Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 03.11.2025 02:00 Publikacja: 14.11.2023 12:56
Rynek podrabianych produktów luksusowych marek wciąż ma się bardzo dobrze.
Foto: Adobe Stock
Przed kilkoma dniami na profilu Bartka Karpowskiego działającego na Instagramie jako TheBartekUSA (obok innych doskonałych satyrycznych wystąpień autora) pojawiła się parodia filmiku nieznanej mi użytkowniczki platformy. Oferowała ona sprzedaż wyjątkowych, jedynych i niepowtarzalnych okularów przeciwsłonecznych marek Louis Vuitton i Chanel. Każde z nich w okazyjnej cenie 120 zł. Ta forma sprzedaży na żywo jest w ostatnim czasie niezwykle popularna i, jak mniemam, dochodowa. Polega na prezentowaniu danego towaru na modelce. Można powiedzieć: dobrze znane przez laty telezakupy po tuningu. Rzecz w tym, że bez konieczności zasięgania porady specjalisty i nie prosząc o opinię rzeczoznawcy, z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, iż oferowane w atrakcyjnych cenach przedmioty (w tym wypadku okulary) to w najlepszym wypadku dobre jakościowo kopie modeli znanych i cenionych marek. W najgorszym zaś – nędzne podróbki, wykorzystujące cudzy znak towarowy.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Rosnąca popularność ruchu „Tradwife” to pułapka. Jego fanki muszą pamiętać, że jeśli dziś pieką ciasteczka w dom...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Podstawowa życzliwość wobec innego człowieka jest warunkiem, żeby przetrwać, czy to w dżungli korporacji, czy na...
Co nam AI wyniesie przez otwarte okno? Rozwój AI jest jak dron, który umie coś wynieść z ósmego piętra przez okn...
Luka między obecnością na rynku inwestorów i inwestorek – to jest realny problem, któremu dziś przygląda się Bru...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
To nie tylko wybitna aktorka. To twórczyni, której nonkonformizm nakazuje wskazywać sprawy, z którymi się nie zg...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas