Reklama
Rozwiń
Reklama

Czy poślubiłam/em właściwą osobę? Słowa terapeutki Esther Perel dają do myślenia

Terapeutka par, Esther Perel, udziela rad nawet poza gabinetem: w sklepie spożywczym, a najchętniej w samolocie. Jak pomaga partnerom w kryzysie i dlaczego z terapeutą najlepiej rozmawiać w swoim ojczystym języku?

Publikacja: 22.04.2024 13:19

65-letnia terapeutka wyraża ubolewanie nad tym, że szczere rozmowy na tematy intymne nadal są w wiel

Esther Perel

65-letnia terapeutka wyraża ubolewanie nad tym, że szczere rozmowy na tematy intymne nadal są w wielu związkach pomijane.

Foto: East News

Dla pochodzącej z Belgii specjalistki w dziedzinie terapii małżeńskiej nie ma tematów tabu. W serii podcastów „Where Should I Begin?” („Jak Mam Rozpocząć?” – przyp. red.) analizuje problemy zasłyszane podczas sesji z pacjentami. Nagrane rozmowy przytacza w długich fragmentach, bardzo wnikliwie przysłuchując się obu stronom, poświęcając im ogrom uwagi, przekazując swoje komentarze i wyjaśnienia. Minuta po minucie, ton rozmówców łagodnieje, słychać płacz, ale i śmiech, westchnienia, ale i wyszeptane „ok, teraz już wiem”.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Psychologia
Kto martwi się częściej: kobiety czy mężczyźni? Nowy raport ujawnia trwałe nierówności
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Psychologia
Dzień Zdrowia Psychicznego. Zdrowa organizacja w firmie to nie benefity wellness
Psychologia
Shrekking: czy dysproporcja w stopniu atrakcyjności między partnerami bywa zamierzona?
Psychologia
Naukowcy wskazują nowy interesujący marker przynależności klasowej. Wyniki badania
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Psychologia
Co zachęca do działania na rzecz klimatu? Badanie dało zaskakujący wynik
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama