Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.07.2025 19:59 Publikacja: 09.01.2024 12:25
Pokolenie Z sprawnie porusza się między aplikacjami dostępnymi w ich telefonach, stronami internetowymi interesujących ich sklepów oraz porównywarkami internetowymi.
Foto: Adobe Stock
Szacuje się, że potencjał zakupowy przedstawicieli pokolenia Z, urodzonych między 1997 a 2012 rokiem, wynosi 450 miliardów dolarów na całym świecie. Te dane mogą tylko rosnąć, ponieważ niektóre z tych osób powoli wkraczają w dorosłość.
Młodzi ludzie nie tylko dysponują gotówką, ale też mają potrzebę wydawania pieniędzy, nawet w czasie obecnego kryzysu finansowego. Jednak wzorce zakupowe wyglądają w ich przypadku inaczej niż w poprzednich pokoleniach. Nie kupują po prostu tego, na co w danym momencie mają ochotę, lecz rozważnie decydują, kto i kiedy zasługuje na ich pieniądze.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Jak ćwiczyć skutecznie? Według jakich kryteriów dobierać ćwiczenia? Naukowcy z University College London odkryli...
Polki są wobec siebie surowe i krytyczne – z jednej strony definiują bardzo ambitny wizerunek kobiety idealnej,...
Dania wprowadza nowe zasady dotyczące obowiązku wojskowego dla kobiet. Od 1 lipca 2025 kobiety, które ukończyły...
Badaczki z Uniwersytetu SWPS przyjrzały się temu, jak mieszkają młodzi dorośli w Polsce, a swoje wnioski opisał...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Z badania „Kim jest dla Polaków tata?” wynika, że ojcowie odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu charakteru swo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas