Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.10.2025 11:31 Publikacja: 27.11.2023 09:17
Huda Kattan stara się namówić branżę kosmetyczną do zmiany standardów piękna.
Foto: Adobe Stock
Jako młoda dziewczyna Huda Kattan zobaczyła reklamę tuszu do rzęs Lancôme. Zapragnęła mieć takie rzęsy jak kobieta, która w niej występowała. Sprzedawca wyjaśnił jej, że nie da się takiego efektu osiągnąć przy pomocy maskary, bo te rzęsy są sztuczne.
„Zawsze byłam pełna pasji i należałam do osób, które uwielbiają dzielić się informacjami! Kiedy zaczynałam karierę w branży kosmetycznej, pracowałam jako wizażystka, co bardzo kochałam, ale wciąż czułam, że czegoś mi brakuje. Chciałam pomóc innym, dzieląc się sztuczkami, których się nauczyłam i podziękować wszystkim niesamowicie utalentowanym wizażystom, fotografom i modelkom z branży. Wiedziałam, że piękno czasami wydaje się trochę nieosiągalne i bardzo chciałam to zmienić”, wyznaje Huda Kattan.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Mikrobiolożka Sheena Zadeh założyła imperium kosmetyczne warte 150 mln dol. Marka Kosas zyskała wiernych zwolenn...
Miley Cyrus, zapytana o popełniony w przeszłości błąd, którego konsekwencje ponosi do dziś, z rozbrajającą szcze...
Kocha taniec ludowy, studiuje psychologię, a za największe osiągnięcie uważa pokonanie nieśmiałości. Do listy su...
We Francji rozprzestrzenia się wśród dzieci niepokojące zjawisko. Mowa o salonach piękności i centrach spa przez...
Makijażystka i bizneswoman Pat McGrath, którą królowa Elżbieta II uhonorowała tytułem szlacheckim, w ciągu dwóch...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas