Reklama

Lara Gessler: Najgorsze, co można zrobić, to przyzwyczaić się do posiadania pieniędzy

Nigdy nie wydałabym pieniędzy na drogie ubrania czy wyznaczniki statusu. Nie znoszę logotypów i ostentacyjnych symboli nowobogactwa. Uważam, że są głupie, niepotrzebne i tylko dzielą ludzi. Luksus to swoboda decydowania o swojej codzienności – mówi Lara Gessler.

Publikacja: 10.12.2024 17:12

Lara Gessler: Nie wiem, co musiałoby się wydarzyć, żebym kupiła ubranie za więcej niż tysiąc złotych

Lara Gessler

Lara Gessler: Nie wiem, co musiałoby się wydarzyć, żebym kupiła ubranie za więcej niż tysiąc złotych.

Foto: PAP

Pieniądze szczęścia nie dają? Jak pani traktuje to powiedzenie?

Same pieniądze rzeczywiście szczęścia nie dają. Myślę jednak, że dotkliwy brak pieniędzy może być dramatem – podobnie jak ich nadmiar. Wydaje mi się, że ludzie zaczynają traktować pieniądze jak protezę bliskości, sposób na budowanie relacji czy szukanie prawdziwego szczęścia. Metoda złotego środka byłaby tutaj najlepszym rozwiązaniem. Ważne jest, aby wiedzieć, ile pieniędzy tak naprawdę potrzebujemy. Kiedy rzeczywiście poprawiają jakość naszego życia, a kiedy zaczynają już ją psuć - bo taki moment może nadejść.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
PODCAST „POWIEDZ TO KOBIECIE”
Studenci już nie chcą tylko dyplomu. Czym się różnią uczelnie lat 90 i współczesne?
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Wywiad
Założycielki centrum opieki dla kobiet w menopauzie: Misja i biznes nie muszą się wykluczać
Wywiad
Demografia to szczepionka na populizm – dr hab. Monika Stanny o cichej rewolucji w Polsce
Wywiad
Kamila Szczawińska, modelka, która pracuje jako psycholog: Zawsze trzeba mieć plan B
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
PODCAST „POWIEDZ TO KOBIECIE”
Empatia otwiera przestrzeń, w której nie gramy w grę „kto ma rację”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama