Reklama

Meghan Markle ruszyła ze swoim biznesem. Rozesłała wyjątkowe przesyłki reklamowe

Pierwsze produkty sygnowane logo marki lifestyle założonej przez Meghan Markle właśnie trafiły w ręce odbiorców. Kto je otrzymał i co kryło się w przesyłkach?

Publikacja: 18.04.2024 11:13

W tym roku Meghan Markle i książę Harry ponownie uruchomili swoją stronę internetową.

W tym roku Meghan Markle i książę Harry ponownie uruchomili swoją stronę internetową.

Foto: PAP/PA

Lista oczekujących

W minionym miesiącu była księżna Sussex w subtelny sposób zakomunikowała obserwatorom na Instagramie stworzenie nowej marki lifestyle, zbliżonej tematycznie do prowadzonego przez siebie przed laty bloga „The Tig” poświęconego modzie, gotowaniu, podróżom czy nowościom kosmetycznym. Opublikowany wówczas filmik nie zdradzał wprawdzie wielu szczegółów co do nowego przedsięwzięcia, jednak pozwalał przypuszczać, że podobne dziedziny znajdą się w kręgu zainteresowań założycielki i tym razem. Na nagraniu widać byłą gwiazdę serialu „Suits” przechadzającą się po kuchni i układającą bukiet białych róż w rytm płynącej z głośników piosenki Nancy Wilson „I Wish You Love”.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Jej historia
Malarka Elżbieta Radziwiłł: Ludzie zbierają zaprojektowane przeze mnie flakony i opakowania
Jej historia
90-letnia Anne Reid udowadnia, że kariera aktorki może rozkwitnąć w każdym wieku
Jej historia
Kobieca siła. Oto, kogo Barbra Streisand zaprosiła do współpracy przy swojej nowej płycie
Jej historia
Jessica Chastain: Trudne początki oscarowej aktorki
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Jej historia
Pamela Anderson: Chcę rzucić wyzwanie standardom panującym w branży beauty
Reklama
Reklama