Aktualizacja: 22.05.2025 07:49 Publikacja: 27.11.2023 09:17
Huda Kattan stara się namówić branżę kosmetyczną do zmiany standardów piękna.
Foto: Adobe Stock
Jako młoda dziewczyna Huda Kattan zobaczyła reklamę tuszu do rzęs Lancôme. Zapragnęła mieć takie rzęsy jak kobieta, która w niej występowała. Sprzedawca wyjaśnił jej, że nie da się takiego efektu osiągnąć przy pomocy maskary, bo te rzęsy są sztuczne.
„Zawsze byłam pełna pasji i należałam do osób, które uwielbiają dzielić się informacjami! Kiedy zaczynałam karierę w branży kosmetycznej, pracowałam jako wizażystka, co bardzo kochałam, ale wciąż czułam, że czegoś mi brakuje. Chciałam pomóc innym, dzieląc się sztuczkami, których się nauczyłam i podziękować wszystkim niesamowicie utalentowanym wizażystom, fotografom i modelkom z branży. Wiedziałam, że piękno czasami wydaje się trochę nieosiągalne i bardzo chciałam to zmienić”, wyznaje Huda Kattan.
We Francji rozprzestrzenia się wśród dzieci niepokojące zjawisko. Mowa o salonach piękności i centrach spa przez...
Makijażystka i bizneswoman Pat McGrath, którą królowa Elżbieta II uhonorowała tytułem szlacheckim, w ciągu dwóch...
Od pewnego czasu wiele mówi się o niepokojącym zjawisku o nazwie „Beauty Kids”. Z tym potencjalnie niebezpieczny...
Okazuje się, że sposób aplikacji kremu, żelu czy innego produktu do stosowania na skórę może mieć duży wpływ na...
Służbowy dress code zazwyczaj dotyczy przede wszystkim odzieży, ale w wielu miejscach pracy zasady te mogą równi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas