Reklama

Miuccia Prada kontestuje luksus i rozwija swój biznes w nowym kierunku

„Lepiej pracuję niż mówię” – powtarza Miuccia Prada, włoska kreatorka mody, która stworzyła dwie uznane marki modowe: Prada i Miu Miu. Właśnie pojawiła się całkiem nowa kategoria produktów Prady – kosmetyki do makijażu rozszerzonego.

Publikacja: 15.02.2024 15:07

Grupa Prada zgromadziła w swoim portfolio kilka flagowych gałęzi biznesu.

Grupa Prada zgromadziła w swoim portfolio kilka flagowych gałęzi biznesu.

Foto: Adobe Stock

Wraz z mężem, Patrizio Bertelli, Miuccia Prada kieruje Prada Group, globalną luksusową marką generującą 4,5 miliarda dolarów rocznych przychodów (dane z 2022 r.) i zatrudniającą ponad 13 tys. pracowników. 

Miuccia Prada lubi słowo użyteczny, ale nie lubi słowa „luksus”, które uważa za wulgarne. W najnowszym wywiadzie dla amerykańskiego wydania „Vogue’a” opowiada o tym, że dzieli swoje życie na trzy segmenty. „Moda to jedna trzecia mojego życia” – powiedziała, dodając, że kolejną część zajmuje kultura i działalność jej fundacji założonej w 1993 roku, a potem rodzina, przyjaciele i ewentualnie przyjemności. „Właściwie to wszystko się pokrywa. Staram się, aby moje życie było pożyteczne” – wyznaje.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ludzie
Maria Corina Machado z Pokojową Nagrodą Nobla. „To powrót do podstawowych wartości”
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Ludzie
Księżniczka Stefania z Monako wycofuje się z życia publicznego: Niczego nie żałuję
Ludzie
Pierwsza kobieta na czele Kościoła Anglii. Sarah Mullally arcybiskupem Canterbury
Ludzie
Inwestorka i dyrektora Sarah Jessica Parker. Gwiazda weszła w nowy biznes
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ludzie
Polka laureatką Nagrody Pielęgniarskiej Królowej Sylwii
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama