Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 09:41 Publikacja: 09.01.2024 12:25
Pokolenie Z sprawnie porusza się między aplikacjami dostępnymi w ich telefonach, stronami internetowymi interesujących ich sklepów oraz porównywarkami internetowymi.
Foto: Adobe Stock
Szacuje się, że potencjał zakupowy przedstawicieli pokolenia Z, urodzonych między 1997 a 2012 rokiem, wynosi 450 miliardów dolarów na całym świecie. Te dane mogą tylko rosnąć, ponieważ niektóre z tych osób powoli wkraczają w dorosłość.
Młodzi ludzie nie tylko dysponują gotówką, ale też mają potrzebę wydawania pieniędzy, nawet w czasie obecnego kryzysu finansowego. Jednak wzorce zakupowe wyglądają w ich przypadku inaczej niż w poprzednich pokoleniach. Nie kupują po prostu tego, na co w danym momencie mają ochotę, lecz rozważnie decydują, kto i kiedy zasługuje na ich pieniądze.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Choć ze wszystkich generacji pokolenie Z jest najbardziej utożsamiane z Internetem, potencjalnych partnerów woli...
Sophie Turner znalazła się w ogniu krytyki po tym, jak opublikowała relację z koncertu Oasis, na który wybrała s...
Wyniki badania SW Research Agencji Badań Rynku i Opinii przeprowadzonego na zlecenie Empiku, dostarczają ciekawy...
Grupie japońskich naukowców udało się ustalić, jakie są zależności między zapachami a różnymi emocjami. Eksperci...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Tradycyjnie kojarzone z kobiecym towarzystwem wieczory panieńskie mogą wkrótce zmienić swój charakter i stać się...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas