Meghan Markle ruszyła ze swoim biznesem. Rozesłała wyjątkowe przesyłki reklamowe

Pierwsze produkty sygnowane logo marki lifestyle założonej przez Meghan Markle właśnie trafiły w ręce odbiorców. Kto je otrzymał i co kryło się w przesyłkach?

Publikacja: 18.04.2024 11:13

W tym roku Meghan Markle i książę Harry ponownie uruchomili swoją stronę internetową.

W tym roku Meghan Markle i książę Harry ponownie uruchomili swoją stronę internetową.

Foto: PAP/PA

Lista oczekujących

W minionym miesiącu była księżna Sussex w subtelny sposób zakomunikowała obserwatorom na Instagramie stworzenie nowej marki lifestyle, zbliżonej tematycznie do prowadzonego przez siebie przed laty bloga „The Tig” poświęconego modzie, gotowaniu, podróżom czy nowościom kosmetycznym. Opublikowany wówczas filmik nie zdradzał wprawdzie wielu szczegółów co do nowego przedsięwzięcia, jednak pozwalał przypuszczać, że podobne dziedziny znajdą się w kręgu zainteresowań założycielki i tym razem. Na nagraniu widać byłą gwiazdę serialu „Suits” przechadzającą się po kuchni i układającą bukiet białych róż w rytm płynącej z głośników piosenki Nancy Wilson „I Wish You Love”.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Jej historia
Patricia Vargas Llosa. Trwała przy mężu nobliście pół wieku, wybaczyła mu zdradę
Jej historia
Zbuntowana księżniczka Amira al-Tawil. Wykorzystała pieniądze męża na pomoc kobietom
Jej historia
Była wokalistka En Vogue przedstawiła kulisy decyzji o zamieszkaniu w samochodzie
Jej historia
75-letnia Twiggy ani myśli o emeryturze. Oto, czym się teraz zajmuje
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Jej historia
Marisa Abela zapłaciła wysoką cenę za rolę Amy Winehouse. „Nie byłam na to gotowa”