Aktualizacja: 03.04.2025 00:23 Publikacja: 11.04.2024 11:43
Kobiety działające w branży winiarskiej muszą się liczyć ze szkodliwym działaniem stereotypów.
Foto: Adobe Stock
Choć na całym świecie bardzo wiele kobiet produkuje cenione wina, to branżę winiarską w dalszym ciągu postrzega się jako silnie zmaskulinizowaną. Stereotypowy wizerunek kobiet w tej branży wśród konsumentów ujawniły wyniki najnowszego badania, w którym wzięła udział reprezentatywna grupa 1300 dorosłych mieszkańców Francji i Belgii obydwu płci.
Autorkami badania są Alicia Gallais i Florine Livat-Pécheux z Kedge Business School w Bordeaux. Jego wyniki opublikowano w marcu tego roku na łamach branżowego czasopisma „Journal of Wine Economics”.
Najnowsza edycja corocznego badania konsumenckiego Mastercard pokazuje zmiany w wydatkach Polaków przeznaczonych...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Z badania Banku BNP Paribas, przeprowadzonego w grupie wiekowej 18-30, wynika, że 81 proc. ankietowanych skorzys...
Mimo że większości ludzi nie stać na dobra powszechnie uznawane za luksusowe, wielu z nich o nich marzy i jest g...
Kobiety szukające lepszego życia w Arabii Saudyjskiej często stają się ofiarami przemocy i niewolniczej pracy. I...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Jedzenie oprócz tego, że jest nośnikiem wspomnień, pozwala także poczuć przynależność do kultury, w której zosta...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas