Aktualizacja: 02.04.2025 10:25 Publikacja: 10.12.2024 05:30
Géraldine Archambault
Géraldine Archambault: Jeśli chodzi o trendy, naszym bestsellerem pozostaje zapach Bois Impérial, który jest numerem jeden wszędzie: od Polski przez Holandię, Rosję, Bliski Wschód, USA.
Foto: Materiały prasowe
Na ścianach jej paryskiej perfumerii imiona i pseudonimy celebrytów zostały skreślone grubą kreską i zastąpione portretami oraz nazwiskami twórców poszczególnych perfum – utalentowanych artystów, którzy kreują niezwykłe zapachy dla marki Essential Parfums. Géraldine Archambault, założycielka marki, dba o podkreślenie ich nieocenionego wkładu w sukces swojego przedsiębiorstwa. Wyjaśnia też, jakie inne czynniki uważa za kluczowe na drodze do niezwykłych osiągnięć marki.
Z badania Banku BNP Paribas, przeprowadzonego w grupie wiekowej 18-30, wynika, że 81 proc. ankietowanych skorzys...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Mimo że większości ludzi nie stać na dobra powszechnie uznawane za luksusowe, wielu z nich o nich marzy i jest g...
Kobiety szukające lepszego życia w Arabii Saudyjskiej często stają się ofiarami przemocy i niewolniczej pracy. I...
Jedzenie oprócz tego, że jest nośnikiem wspomnień, pozwala także poczuć przynależność do kultury, w której zosta...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Zaledwie kilka tygodni po premierze programu „With Love, Meghan”, gospodyni show ogłasza udział w kolejnym proje...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas