Decyzja o rebrandingu kosmetyków do ust, wcześniej zebranych w linię Lip Color, to ważny moment dla marki. W swoich zyskach za rok 2024 spółka-matka Estée Lauder podała, że sprzedaż netto produktów do makijażu marki Tom Ford Beauty spadła, głównie z powodu gorszych wyników właśnie w tej kategorii.
Premiera nowej kolekcji zaplanowana jest na 3 września. Ceny produktów zaczynają się od 46 dolarów za konturówki do ust i 60 dolarów za szminki.
Kampania została opracowana przez Merta Alasa i Marcusa Piggota. Na razie ujawniono z niej tylko jedno zdjęcie, ale wiadomo, że oprócz promowania luksusowych produktów, współpraca ta ma wpisać się w szerszy kontekst, jakim jest wpływ sławnych osób na etyczne praktyki konsumenckie. Stałe zaangażowanie Angeliny Jolie w sprawy humanitarne może wpłynąć na jeszcze bardziej zrównoważone i odpowiedzialne inicjatywy Tom Ford Beauty. „Coraz więcej konsumentów jest wrażliwych na etykę marek, a postać taka jak aktorka może uosabiać głębsze zaangażowanie, szczególnie w zakresie wyborów dotyczących produkcji i dystrybucji” – oceniają dziennikarze francuskiego magazynu „L’Officiel”.
Czytaj więcej
Angelina Jolie zdobyła swoją pierwszą nagrodę Tony. W uroczystości towarzyszyła jej wyraźnie stremowana córka. Kto zainspirował ją do wyprodukowania braodwayowskiego show i dlaczego pierwowzorem stała się książka z lat 60.?
To nie pierwsza współpraca reklamowa amerykańskiej aktorki z firmą kosmetyczną. W 2017 roku Angelina Jolie była związana z marką luksusowych kosmetyków Guerlain, należącą do koncernu LVMH, jako ambasadorka zarówno zapachów, jak i działań charytatywnych na rzecz ochrony globalnej populacji pszczół.