Reklama

Blue Monday - najsmutniejszy dzień w roku czy chwyt marketingowy?

Najbardziej depresyjny dzień roku, czyli Blue Monday wcale nie musi taki być. Psycholożka radzi, jak zmienić podejście do niego, a także podpowiada, jak na co dzień dbać o swoje zdrowie psychiczne.

Publikacja: 20.01.2025 14:03

Halina Piasecka, psycholożka, trenerka biznesowa

Halina Piasecka, psycholożka, trenerka biznesowa

Foto: podcasty.rp.pl

Blue Monday – już od dłuższego czasu wiele osób używa tego określenia na nazwanie najbardziej depresyjnego dnia w roku, czyli trzeciego poniedziałku jego pierwszego miesiąca. W 2025 roku wypada on 20 stycznia. Czy rzeczywiście istnieją dowody naukowe na to, że tak jest, czy hasło to należy traktować jako kolejny chwyt marketingowy, skłaniający nas do wykupienia biletów na letni urlop? Próbujemy to ustalić razem z Haliną Piasecką, psycholożką, trenerką biznesową z 20-letnim doświadczeniem, ekspertką w obszarze szczęścia w pracy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Psychologia
Quiet cracking. Na czym polega coraz częstsze ciche załamanie pracownika?
Psychologia
Jak uniknąć powikłań po syndromie złamanego serca? Rady kardiologów
Psychologia
OpenAI wprowadza nowe funkcje w ChatGPT. To odpowiedź na pozew przeciwko gigantowi AI?
Psychologia
Empatia jako jeden z przedmiotów w szkole? W Danii to rozwiązanie działa od lat
Psychologia
Jak pokonać napięcie związane ze zbliżającą się podróżą?
Reklama
Reklama