„Efekt Meghan” ma drugie dno: Jak księżna Sussex pomaga zaistnieć mniej znanym markom?

Wybory Meghan Markle wywierają duży wpływ na decyzje zakupowe konsumentów. Wiedząc to, żona księcia Harry'ego starannie selekcjonuje marki, które chce promować. Według jakiego klucza dobiera kreacje i na jakie firmy stawia w toku poszukiwań?

Publikacja: 04.09.2024 18:38

Była gwiazda serialu „Suits” z pełną świadomością selekcjonuje mniej znanych projektantów, aby za sp

Meghan Markle

Była gwiazda serialu „Suits” z pełną świadomością selekcjonuje mniej znanych projektantów, aby za sprawą własnej popularności przyczynić się do rozwoju ich firm.

Foto: PAP/Abaca

Suknie wybierane przez księżną Kate od chwili jej wstąpienia do brytyjskiej rodziny królewskiej natychmiast stawały się obiektem zainteresowania wielbicielek mody na świece. Ulubiona marka żony obecnego następcy tronu Wielkiej Brytanii – Reiss – produkująca takie modele sukien jak między innymi Nanette czy Shola, w których wówczas niespełna trzydziestoletnia wybranka księcia Williama występowała w trakcie spotkania z Barackiem i Michelle Obamami w pałacu Buckingham – odnotowała w 2011 roku niespotykany wcześniej wzrost zainteresowania, a wskazane modele wyprzedały się w zawrotnym tempie. – W przypadku sukni Shola sprzedawaliśmy jeden egzemplarz na minutę. W Stanach Zjednoczonych model zniknął z magazynów zanim nawet otworzyliśmy sklepy stacjonarne tego dnia, ponieważ klienci zamawiali suknie telefonicznie. Nasza strona internetowa została całkowicie zablokowana – wspomina założyciel marki, David Reiss.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Styl życia
Polacy mają nową ulubioną aktywność społeczną. Chodzi o jedzenie
Styl życia
Tradycja balu debiutantek wciąż żyje. Dlaczego dziewczyny marzą o udziale w tej imprezie?
SPOŁECZEŃSTWO
Zbadano, w jakie teorie spiskowe i nienaukowe „fakty” wierzą Polacy. „Głupota nie ma płci”
Psychologia
Informacje o zmianach klimatycznych mogą zrujnować psychikę. „Realne zagrożenie”
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Styl życia
Polacy czytają coraz więcej. Ile książek rocznie?