Reklama

Niszowe perfumy w przystępnej cenie? Twórczyni marki Essential Parfums o swoim sukcesie

Niszowe perfumy w przystępnej cenie? Do niedawna takie zestawienie wydawało się sprzecznością. Géraldine Archambault, twórczyni marki Essential Parfums, udowadnia, że unikatowe perfumy nie muszą być drogie. Entuzjastów jej strategii nie brakuje.

Publikacja: 10.12.2024 05:30

Géraldine Archambault: Jeśli chodzi o trendy, naszym bestsellerem pozostaje zapach Bois Impérial, kt

Géraldine Archambault

Géraldine Archambault: Jeśli chodzi o trendy, naszym bestsellerem pozostaje zapach Bois Impérial, który jest numerem jeden wszędzie: od Polski przez Holandię, Rosję, Bliski Wschód, USA.

Foto: Materiały prasowe

Na ścianach jej paryskiej perfumerii imiona i pseudonimy celebrytów zostały skreślone grubą kreską i zastąpione portretami oraz nazwiskami twórców poszczególnych perfum – utalentowanych artystów, którzy kreują niezwykłe zapachy dla marki Essential Parfums. Géraldine Archambault, założycielka marki, dba o podkreślenie ich nieocenionego wkładu w sukces swojego przedsiębiorstwa. Wyjaśnia też, jakie inne czynniki uważa za kluczowe na drodze do niezwykłych osiągnięć marki.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Styl życia
Kobiety z pokolenia Z nie czekają na „wielki transfer bogactwa”. Oto, jak patrzą na swoje finanse
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Styl życia
Ważny apel księżnej Kate. Bez owijania w bawełnę zwróciła się do wszystkich rodziców
Styl życia
Co trzeci polski rodzic nie docenia ważnego aspektu wychowywania dzieci. Badanie
Styl życia
Aktorka, która nie istnieje, robi zawrotną karierę. Środowisko filmowe protestuje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Styl życia
Dorota Roqueplo o kreacjach na Bal Debiutantów: Prostota zawsze wygrywa
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama