Koreanka Kim Jung-soo zarobiła miliardy na ognistej zupie. Niezwykła historia sukcesu

W 2014 roku pewien Brytyjczyk próbował zjeść pikantną zupę Buldak firmy Samyang Roundsquare. Zmagania umieścił w sieci, co zapoczątkowało popularność marki, a jej szefową, Kim Jung-soo, uczyniło miliarderką. Kto jeszcze podjął się spożycia posiłku?

Publikacja: 09.01.2025 13:23

Pomysłodawczyni ognistego dania, 60-letnia obecnie Kim Jung-soo, za sprawą popularności potrawy nie

Pomysłodawczyni ognistego dania, 60-letnia obecnie Kim Jung-soo, za sprawą popularności potrawy nie tylko otrzymała awans na stanowisko CEO firmy, ale i przyczyniła się do spektakularnego sukcesu finansowego przedsiębiorstwa.

Foto: Adobe Stock

Ponad dekadę temu ówczesna członkini działu sprzedażowego firmy Samyang Roundsquare, Kim Jung-soo, z fascynacją obserwowała reakcje klientów restauracji spożywających wyjątkowo pikantne danie. Po latach opisała, że posiłek wywoływał u konsumentów ekscytację wymieszaną z cierpieniem i choć na ich czołach widoczne były krople potu, a paniczne ruchy dłońmi miały ukoić objawy pieczenia w ustach, niestrudzenie dojadali zupę do końca, ciesząc się z niewątpliwego osiągnięcia w postaci opróżnienia talerza.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Firma założona przez dwie studentki w akademiku: Sukces w zawrotnym tempie
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Biznes
Nowa branża, w której zdecydowanie dominują kobiety, rośnie w siłę. Imponujące dochody
PODCAST "POWIEDZ TO KOBIECIE"
„Jeśli w zarządzie brakuje kobiet, to znaczy, że firma nie wykorzystuje swojego potencjału”
Biznes
Zaobserwowano niepokojące zjawisko w ocenianiu managerów. Ma związek z płcią
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Biznes
Polki zamknęły żywe bakterie w kosmetykach. "Sprzedaż co roku rośnie o 50 procent"
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście