Eva Herzigová przekonuje: Z wiekiem stajesz się potężniejsza

W wydaniu specjalnym francuskiego magazynu „Madame Figaro”, Eva Herzigová deklaruje, że "nie robi nic ze swoją twarzą". 51-letnia modelka ze smutkiem stwierdza, że w dzisiejszych czasach kobiety niszczą same siebie, a w życiu nie chodzi przecież tylko o wygląd.

Publikacja: 24.07.2024 14:10

W 1994 r. Eva Herzigová zyskała sławę w świecie mody jako Miss Wonderbra.

W 1994 r. Eva Herzigová zyskała sławę w świecie mody jako Miss Wonderbra.

Foto: PAP

"W dzisiejszych czasach kobiety niszczą same siebie, to nie do przyjęcia! Nie chodzi tylko o świat mody, to zjawisko jest wszechobecne na ulicach. Uważam, że to smutne" – mówi 51-letnia top modelka Eva Herzigová zapewniając, że nie korzysta z zabiegów medycyny estetycznej.

W wydaniu specjalnym francuskiego magazynu „Madame Figaro”, Eva Herzigová deklaruje, że "nie robi nic ze swoją twarzą". Zdaje sobie sprawę z tego, że ktoś może jej na to odpowiedzieć: „nie musisz, bo jesteś piękna”. Jej zdaniem ważne jest przede wszystkim to, by zmienić sposób, w jaki mówi się o wieku kobiet. I bardziej dbać o zdrowy styl życia, nie tylko o urodę. Ona sama rzuciła okazyjne picie alkoholu i palenie papierosów, kiedy zorientowała się, że po jednej imprezie musi dochodzić do siebie przez tydzień.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Jej historia
Maria-Chantal Miller - księżna z talentem do robienia biznesu. Na czym zarabia?
Jej historia
Australijka zbiła fortunę na darmowym produkcie. Jak tego dokonała?
WSPOMNIENIA
Zmarła matka właścicieli marki Chanel. Miała 99 lat. Była przyjaciółką Karla Lagerfelda
Jej historia
Isabelle Huppert obchodzi 50-lecie pracy artystycznej: Nie raz pracowała z polskimi reżyserami
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Jej historia
Usha Vance - kim jest przyszła druga dama USA?
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką