Reklama

Margot Robbie twarzą nowej kolekcji pomadek luksusowej marki. Jak budowała swój sukces?

Rouge Allure Velvet Nuit Blanche to najnowsza kolekcja pomadek Chanel, której twarzą została aktorka Margot Robbie, ambasadorka marki od 2018 roku. Wbrew pozorom kampania nie ma nic wspólnego z różem Barbie.

Publikacja: 05.03.2024 19:53

Wspominając dzieciństwo, Margot Robbie żartuje, że od zawsze była przedsiębiorcza.

Wspominając dzieciństwo, Margot Robbie żartuje, że od zawsze była przedsiębiorcza.

Foto: Materiały prasowe Chanel

„Noc. Ten magiczny czas, kiedy miasto rozświetla się i ożywa odgłosem obcasów stukających po bruku. W sercu wieczornych emocji, Rouge Allure Velvet nadaje tempa tej nocy bez ograniczeń” – tak snuje się marketingowa opowieść o ośmiu odcieniach szminki – od czerwieni, przez róż, oranż, po fuksję i brąz. Wszystkie podkreślają delikatną i zmysłową urodę Margot Robbie, która od premiery „Barbie” zyskuje coraz większe rzesze fanów. Nie wszyscy jednak wiedzą, że nie tylko jest odpowiedzialna za tytułową rolę, ale za całą produkcję tego hitu, który w 17 dni po wejściu do kin zarobił miliard dolarów.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ludzie
Nadeen Ayoub pierwszą reprezentantka Palestyny w konkursie Miss Universe
Ludzie
Tenisistka Monica Seles jest nieuleczalnie chora. Powiedziała, jakie objawy ją zaniepokoiły
Ludzie
Jennifer Aniston wspomina rozwód z Bradem Pittem: Nie pisałam się na to
Ludzie
Dua Lipa z nowym obywatelstwem. „Nasz głos na świecie”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Ludzie
„Ludobójstwo pokolenia kobiet”. Jamie Lee Curtis w ogniu krytyki za ostrą wypowiedź
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama