Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.06.2025 19:20 Publikacja: 09.01.2024 12:25
Pokolenie Z sprawnie porusza się między aplikacjami dostępnymi w ich telefonach, stronami internetowymi interesujących ich sklepów oraz porównywarkami internetowymi.
Foto: Adobe Stock
Szacuje się, że potencjał zakupowy przedstawicieli pokolenia Z, urodzonych między 1997 a 2012 rokiem, wynosi 450 miliardów dolarów na całym świecie. Te dane mogą tylko rosnąć, ponieważ niektóre z tych osób powoli wkraczają w dorosłość.
Młodzi ludzie nie tylko dysponują gotówką, ale też mają potrzebę wydawania pieniędzy, nawet w czasie obecnego kryzysu finansowego. Jednak wzorce zakupowe wyglądają w ich przypadku inaczej niż w poprzednich pokoleniach. Nie kupują po prostu tego, na co w danym momencie mają ochotę, lecz rozważnie decydują, kto i kiedy zasługuje na ich pieniądze.
Dysponujący grubymi portfelami miłośnicy księżnej Diany już niebawem będą mogli wylicytować szereg przedmiotów n...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Z wszystkich miejsc, w których są dzieci, musi zniknąć palenie – zapowiedziała francuska minister zdrowia, Cathe...
W czasach, gdy kupno prezentu dziecku z jakiejkolwiek okazji jest ogromnym wyzwaniem, psychologowie przekonują,...
„Proszę, wejdź. Napijesz się herbaty chai?”To pierwsze słowa, jakie słyszy fotografka Spandita Malik, gdy wchodz...
Wśród dorosłych Japończyków jest wielu fanów japońskich seriali animowanych (anime), komiksów (manga) i innych w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas