Aktualizacja: 23.05.2025 18:29 Publikacja: 11.04.2024 11:43
Kobiety działające w branży winiarskiej muszą się liczyć ze szkodliwym działaniem stereotypów.
Foto: Adobe Stock
Choć na całym świecie bardzo wiele kobiet produkuje cenione wina, to branżę winiarską w dalszym ciągu postrzega się jako silnie zmaskulinizowaną. Stereotypowy wizerunek kobiet w tej branży wśród konsumentów ujawniły wyniki najnowszego badania, w którym wzięła udział reprezentatywna grupa 1300 dorosłych mieszkańców Francji i Belgii obydwu płci.
Autorkami badania są Alicia Gallais i Florine Livat-Pécheux z Kedge Business School w Bordeaux. Jego wyniki opublikowano w marcu tego roku na łamach branżowego czasopisma „Journal of Wine Economics”.
Joan Partridge starannie nakłada makijaż, dbając o właściwą technikę: róż należy w policzki wklepać, a nie gwałt...
Wśród młodych osób rośnie zainteresowanie naprawą i produkcją zegarków. Czy zapomniane rzemiosło ma szansę odrod...
Posiadacze psów z pewnością wielokrotnie przeżywali chwile kryzysu, kiedy trzeba było wyprowadzić czworonożnego...
Nawiązywanie nowych relacji – również tych romantycznych – bardzo często odbywa się w internecie. Jak jednak zau...
Z raportu „Jak gotują Polacy. Smaki, decyzje, zwyczaje” wynika m.in., że istnieje wyraźna zależność pomiędzy wie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas