Reklama

Mec. Joanna Parafianowicz: Męża w aplikacji randkowej spotkać można. Najczęściej jednak - cudzego

Mało co w ostatnich latach uległo takiej zmianie, jak randki. Jeśli się zastanowić, to niewiele ponad 100 lat temu kojarzeniem związków zajmowały się rodziny, a zaangażowanie samych zainteresowanych nie miało w tej materii większego znaczenia.

Publikacja: 22.04.2024 19:40

Ze statystyk wynika, że mniej więcej co trzeci Polak korzysta z portali lub aplikacji randkowych, a

zakochana para

Ze statystyk wynika, że mniej więcej co trzeci Polak korzysta z portali lub aplikacji randkowych, a prawie 30% par poznało się w sieci.

Foto: Adobe Stock

Dziś nie dość, że kierujemy się uczuciami, to ludzie coraz chętniej wchodzą w relacje dla przyjemności i wygody, a nie tylko po to, by podrzucić drwa pod ogień domowego ogniska. Co więcej, z uwagi na przyspieszenie tempa życia i skoncentrowanie jego istoty najpierw wokół nauki, a potem pracy -  jeśli w bezpośrednim otoczeniu nie poznamy kogoś wyjątkowego, z pomocą przychodzi nam internet. Wprawdzie dekadę temu randkowanie online mogło wydawać się nieco egzotyczne, dziś stanowi ono normę i niemal każdy z nas zna kogoś, kto zna kogoś, kto życiowego partnera poznał za pośrednictwem aplikacji randkowej. Potwierdzają to zresztą statystyki, z których wynika, że mniej więcej co trzeci Polak korzysta z portali lub aplikacji randkowych, a prawie 30% par poznało się w sieci.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie
Ptak-Iglewska: Tradwife – nowy trend czy stary problem? Ruch zachęca do biedy
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie
Ptak-Iglewska: Zamykanie oczu na drugiego człowieka nie procentuje
Opinie
Ptak-Iglewska: Rozwój technologii AI nie usprawiedliwia kradzieży mienia
Opinie
Aleksandra Ptak-Iglewska: Ile inwestor(ka) ma dzieci? A kogo to obchodzi?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie
Joanna Szczepkowska. Ani „nasza”, ani „wasza”, ale po prostu swoja
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama