Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 08:28 Publikacja: 27.11.2023 09:17
Huda Kattan stara się namówić branżę kosmetyczną do zmiany standardów piękna.
Foto: Adobe Stock
Jako młoda dziewczyna Huda Kattan zobaczyła reklamę tuszu do rzęs Lancôme. Zapragnęła mieć takie rzęsy jak kobieta, która w niej występowała. Sprzedawca wyjaśnił jej, że nie da się takiego efektu osiągnąć przy pomocy maskary, bo te rzęsy są sztuczne.
„Zawsze byłam pełna pasji i należałam do osób, które uwielbiają dzielić się informacjami! Kiedy zaczynałam karierę w branży kosmetycznej, pracowałam jako wizażystka, co bardzo kochałam, ale wciąż czułam, że czegoś mi brakuje. Chciałam pomóc innym, dzieląc się sztuczkami, których się nauczyłam i podziękować wszystkim niesamowicie utalentowanym wizażystom, fotografom i modelkom z branży. Wiedziałam, że piękno czasami wydaje się trochę nieosiągalne i bardzo chciałam to zmienić”, wyznaje Huda Kattan.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Miley Cyrus, zapytana o popełniony w przeszłości błąd, którego konsekwencje ponosi do dziś, z rozbrajającą szcze...
Kocha taniec ludowy, studiuje psychologię, a za największe osiągnięcie uważa pokonanie nieśmiałości. Do listy su...
We Francji rozprzestrzenia się wśród dzieci niepokojące zjawisko. Mowa o salonach piękności i centrach spa przez...
Makijażystka i bizneswoman Pat McGrath, którą królowa Elżbieta II uhonorowała tytułem szlacheckim, w ciągu dwóch...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Od pewnego czasu wiele mówi się o niepokojącym zjawisku o nazwie „Beauty Kids”. Z tym potencjalnie niebezpieczny...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas