Reklama

Disco-polo coaching, czyli dlaczego Polska coachami stoi?

Disco-polo coaching charakteryzuje się powierzchownością i nadużywaniem wielu uproszczeń, które być może przynoszą doraźną pomoc słuchającym, natomiast nie sięgają głębiej, a co za tym idzie, nie dotykają sedna problemów.

Publikacja: 07.03.2024 13:02

Sztuka coachingu nie jest prostą metodą pracy, ponieważ wymaga wielu wysoko rozwiniętych kompetencji

Coaching

Sztuka coachingu nie jest prostą metodą pracy, ponieważ wymaga wielu wysoko rozwiniętych kompetencji.

Foto: Adobe Stock

„Świecie, powiedz mi, jak jest, co ja naprawdę myślę; wyciągnę kartę, żeby zadecydować tak czy nie, posłucham influencerki, która powie mi, jak się ubierać tej wiosny, księdza, szeptuchy; świecie, mów mi, jak mam żyć!” – pisze Natalia de Barbaro w swojej bestsellerowej książce „Przędza”. W poszukiwaniu drogowskazów i informacji, jak radzić sobie z wyzwaniami codzienności, ludzie często sięgają po pomoc zewnętrzną, licząc, że wszelkie ich trudności zostaną rozwikłane, a pytania wyjaśnione. Czy każdy specjalista, oferujący wsparcie jest godny zaufania i kompetentny oraz na czym polega tak zwany disco-polo coaching – wyjaśnia Edyta Kwiatkowska-Pelizg, trenerka przywództwa i komunikacji.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Psychologia
Syndrom najstarszej córki: Taylor Swift porusza ten temat w swojej piosence, psycholog komentuje
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Psychologia
Rezygnacja z pisania ręcznego szkodzi kondycji układu nerwowego. Oto, co się z nim dzieje
Psychologia
Kto martwi się częściej: kobiety czy mężczyźni? Nowy raport ujawnia trwałe nierówności
Psychologia
Dzień Zdrowia Psychicznego. Zdrowa organizacja w firmie to nie benefity wellness
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Psychologia
Shrekking: czy dysproporcja w stopniu atrakcyjności między partnerami bywa zamierzona?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama