Reklama
Rozwiń
Reklama

Świadomy shopping to mocna strona przedstawicieli pokolenia Z. Oto, czego można się od nich nauczyć

Przedstawiciele młodego pokolenia świadomie wydają pieniądze. Ich zakupy są przemyślane, a cena ma mniejsze znaczenie niż jakość produktu. Doskonale posługujący się nowoczesnymi aplikacjami i narzędziami technologicznymi, szybko porównują oferty i wybierają tylko te, które odpowiadają ich potrzebom.

Publikacja: 09.01.2024 12:25

Pokolenie Z sprawnie porusza się między aplikacjami dostępnymi w ich telefonach, stronami internetow

Pokolenie Z sprawnie porusza się między aplikacjami dostępnymi w ich telefonach, stronami internetowymi interesujących ich sklepów oraz porównywarkami internetowymi.

Foto: Adobe Stock

Szacuje się, że potencjał zakupowy przedstawicieli pokolenia Z, urodzonych między 1997 a 2012 rokiem, wynosi 450 miliardów dolarów na całym świecie. Te dane mogą tylko rosnąć, ponieważ niektóre z tych osób powoli wkraczają w dorosłość.

Młodzi ludzie nie tylko dysponują gotówką, ale też mają potrzebę wydawania pieniędzy, nawet w czasie obecnego kryzysu finansowego. Jednak wzorce zakupowe wyglądają w ich przypadku inaczej niż w poprzednich pokoleniach. Nie kupują po prostu tego, na co w danym momencie mają ochotę, lecz rozważnie decydują, kto i kiedy zasługuje na ich pieniądze.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Styl życia
Pokolenie Z zmienia definicję zaangażowania w pracę. Pracodawcy mają się czego bać?
Styl życia
Flamenco inkluzywne – wyjątkowy taniec i projekt, który pozwala przeformatować emocje
Styl życia
Polki nie wiedzą, czy mają oszczędności. Badanie dało niepokojący wynik
Styl życia
Starcie uczestniczki Miss Universe z dyrektorem konkursu: Brak szacunku wobec kobiety
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Styl życia
Bardzo odległe 70 punktów. Tak Polki widzą swój dobrostan finansowy
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama