Margot Robbie twarzą nowej kolekcji pomadek luksusowej marki. Jak budowała swój sukces?

Rouge Allure Velvet Nuit Blanche to najnowsza kolekcja pomadek Chanel, której twarzą została aktorka Margot Robbie, ambasadorka marki od 2018 roku. Wbrew pozorom kampania nie ma nic wspólnego z różem Barbie.

Publikacja: 05.03.2024 19:53

Wspominając dzieciństwo, Margot Robbie żartuje, że od zawsze była przedsiębiorcza.

Wspominając dzieciństwo, Margot Robbie żartuje, że od zawsze była przedsiębiorcza.

Foto: Materiały prasowe Chanel

„Noc. Ten magiczny czas, kiedy miasto rozświetla się i ożywa odgłosem obcasów stukających po bruku. W sercu wieczornych emocji, Rouge Allure Velvet nadaje tempa tej nocy bez ograniczeń” – tak snuje się marketingowa opowieść o ośmiu odcieniach szminki – od czerwieni, przez róż, oranż, po fuksję i brąz. Wszystkie podkreślają delikatną i zmysłową urodę Margot Robbie, która od premiery „Barbie” zyskuje coraz większe rzesze fanów. Nie wszyscy jednak wiedzą, że nie tylko jest odpowiedzialna za tytułową rolę, ale za całą produkcję tego hitu, który w 17 dni po wejściu do kin zarobił miliard dolarów.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Ludzie
Księżna Hanoweru wraca do obowiązków po rozwiązanych problemach ze zdrowiem
Ludzie
Nieobecna pierwsza dama. Działanie Melanii Trump drażliwym tematem w Białym Domu
Ludzie
Kai Schreiber, córka aktorów, dokonała coming outu. Reakcje rodziców jednoznaczne
Ludzie
Księżniczka Izabela z Danii skończyła 18 lat. W prezencie dostała diamentową tiarę
Ludzie
Lista Time100. Kobieca reprezentacja nieco mniejsza niż przed rokiem