Meghan Markle ruszyła ze swoim biznesem. Rozesłała wyjątkowe przesyłki reklamowe

Pierwsze produkty sygnowane logo marki lifestyle założonej przez Meghan Markle właśnie trafiły w ręce odbiorców. Kto je otrzymał i co kryło się w przesyłkach?

Publikacja: 18.04.2024 11:13

W tym roku Meghan Markle i książę Harry ponownie uruchomili swoją stronę internetową.

W tym roku Meghan Markle i książę Harry ponownie uruchomili swoją stronę internetową.

Foto: PAP/PA

Lista oczekujących

W minionym miesiącu była księżna Sussex w subtelny sposób zakomunikowała obserwatorom na Instagramie stworzenie nowej marki lifestyle, zbliżonej tematycznie do prowadzonego przez siebie przed laty bloga „The Tig” poświęconego modzie, gotowaniu, podróżom czy nowościom kosmetycznym. Opublikowany wówczas filmik nie zdradzał wprawdzie wielu szczegółów co do nowego przedsięwzięcia, jednak pozwalał przypuszczać, że podobne dziedziny znajdą się w kręgu zainteresowań założycielki i tym razem. Na nagraniu widać byłą gwiazdę serialu „Suits” przechadzającą się po kuchni i układającą bukiet białych róż w rytm płynącej z głośników piosenki Nancy Wilson „I Wish You Love”.

Wprawdzie żaden z produktów nie jest jeszcze dostępny na oficjalnej stronie marki i, podobnie jak kilka tygodni temu, można jedynie wpisać się na listę oczekujących, umieszczając we wskazanym miejscu swój adres mailowy, to jednak pierwszy element owianej tajemnicą kolekcji już znalazł nowe właścicielki.

17 z 50

Za pośrednictwem swojego profilu na Instagramie, projektantka mody Tracy Robbins zaprezentowała zdjęcie sygnowanego logo marki słoiczka z dżemem. Umieszczony na naklejce ręczny napis „17 z 50” sugeruje, że liczba odbiorców jest ściśle ograniczona. – Dziękuję za koszyk pełen smakołyków. Uwielbiam ten dżem i nie jestem pewna, czy z kimś się nim podzielę. Śniadanie, lunch i kolacja właśnie stały się odrobinę słodsze. Dzięki M! – podpisała zdjęcie ustawionego wśród innych smakołyków słoiczka.

Podobną przesyłkę odebrała inna bliska znajoma Meghan Markle, Delfina Blaquier, fotografka i żona jednego z graczy polo, Nacho Figuerasa, zaprzyjaźnionego z księciem Harrym. Słoiczek przeznaczony dla niej opisany był jako „10 z 50”. – Dżem truskawkowy mnie uszczęśliwia – podpisała zamieszczony na tę okoliczność post na swoim profilu instagramowym.

Czytaj więcej

Meghan Markle powiększa swoje biznesowe imperium. Co będzie sprzedawać?

Powrót na Instagram

Była księżna Sussex powróciła do aktywności w mediach społecznościowych po niemal sześciu latach przerwy, gdy w 2018 roku zdezaktualizowała swoje konto tam dostępne. Choć bliższe informacje na temat profilu działalności jej firmy nie zostały oficjalnie ujawnione ani za pomocą mediów społecznościowych, ani na stronie internetowej marki, to jednak z przytaczanych między innymi przez CNN danych dostępnych w rejestrze firmy wynika, że American Riviera Orchard będzie oferować między innymi artykuły wyposażenia wnętrz i kuchni, książki kucharskie, a także artykuły papiernicze, tekstylia, sprzęt do jogi, jak również artykuły spożywcze takie jak: galaretki, dżemy, marmolady czy przetwory owocowe.

W tym roku Meghan Markle i książę Harry ponownie uruchomili też swoją stronę internetową https://sussex.com/. Pozostają także aktywni w ramach firmy Archewell Productions, która, jak podaje CNN, jest w trakcie prac nad dwiema produkcjami dokumentalnymi z udziałem byłych członków brytyjskiej rodziny królewskiej.

Dwa dokumenty w produkcji

Obie serie mają być dostępne na jednej z największych obecnie platform streamingowych świata. Według CNN pierwsza z nich, autorstwa Markle, ma skupiać się na „radości z gotowania, ogrodnictwa, przyjaźni i sztuce odpoczywania”. Druga z kolei, nagrywana głównie w trakcie zawodów US Open Polo Championship w Wellington na Florydzie ma „zapewnić widzom bezprecedensowy dostęp do profesjonalnego świata rozgrywek polo”.

Czytaj więcej

Meghan Markle ostro o szerzeniu nienawiści w sieci

Wiele wskazuje na to, że swoją działalnością w ramach marki American Riviera Orchard, założycielka wyraźnie nawiązuje do zaplanowanych na kolejne tygodnie produkcji, zwracając uwagę całego świata zarówno na oferowane przez siebie smakołyki, jak i na wielką pasję swojego męża, jaką jest gra w polo. Odbiorcy pierwszych, pieczołowicie wyliczonych i spersonalizowanych przetworów sygnowanych logo firmy z pewnością nie zostali wybrani przypadkowo.

Źródła:
https://edition.cnn.com/
https://www.bbc.com/
https://archewellproductions.com/

Lista oczekujących

W minionym miesiącu była księżna Sussex w subtelny sposób zakomunikowała obserwatorom na Instagramie stworzenie nowej marki lifestyle, zbliżonej tematycznie do prowadzonego przez siebie przed laty bloga „The Tig” poświęconego modzie, gotowaniu, podróżom czy nowościom kosmetycznym. Opublikowany wówczas filmik nie zdradzał wprawdzie wielu szczegółów co do nowego przedsięwzięcia, jednak pozwalał przypuszczać, że podobne dziedziny znajdą się w kręgu zainteresowań założycielki i tym razem. Na nagraniu widać byłą gwiazdę serialu „Suits” przechadzającą się po kuchni i układającą bukiet białych róż w rytm płynącej z głośników piosenki Nancy Wilson „I Wish You Love”.

Pozostało 84% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Jej historia
Bohaterskie bliźniaczki nagrodzone przez króla. Poradziły sobie z atakiem krokodyla
Jej historia
Ponad 200 uczelni w zasięgu ambitnej 18-latki. Którą wybierze?
Jej historia
Nowy rozdział w życiu Melindy French Gates: dlaczego odchodzi z fundacji?
Jej historia
Brooke Shields wkracza w świat biznesu. Czym zajmie się od czerwca?
Jej historia
Szwedzka księżniczka koronna Wiktoria obejmie kiedyś tron, ale bez aprobaty ojca. W czym tkwi problem?