Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.09.2025 11:13 Publikacja: 27.05.2024 15:33
Badanie pokazało, że kupujący kosmetyki bardziej ufają dziś sprzedawcom drogerii i sklepów z kosmetykami.
Foto: Adobe Stock
Analizę opracowano, korzystając z wyników badania ankietowego przeprowadzonego wśród użytkowników aplikacji mobilnej z kuponami rabatowymi i cashbackiem. Próba liczyła 670 osób - kobiet i mężczyzn powyżej 18 roku życia. Celem projektu była analiza zwyczajów zakupowych użytkowników, ich stosunku do ekologii, oszczędności oraz chęci korzystania z programów lojalnościowych oferowanych przez marki.
W pierwszej kolejności badanych zapytano o to, jak często kupują produkty kosmetyczne. 46 proc. z nich odpowiedziało, że robi to mniej więcej raz w miesiącu. Drugą pod względem wielkości grupę stanowili respondenci deklarujący zakup kosmetyków mniej więcej raz w tygodniu. Co 4 ankietowany wskazał, że kupuje kosmetyki rzadziej niż raz w miesiącu, a 3 proc. przyznało, że zaopatruje się w tego rodzaju produkty codziennie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jeśli ktokolwiek uważałby, że Polacy młodego pokolenia prowadzą wystawne życie i spełniają swoje wyszukane zachc...
Zrobię dla nich wszystko, są moją rodziną – tak o 106 podopiecznych ze schroniska dla zwierząt gospodarskich Sta...
Co prawda zdrowie dziecka jest dla polskich rodziców ważne, jednak troska ta często ma wymiar czysto deklaratywn...
11 kobiet, 9 psów, żadnych mężczyzn i życie w myśl zasady „żadnych dramatów”. We wspólnocie The Bird’s Nest w Te...
Choć ze wszystkich generacji pokolenie Z jest najbardziej utożsamiane z Internetem, potencjalnych partnerów woli...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas