Aktualizacja: 09.12.2024 04:13 Publikacja: 13.02.2024 10:48
Beyoncé już w maju 2023 roku dość enigmatycznie zapowiadała, że pragnie kontynuować poczynania swojej mamy w zakresie dbałości o włosy.
Foto: East News
Gdy Beyoncé pojawiła się na 66. gali rozdania nagród Grammy, sporym zaskoczeniem okazała się fryzura artystki. Spod kowbojskiego kapelusza zręcznie zestawionego ze skórzaną stylizacją Louis Vuitton zaprojektowaną przez Pharrella Williamsa, na ramiona diwy spływała fala bieluteńkich włosów.
W ostatnich kilku latach, zwłaszcza od początku pandemii, wiele kobiet kupiło sobie przynajmniej jedno profesjonalne urządzenie do pielęgnacji twarzy lub ciała. Ich dynamicznie rosnąca popularność odmienia właśnie oblicze branży beauty – a także codziennej dbałości u urodę.
Kosmetyki konwencjonalne mnie nie interesują. Zajmuję się zwalczaniem greenwashingu, więc nie lubię kosmetyków, które udają produkty naturalne – mówi Dominika Chirek, prawniczka, prowadząca blog Naturalnie Proste dla miłośników ekologii.
Bogactwo aktywnych składników sprawia, że miód może być znakomitym naturalnym kosmetykiem. Słodko pachnące miodowe kuracje warto zaplanować na jesienne wieczory w domowym SPA. Posłużą skórze, a przy okazji wprawią w dobry nastrój.
Marka Tom Ford Beauty ogłosiła, że Angelina Jolie zostanie ambasadorką nowej serii kosmetyków do ust Runway Lip Color, która pojawi się w sklepach 3 września. Znane na całym świecie usta aktorki mają poprawić wynik finansowy firmy.
Obecnie klienci mogą sprawdzić opony niczym smartfony, mając dostęp do wnikliwych testów opon, co pozwala im porównywać i analizować konkretne modele i ich parametry w różnych warunkach.
Codzienny makijaż zwykle jest delikatny, ten na specjalne okazje - bardziej wyrazisty. Istnieją jednak sytuacje, w których kobiety celowo wykonują niedbały makijaż. Jakie mają wtedy motywacje, wyjaśnia współautorka badania na ten temat.
W raporcie „Orlen dla miast” koncern zastanawia się, jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką na rzecz szeroko rozumianego zrównoważonego rozwoju – mówi Stanisław Barański, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju i Transformacji Energetycznej Orlen.
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski zaprasza na finałowy etap jesienno-zimowego programu „Otwieramy się!”. To ponad 40 projektów artystycznych.
Gdy z piosenkarki przeobraziła się w projektantkę mody, fachowcy z branży nie ukrywali drwiących uśmiechów. Jednak Victoria Beckham była zdeterminowana. Teraz wreszcie może świętować. Firma jest na plusie, a prestiżowy miesięcznik przyznał jej tytuł Women of the Year 2024.
Nunu Radziwiłł wspólnie z siostrą, Teresą Tarnowską, przywróciły do życia manufakturę, którą pod koniec XIX wieku uruchomił ich przodek, książę Michał Piotr Radziwiłł. „Naszym celem było zmienić małą pracownię, która produkuje rzeczy na potrzeby muzealnego sklepiku dla turystów, w manufakturę z prawdziwego zdarzenia” – mówi Nunu Radziwiłł.
Włochy są jedną z potęg na rynku produktów luksusowych. O powrót na dawne miejsce w tej branży chce powalczyć marka, która ostatnich lat nie może zaliczyć do udanych. Kluczem do sukcesu mają być między innymi „wyrafinowani profesjonaliści, którzy nie gonią za trendami”.
Na co wydają pieniądze najbogatsi ludzie na świecie? Autorzy nowego raportu zwracają uwagę na zmianę motywacji osób bardzo zamożnych. Coraz rzadziej chodzi im o kupno przedmiotów, które mają podkreślać status majątkowy właściciela.
Po ponad wieku odnaleziono obraz hiszpańskiego malarza Joaquína Sorolli, jednego z najsłynniejszych hiszpańskich artystów przełomu XIX i XX wieku.
Instytut Pantone ogłosił kolor roku 2025. To jedna z najważniejszych prognoz w świecie designu, mody czy projektowania.
Rynek dóbr luksusowych przeżywa trudny okres – spowolnienie gospodarcze w Chinach boleśnie odczuły czołowe koncerny tej branży. Wygląda na to, że niebawem będą też musiały zmierzyć się z trendem, który może zmienić postrzeganie dóbr luksusowych przez zamożnych klientów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas