Reklama

Lara Gessler: Najgorsze, co można zrobić, to przyzwyczaić się do posiadania pieniędzy

Nigdy nie wydałabym pieniędzy na drogie ubrania czy wyznaczniki statusu. Nie znoszę logotypów i ostentacyjnych symboli nowobogactwa. Uważam, że są głupie, niepotrzebne i tylko dzielą ludzi. Luksus to swoboda decydowania o swojej codzienności – mówi Lara Gessler.

Publikacja: 10.12.2024 17:12

Lara Gessler: Nie wiem, co musiałoby się wydarzyć, żebym kupiła ubranie za więcej niż tysiąc złotych

Lara Gessler

Lara Gessler: Nie wiem, co musiałoby się wydarzyć, żebym kupiła ubranie za więcej niż tysiąc złotych.

Foto: PAP

Pieniądze szczęścia nie dają? Jak pani traktuje to powiedzenie?

Same pieniądze rzeczywiście szczęścia nie dają. Myślę jednak, że dotkliwy brak pieniędzy może być dramatem – podobnie jak ich nadmiar. Wydaje mi się, że ludzie zaczynają traktować pieniądze jak protezę bliskości, sposób na budowanie relacji czy szukanie prawdziwego szczęścia. Metoda złotego środka byłaby tutaj najlepszym rozwiązaniem. Ważne jest, aby wiedzieć, ile pieniędzy tak naprawdę potrzebujemy. Kiedy rzeczywiście poprawiają jakość naszego życia, a kiedy zaczynają już ją psuć - bo taki moment może nadejść.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Wywiad
Z baletu do biznesu. Była primabalerina ma dziś firmę organizującą śluby marzeń
Wywiad
17-letnia naukowczyni Kornelia Wieczorek na prestiżowej liście magazynu „Time”
Wywiad
13-letnia Amelia Golda zadebiutowała u boku Arka Jakubika. „Pod koniec zdjęć wydawało mi się, że nie mam już łez”
Wywiad
Agnieszka Specjalska zamieniła korporację na własny biznes z misją. „Warto się odważyć”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Wywiad
Pierwsza dama Marta Nawrocka: Kobieca siła tkwi w każdej z nas
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama