Stylistyka Hello Kitty oddziałuje na mózg. Ciekawe ustalenia badaczy i wyjątkowa wystawa

Dlaczego fala słodkich filmików zalewająca Internet cieszy się taką popularnością i jak w ten trend wpisuje się wystawa Cute w londyńskim Somerset House?

Publikacja: 16.02.2024 12:29

Instalacja na wystawie Cute w londyńskim Somerset House.

Instalacja na wystawie Cute w londyńskim Somerset House.

Foto: PAP/PA

Jak wylicza „The Economist”, na TikToku pojawiło się dotychczas ok. 65 milionów treści oznaczonych hashtagiem #cute. Zapotrzebowanie jest jeszcze większe, ponieważ klipy zostały obejrzane ponad 625 miliardów razy. Choć do niedawna uważano, że tego typu treści są domeną nastolatek lub młodych dorosłych kobiet, to jednak prowadzone na ten temat badania i powstające prace naukowe świadczą o czymś zupełnie innym. 

Jak słodkość podbiła świat?

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Kultura
Lady Gaga dotarła do ważnego punktu w życiu. „Zajęło mi to dwie dekady”
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Kultura
Sztuczna inteligencja naruszyła prawa autorskie Celine Dion. Artystka alarmuje
Kultura
Catherine Zeta-Jones w nowej roli. Wraca do rodzinnego miasta
Kultura
Telephone 2. Czy Lady Gaga złamie obietnicę dotyczącą współpracy z Beyoncé?
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Kultura
Otwarto wyjątkowe muzeum. „Nowa normalność” z myślą o kobietach
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście