Reklama

Meghan Markle ruszyła ze swoim biznesem. Rozesłała wyjątkowe przesyłki reklamowe

Pierwsze produkty sygnowane logo marki lifestyle założonej przez Meghan Markle właśnie trafiły w ręce odbiorców. Kto je otrzymał i co kryło się w przesyłkach?

Publikacja: 18.04.2024 11:13

W tym roku Meghan Markle i książę Harry ponownie uruchomili swoją stronę internetową.

W tym roku Meghan Markle i książę Harry ponownie uruchomili swoją stronę internetową.

Foto: PAP/PA

Lista oczekujących

W minionym miesiącu była księżna Sussex w subtelny sposób zakomunikowała obserwatorom na Instagramie stworzenie nowej marki lifestyle, zbliżonej tematycznie do prowadzonego przez siebie przed laty bloga „The Tig” poświęconego modzie, gotowaniu, podróżom czy nowościom kosmetycznym. Opublikowany wówczas filmik nie zdradzał wprawdzie wielu szczegółów co do nowego przedsięwzięcia, jednak pozwalał przypuszczać, że podobne dziedziny znajdą się w kręgu zainteresowań założycielki i tym razem. Na nagraniu widać byłą gwiazdę serialu „Suits” przechadzającą się po kuchni i układającą bukiet białych róż w rytm płynącej z głośników piosenki Nancy Wilson „I Wish You Love”.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Jej historia
Nie żyje aktorka Diane Keaton. „Stałam się mistrzynią w ukrywaniu się”
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Jej historia
Ojciec, Roman Polański, nie dał jej pieniędzy na film. Poradził, żeby nakręciła go iPhonem
Jej historia
Jane Goodall do końca miała po brzegi wypełniony kalendarz. Oto, co jeszcze planowała
Jej historia
Niespodziewany rozkwit kariery odurzył Sabrinę Impacciatore. Jak sobie z tym radzi?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Jej historia
Z wioski rybackiej do Doliny Krzemowej. Fidji Simo wiceprezeską Open AI
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama