Aktualizacja: 03.12.2024 18:19 Publikacja: 27.11.2023 09:17
Huda Kattan stara się namówić branżę kosmetyczną do zmiany standardów piękna.
Foto: Adobe Stock
Jako młoda dziewczyna Huda Kattan zobaczyła reklamę tuszu do rzęs Lancôme. Zapragnęła mieć takie rzęsy jak kobieta, która w niej występowała. Sprzedawca wyjaśnił jej, że nie da się takiego efektu osiągnąć przy pomocy maskary, bo te rzęsy są sztuczne.
„Zawsze byłam pełna pasji i należałam do osób, które uwielbiają dzielić się informacjami! Kiedy zaczynałam karierę w branży kosmetycznej, pracowałam jako wizażystka, co bardzo kochałam, ale wciąż czułam, że czegoś mi brakuje. Chciałam pomóc innym, dzieląc się sztuczkami, których się nauczyłam i podziękować wszystkim niesamowicie utalentowanym wizażystom, fotografom i modelkom z branży. Wiedziałam, że piękno czasami wydaje się trochę nieosiągalne i bardzo chciałam to zmienić”, wyznaje Huda Kattan.
W ostatnich kilku latach, zwłaszcza od początku pandemii, wiele kobiet kupiło sobie przynajmniej jedno profesjonalne urządzenie do pielęgnacji twarzy lub ciała. Ich dynamicznie rosnąca popularność odmienia właśnie oblicze branży beauty – a także codziennej dbałości u urodę.
Kosmetyki konwencjonalne mnie nie interesują. Zajmuję się zwalczaniem greenwashingu, więc nie lubię kosmetyków, które udają produkty naturalne – mówi Dominika Chirek, prawniczka, prowadząca blog Naturalnie Proste dla miłośników ekologii.
Bogactwo aktywnych składników sprawia, że miód może być znakomitym naturalnym kosmetykiem. Słodko pachnące miodowe kuracje warto zaplanować na jesienne wieczory w domowym SPA. Posłużą skórze, a przy okazji wprawią w dobry nastrój.
Marka Tom Ford Beauty ogłosiła, że Angelina Jolie zostanie ambasadorką nowej serii kosmetyków do ust Runway Lip Color, która pojawi się w sklepach 3 września. Znane na całym świecie usta aktorki mają poprawić wynik finansowy firmy.
Obecnie klienci mogą sprawdzić opony niczym smartfony, mając dostęp do wnikliwych testów opon, co pozwala im porównywać i analizować konkretne modele i ich parametry w różnych warunkach.
Codzienny makijaż zwykle jest delikatny, ten na specjalne okazje - bardziej wyrazisty. Istnieją jednak sytuacje, w których kobiety celowo wykonują niedbały makijaż. Jakie mają wtedy motywacje, wyjaśnia współautorka badania na ten temat.
Zielone Orły „Rzeczpospolitej” to nagroda dla tych, którzy chcą dbać o czyste środowisko i zieloną transformację na różnych poziomach – na poziomie gospodarczym, samorządowym, organizacji pozarządowych – mówił Michał Szułdrzyński, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”, podczas rozdania nagród dla najbardziej zasłużonych w obszarze ekologii osób, organizacji i firm.
Forsowanie przekonania, że w pełni prywatną sprawą adwokata lub radcy prawnego jest to, co robi w czasie wolnym, należy oceniać jako niezrozumienie reguł zawodu, który zdecydował się wykonywać - mówi mec. Joanna Parafianowicz.
Mam wyobraźnię. A to nie pomaga w nocy spać. Boję się wszystkiego: utraty rodziców, braku miłości, wojny, jutra. Dlatego doceniam małe rzeczy, takie jak kawa z mlekiem w kawiarni pod blokiem. To pomaga nie przejmować tym, na co nie mam wpływu - mówi aktorka Helena Englert.
Wojciech Modest Amaro, pierwszy polski szef kuchni nagrodzony gwiazdką w prestiżowym przewodniku Michelin, rusza z nowym biznesem. Szef kuchni pracuje nad stworzeniem nowej marki ze świata stylu życia.
Raport z najnowszego badania wśród Polek i Polaków nie pozostawia wątpliwości: kobiety wciąż nie czują się bezpiecznie w przestrzeni publicznej. Dotyczy to również środków transportu, a zwłaszcza taksówek. Jako rozwiązanie problemu ankietowani podają kamery.
Kto ma prawo używać motywu pasków w świecie mody? Adidas poniósł kolejną porażkę w prawnej batalii dotyczącej znaku, który stał się symbolem tej marki.
Redakcja Oxford English Dictionary ogłosiła wyniki głosowania na angielskie słowo roku 2024. Zwycięskie słowo znalazło się także w finale konkursu „Młodzieżowe słowo roku” w Polsce.
Czy da się przenieść odrobinę ducha włoskiego „dolce vita” do świata biżuterii? Nowa kolekcja polskiej marki Mokobelle pokazuje, że to możliwe.
Znana włoska marka odzieżowa ma przed sobą trudny okres i gruntowną restrukturyzację, która ma pomóc wrócić na ścieżkę wzrostu. Jednym z elementów koniecznych zmian ma być zamknięcie 500 sklepów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas