Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.10.2025 19:00 Publikacja: 27.05.2024 15:33
Badanie pokazało, że kupujący kosmetyki bardziej ufają dziś sprzedawcom drogerii i sklepów z kosmetykami.
Foto: Adobe Stock
Analizę opracowano, korzystając z wyników badania ankietowego przeprowadzonego wśród użytkowników aplikacji mobilnej z kuponami rabatowymi i cashbackiem. Próba liczyła 670 osób - kobiet i mężczyzn powyżej 18 roku życia. Celem projektu była analiza zwyczajów zakupowych użytkowników, ich stosunku do ekologii, oszczędności oraz chęci korzystania z programów lojalnościowych oferowanych przez marki.
W pierwszej kolejności badanych zapytano o to, jak często kupują produkty kosmetyczne. 46 proc. z nich odpowiedziało, że robi to mniej więcej raz w miesiącu. Drugą pod względem wielkości grupę stanowili respondenci deklarujący zakup kosmetyków mniej więcej raz w tygodniu. Co 4 ankietowany wskazał, że kupuje kosmetyki rzadziej niż raz w miesiącu, a 3 proc. przyznało, że zaopatruje się w tego rodzaju produkty codziennie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Księżna Kate opublikowała esej, w którym ostrzega rodziców przed zagrożeniami, jakie wiążą się z nadmiernym używ...
Z najnowszego raportu firmy IPSOS wynika, że choć na rynku i w internecie nie brakuje poradników na temat wychow...
Wśród hollywoodzkich gwiazd narasta oburzenie postacią Tilly Norwood. „Aktorka" stworzona przez sztuczną intelig...
Na balu w Warszawie wszystkie suknie są niemal identyczne. To nasza wizytówka, nasz polski sznyt elegancji – mów...
Czytanie dla przyjemności wychodzi z mody? Badania przeprowadzone przez naukowców z University College London i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas