Meghan Markle ruszyła ze swoim biznesem. Rozesłała wyjątkowe przesyłki reklamowe

Pierwsze produkty sygnowane logo marki lifestyle założonej przez Meghan Markle właśnie trafiły w ręce odbiorców. Kto je otrzymał i co kryło się w przesyłkach?

Publikacja: 18.04.2024 11:13

W tym roku Meghan Markle i książę Harry ponownie uruchomili swoją stronę internetową.

W tym roku Meghan Markle i książę Harry ponownie uruchomili swoją stronę internetową.

Foto: PAP/PA

Lista oczekujących

W minionym miesiącu była księżna Sussex w subtelny sposób zakomunikowała obserwatorom na Instagramie stworzenie nowej marki lifestyle, zbliżonej tematycznie do prowadzonego przez siebie przed laty bloga „The Tig” poświęconego modzie, gotowaniu, podróżom czy nowościom kosmetycznym. Opublikowany wówczas filmik nie zdradzał wprawdzie wielu szczegółów co do nowego przedsięwzięcia, jednak pozwalał przypuszczać, że podobne dziedziny znajdą się w kręgu zainteresowań założycielki i tym razem. Na nagraniu widać byłą gwiazdę serialu „Suits” przechadzającą się po kuchni i układającą bukiet białych róż w rytm płynącej z głośników piosenki Nancy Wilson „I Wish You Love”.

Pozostało 84% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Jej historia
Maria-Chantal Miller - księżna z talentem do robienia biznesu. Na czym zarabia?
Jej historia
Australijka zbiła fortunę na darmowym produkcie. Jak tego dokonała?
WSPOMNIENIA
Zmarła matka właścicieli marki Chanel. Miała 99 lat. Była przyjaciółką Karla Lagerfelda
Jej historia
Isabelle Huppert obchodzi 50-lecie pracy artystycznej: Nie raz pracowała z polskimi reżyserami
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Jej historia
Usha Vance - kim jest przyszła druga dama USA?
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką