Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.06.2025 05:06 Publikacja: 04.09.2024 18:38
Meghan Markle
Była gwiazda serialu „Suits” z pełną świadomością selekcjonuje mniej znanych projektantów, aby za sprawą własnej popularności przyczynić się do rozwoju ich firm.
Foto: PAP/Abaca
Suknie wybierane przez księżną Kate od chwili jej wstąpienia do brytyjskiej rodziny królewskiej natychmiast stawały się obiektem zainteresowania wielbicielek mody na świece. Ulubiona marka żony obecnego następcy tronu Wielkiej Brytanii – Reiss – produkująca takie modele sukien jak między innymi Nanette czy Shola, w których wówczas niespełna trzydziestoletnia wybranka księcia Williama występowała w trakcie spotkania z Barackiem i Michelle Obamami w pałacu Buckingham – odnotowała w 2011 roku niespotykany wcześniej wzrost zainteresowania, a wskazane modele wyprzedały się w zawrotnym tempie. – W przypadku sukni Shola sprzedawaliśmy jeden egzemplarz na minutę. W Stanach Zjednoczonych model zniknął z magazynów zanim nawet otworzyliśmy sklepy stacjonarne tego dnia, ponieważ klienci zamawiali suknie telefonicznie. Nasza strona internetowa została całkowicie zablokowana – wspomina założyciel marki, David Reiss.
Postrzegają awanse na stanowiska średniego szczebla jako zbyt mało płatne i obciążone za dużą odpowiedzialnością...
Labubu to urocza, choć nieco upiorna postać stworzona przez hongkońskiego artystę Kasinga Lunga w serii książek...
Dysponujący grubymi portfelami miłośnicy księżnej Diany już niebawem będą mogli wylicytować szereg przedmiotów n...
Z wszystkich miejsc, w których są dzieci, musi zniknąć palenie – zapowiedziała francuska minister zdrowia, Cathe...
W czasach, gdy kupno prezentu dziecku z jakiejkolwiek okazji jest ogromnym wyzwaniem, psychologowie przekonują,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas