Aktualizacja: 24.05.2025 07:45 Publikacja: 26.08.2024 13:35
Angelina Jolie
Oprócz promowania luksusowych produktów, współpraca Angeliny Jolie z marką Tom Ford ma wpisać się w szerszy kontekst, jakim jest wpływ sławnych osób na etyczne praktyki konsumenckie.
Foto: PAP/PA
Decyzja o rebrandingu kosmetyków do ust, wcześniej zebranych w linię Lip Color, to ważny moment dla marki. W swoich zyskach za rok 2024 spółka-matka Estée Lauder podała, że sprzedaż netto produktów do makijażu marki Tom Ford Beauty spadła, głównie z powodu gorszych wyników właśnie w tej kategorii.
Premiera nowej kolekcji zaplanowana jest na 3 września. Ceny produktów zaczynają się od 46 dolarów za konturówki do ust i 60 dolarów za szminki.
We Francji rozprzestrzenia się wśród dzieci niepokojące zjawisko. Mowa o salonach piękności i centrach spa przez...
Makijażystka i bizneswoman Pat McGrath, którą królowa Elżbieta II uhonorowała tytułem szlacheckim, w ciągu dwóch...
Od pewnego czasu wiele mówi się o niepokojącym zjawisku o nazwie „Beauty Kids”. Z tym potencjalnie niebezpieczny...
Okazuje się, że sposób aplikacji kremu, żelu czy innego produktu do stosowania na skórę może mieć duży wpływ na...
Służbowy dress code zazwyczaj dotyczy przede wszystkim odzieży, ale w wielu miejscach pracy zasady te mogą równi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas