Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.09.2025 04:57 Publikacja: 04.09.2024 18:38
Meghan Markle
Była gwiazda serialu „Suits” z pełną świadomością selekcjonuje mniej znanych projektantów, aby za sprawą własnej popularności przyczynić się do rozwoju ich firm.
Foto: PAP/Abaca
Suknie wybierane przez księżną Kate od chwili jej wstąpienia do brytyjskiej rodziny królewskiej natychmiast stawały się obiektem zainteresowania wielbicielek mody na świece. Ulubiona marka żony obecnego następcy tronu Wielkiej Brytanii – Reiss – produkująca takie modele sukien jak między innymi Nanette czy Shola, w których wówczas niespełna trzydziestoletnia wybranka księcia Williama występowała w trakcie spotkania z Barackiem i Michelle Obamami w pałacu Buckingham – odnotowała w 2011 roku niespotykany wcześniej wzrost zainteresowania, a wskazane modele wyprzedały się w zawrotnym tempie. – W przypadku sukni Shola sprzedawaliśmy jeden egzemplarz na minutę. W Stanach Zjednoczonych model zniknął z magazynów zanim nawet otworzyliśmy sklepy stacjonarne tego dnia, ponieważ klienci zamawiali suknie telefonicznie. Nasza strona internetowa została całkowicie zablokowana – wspomina założyciel marki, David Reiss.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jeśli ktokolwiek uważałby, że Polacy młodego pokolenia prowadzą wystawne życie i spełniają swoje wyszukane zachc...
Zrobię dla nich wszystko, są moją rodziną – tak o 106 podopiecznych ze schroniska dla zwierząt gospodarskich Sta...
Co prawda zdrowie dziecka jest dla polskich rodziców ważne, jednak troska ta często ma wymiar czysto deklaratywn...
11 kobiet, 9 psów, żadnych mężczyzn i życie w myśl zasady „żadnych dramatów”. We wspólnocie The Bird’s Nest w Te...
Choć ze wszystkich generacji pokolenie Z jest najbardziej utożsamiane z Internetem, potencjalnych partnerów woli...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas