Aktualizacja: 09.12.2024 05:37 Publikacja: 29.12.2023 20:44
Wrażliwość Ewy Juszkiewicz na historyczne style kształtowała się w naturalny sposób.
Foto: PAP/Photoshot
Ewa Juszkiewicz zakończyła rok indywidualną wystawą w Beverly Hills w Kalifornii, zorganizowaną przez czołową nowojorską galerię Gagosian, z którą współpracuje. Jej obrazy biją rekordy cenowe. W Polsce trzy jej prace sprzedane ostatnio w Polswiss Art znalazły się w zestawieniu dwudziestu tegorocznych najdroższych dzieł, obok Wojciecha Fangora i Magdaleny Abakanowicz. Ich polskie ceny są porównywalne ze światowymi. Co sprawia, że malarstwo polskiej artystki, która nie przekroczyła jeszcze czterdziestki, odnosi tak spektakularne sukcesy?
Gdy z piosenkarki przeobraziła się w projektantkę mody, fachowcy z branży nie ukrywali drwiących uśmiechów. Jednak Victoria Beckham była zdeterminowana. Teraz wreszcie może świętować. Firma jest na plusie, a prestiżowy miesięcznik przyznał jej tytuł Women of the Year 2024.
Urodziła się w Londynie, jest córką amerykańskiego multimilionera. Maria-Chantal Miller jest żoną księcia Pawła II z Grecji, matką pięciorga dzieci, właścicielką marki odzieżowej oraz autorką poradnika na temat nowoczesnej etykiety dla dzieci i nastolatków.
Melanie Perkins, założycielka firmy Canva, jest obecnie jedną z najbogatszych kobiet w Australii. Aby stworzyć biznes warty dziś 26 miliardów dolarów, musiała pokonać wiele przeszkód.
Media poświęcone modzie oficjalnie potwierdziły śmierć Eliane Heilbronn, nestorki rodu, który zarządzał słynnym francuskim domem mody Chanel. To właśnie ona sporządziła umowę, dzięki której legendarny projektant Karl Lagerfeld został niegdyś dyrektorem artystycznym marki.
Obecnie klienci mogą sprawdzić opony niczym smartfony, mając dostęp do wnikliwych testów opon, co pozwala im porównywać i analizować konkretne modele i ich parametry w różnych warunkach.
Jej aktorstwo to gra na nerwach. 71-letnia Isabelle Huppert specjalizuje się w rolach neurotyczek i morderczyń. Przyznaje, że interesują ją mrok i przemoc, jakie ludzie w sobie noszą. Właśnie obchodzi 50-lecie pracy artystycznej.
W raporcie „Orlen dla miast” koncern zastanawia się, jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką na rzecz szeroko rozumianego zrównoważonego rozwoju – mówi Stanisław Barański, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju i Transformacji Energetycznej Orlen.
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski zaprasza na finałowy etap jesienno-zimowego programu „Otwieramy się!”. To ponad 40 projektów artystycznych.
Gdy z piosenkarki przeobraziła się w projektantkę mody, fachowcy z branży nie ukrywali drwiących uśmiechów. Jednak Victoria Beckham była zdeterminowana. Teraz wreszcie może świętować. Firma jest na plusie, a prestiżowy miesięcznik przyznał jej tytuł Women of the Year 2024.
Nunu Radziwiłł wspólnie z siostrą, Teresą Tarnowską, przywróciły do życia manufakturę, którą pod koniec XIX wieku uruchomił ich przodek, książę Michał Piotr Radziwiłł. „Naszym celem było zmienić małą pracownię, która produkuje rzeczy na potrzeby muzealnego sklepiku dla turystów, w manufakturę z prawdziwego zdarzenia” – mówi Nunu Radziwiłł.
Włochy są jedną z potęg na rynku produktów luksusowych. O powrót na dawne miejsce w tej branży chce powalczyć marka, która ostatnich lat nie może zaliczyć do udanych. Kluczem do sukcesu mają być między innymi „wyrafinowani profesjonaliści, którzy nie gonią za trendami”.
Na co wydają pieniądze najbogatsi ludzie na świecie? Autorzy nowego raportu zwracają uwagę na zmianę motywacji osób bardzo zamożnych. Coraz rzadziej chodzi im o kupno przedmiotów, które mają podkreślać status majątkowy właściciela.
Po ponad wieku odnaleziono obraz hiszpańskiego malarza Joaquína Sorolli, jednego z najsłynniejszych hiszpańskich artystów przełomu XIX i XX wieku.
Instytut Pantone ogłosił kolor roku 2025. To jedna z najważniejszych prognoz w świecie designu, mody czy projektowania.
Rynek dóbr luksusowych przeżywa trudny okres – spowolnienie gospodarcze w Chinach boleśnie odczuły czołowe koncerny tej branży. Wygląda na to, że niebawem będą też musiały zmierzyć się z trendem, który może zmienić postrzeganie dóbr luksusowych przez zamożnych klientów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas