości w kolejnych dostawach.

Foto: Archiwum prywatne

Monika Kuc: Nazwa marki brzmi obcojęzycznie, ale można zauważyć, że panie silnie się z nią identyfikują.

Paula Olechowska: Tak, nazwa powstała od naszych imion.

Pozostało jeszcze 99% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Jubilerski gigant ma nową prezeskę. To pierwsza w historii firmy kobieta na tym stanowisku
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes
Danielle Guizio: jak seria zbiegów okoliczności zagwarantowała jej sukces w świecie mody?
Biznes
Mira Murati po odejściu z OpenAI zakłada start-up warty miliardy dolarów
Biznes
Female Founder World. Od upadku firmy do pomysłu, który inspiruje miliony kobiet
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Fortuna zbita na pomaganiu. Tak miliarderka Lauren Leichtman zbudowała swoje imperium
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama