Reklama

Stylistyka Hello Kitty oddziałuje na mózg. Ciekawe ustalenia badaczy i wyjątkowa wystawa

Dlaczego fala słodkich filmików zalewająca Internet cieszy się taką popularnością i jak w ten trend wpisuje się wystawa Cute w londyńskim Somerset House?

Publikacja: 16.02.2024 12:29

Instalacja na wystawie Cute w londyńskim Somerset House.

Instalacja na wystawie Cute w londyńskim Somerset House.

Foto: PAP/PA

Jak wylicza „The Economist”, na TikToku pojawiło się dotychczas ok. 65 milionów treści oznaczonych hashtagiem #cute. Zapotrzebowanie jest jeszcze większe, ponieważ klipy zostały obejrzane ponad 625 miliardów razy. Choć do niedawna uważano, że tego typu treści są domeną nastolatek lub młodych dorosłych kobiet, to jednak prowadzone na ten temat badania i powstające prace naukowe świadczą o czymś zupełnie innym. 

Jak słodkość podbiła świat?

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Kultura
Czy AI zastąpi artystów? „Maszyna nie wie, jak to jest chodzić boso po trawie”
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Kultura
Reese Witherspoon debiutuje w nowej roli zawodowej. „Najwyższy czas wykonać ten ważny krok"
Kultura
Taylor Swift zapowiada kolejne produkcje. Oto, czego można się wkrótce spodziewać
Kultura
Solange Knowles promuje unikatową literaturę. Jej inicjatywa znalazła entuzjastów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Kultura
Powstał kontrowersyjny pomnik Tiny Turner. Krytyków nie brakuje
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama