Aktualizacja: 22.03.2025 12:40 Publikacja: 29.09.2023 12:58
Majtki MiuMiu kosztują 5,6 tys. dolarów.
Foto: East News
Moda premium kojarzy się z oryginalnością, jakością i wyjątkowymi cenami produktów - tak wysokimi, że mogą konkurować z kwotami, które należy wyłożyć na zakup luksusowych samochodów. Coraz rzadziej dziwi już informacja o tym, że hollywoodzka gwiazda za swoją kreację z czerwonego dywanu zapłaciła kilkadziesiąt tysięcy dolarów.
O prawdziwy zawrót głowy przyprawia najdroższa suknia na świecie, która kosztuje 30 mln dolarów. Stworzył ją malezyjski projektant Abdullah Faiyzali. Czerwona kreacja została wykonana z najwyższej jakości materiałów - jedwabiu, szyfonu, tafty, satyny, kryształów Swarovskiego, 751 diamentów i 70-karatowego diamentu w kształcie łezki.
Pełny garnitur, z klasyczną koszulą i krawatem wrócił na wybiegi i czerwone dywany. W takich zestawach wystąpiło w ostatnim czasie wiele znanych kobiet, trudno też o markę odzieżową, która nie miałaby w swojej najnowszej kolekcji typowo garniturowych ubrań i dodatków. Z czego wynika powrót tego zapomnianego nieco trendu?
Po latach królowania minimalistycznych stylizacji fryzur swój wielki powrót będą świętować wyraziste, przykuwające wzrok ozdoby włosów – tak przynajmniej uważa wielu ekspertów z branży mody. Obserwując wybiegi czołowych marek, spodziewają się oni, że wiosną 2025 roku kobiety będą śmiało wpinać we włosy najrozmaitsze błyskotki.
Pokolenie Z dyktuje nowe warunki działania w wielu obszarach życia społecznego i biznesowego. Młodzi wyznaczają trendy, które po prostu trzeba uwzględniać, aby zyskać ich uwagę jako klientów. Właśnie okazało się, że zetki nie rozpoznają działających od lat polskich marek z branży mody.
W ostatnim czasie w mediach zaczęło być głośno o Lee So-yeon. Jeszcze nie tak dawno pochodząca z Korei Południowej kobieta nałogowo kupowała nowe ubrania w tanich sieciówkach. Teraz jest aktywistką i promuje całkowicie odmienny styl życia. Swoją historią podzieliła się z redakcją AFP.
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
W czasie pandemii Covid-19 Nell Diamond zaprojektowała ubranie, które miało zapewnić jej wygodę w domowym biurze. Lekką sukienkę na cienkich ramiączkach pokochały rzesze jej klientek, przyczyniając się do ogromnego sukcesu firmy Hill House Home.
Jazda na motocyklu to z całą pewnością wielka przyjemność, o czym zaświadczy każdy, kto chociaż raz miał okazję – legalnie, podkreślmy – poprowadzić maszynę na dwóch kołach.
Projekt autorstwa biura SAAN Architekci zdobył nagrodę w konkursie International Property Awards 2024. Wnętrza willi na Dolnym Śląsku to minimalizm i kojące kolory, a także otwarcie się na otaczającą dom przyrodę.
„Georges Blanc” to najstarsza gwiazdkowa restauracja na świecie. Pierwszą gwiazdkę w przewodniku Michelin zdobyła w 1929 roku. W 1981 roku otrzymała trzecią – i właśnie ją straciła, po 44 latach. „Nie spodziewaliśmy się tego” – skomentował szef kuchni restauracji „Georges Blanc”.
Kiedyś przyszła do nas klientka, znana scenografka, i powiedziała: „Chcę poczuć się wkurzona. Robię projekt, który jest fajny, ale zbyt klasyczny. Muszę poczuć wściekłość, bo inaczej nie będę wyrazista”. To było wyzwanie, ale znaleźliśmy dla niej zapach – mówi Victor Kochetov, twórca i współwłaściciel Mood Scent Bar, największej polskiej sieci perfumerii niszowych.
Pełny garnitur, z klasyczną koszulą i krawatem wrócił na wybiegi i czerwone dywany. W takich zestawach wystąpiło w ostatnim czasie wiele znanych kobiet, trudno też o markę odzieżową, która nie miałaby w swojej najnowszej kolekcji typowo garniturowych ubrań i dodatków. Z czego wynika powrót tego zapomnianego nieco trendu?
Warszawa i Kraków to miejsca, które najczęściej odwiedzają turyści przyjeżdżający do Polski. Na liście największych polskich atrakcji turystycznych na razie próżno szukać Łodzi. To jednak się stopniowo zmienia.
Breitling, szwajcarski potentat na rynku zegarków, nie zwalnia tempa. Po zakupie Universal Genève w 2023 roku, Szwajcarzy ogłosili kolejne przejęcie. Dzięki temu z niebytu powróci 200-letnia marka zegarkowa Gallet, niezwykle zasłużona w erze pionierów lotnictwa.
W ostatnich latach wiele znanych marek odzieżowych przeżywało kłopoty. Niektóre z nich, jak Forever 21, nie poradziły sobie z konkurencją. Gap, amerykańska marka znana na całym świecie, wychodzi na prostą. Nowa strategia zaczyna działać - oceniają analitycy.
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje branżę jubilerską, usprawniając projektowanie, produkcję i sprzedaż biżuterii. Czy nowoczesna technologia na zawsze odmieni ten sektor?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas