Reklama

Margot Robbie twarzą nowej kolekcji pomadek luksusowej marki. Jak budowała swój sukces?

Rouge Allure Velvet Nuit Blanche to najnowsza kolekcja pomadek Chanel, której twarzą została aktorka Margot Robbie, ambasadorka marki od 2018 roku. Wbrew pozorom kampania nie ma nic wspólnego z różem Barbie.

Publikacja: 05.03.2024 19:53

Wspominając dzieciństwo, Margot Robbie żartuje, że od zawsze była przedsiębiorcza.

Wspominając dzieciństwo, Margot Robbie żartuje, że od zawsze była przedsiębiorcza.

Foto: Materiały prasowe Chanel

„Noc. Ten magiczny czas, kiedy miasto rozświetla się i ożywa odgłosem obcasów stukających po bruku. W sercu wieczornych emocji, Rouge Allure Velvet nadaje tempa tej nocy bez ograniczeń” – tak snuje się marketingowa opowieść o ośmiu odcieniach szminki – od czerwieni, przez róż, oranż, po fuksję i brąz. Wszystkie podkreślają delikatną i zmysłową urodę Margot Robbie, która od premiery „Barbie” zyskuje coraz większe rzesze fanów. Nie wszyscy jednak wiedzą, że nie tylko jest odpowiedzialna za tytułową rolę, ale za całą produkcję tego hitu, który w 17 dni po wejściu do kin zarobił miliard dolarów.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ludzie
Maria Corina Machado z Pokojową Nagrodą Nobla. „To powrót do podstawowych wartości”
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Ludzie
Księżniczka Stefania z Monako wycofuje się z życia publicznego: Niczego nie żałuję
Ludzie
Pierwsza kobieta na czele Kościoła Anglii. Sarah Mullally arcybiskupem Canterbury
Ludzie
Inwestorka i dyrektora Sarah Jessica Parker. Gwiazda weszła w nowy biznes
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ludzie
Polka laureatką Nagrody Pielęgniarskiej Królowej Sylwii
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama