Reklama

Nowe technologie w biznesie okiem kobiet: chęci są większe niż zyski. Badanie

Z badań opublikowanych na łamach "Forbes" wynika, że kobiety prowadzące własne firmy chętniej niż mężczyźni sięgają po nowoczesne rozwiązania technologiczne i oferują je swoim klientom. Dlaczego nadal niektórzy wolą powierzyć swój projekt mężczyznom?

Publikacja: 10.05.2024 14:39

Z raportu opublikowanego przez "Forbes" wynika, że wśród największych wyzwań na drodze do zawodowego

Z raportu opublikowanego przez "Forbes" wynika, że wśród największych wyzwań na drodze do zawodowego sukcesu kobiety wymieniają m.in. wysokie koszty związane ze stałym dostępem do Internetu.

Foto: Adobe Stock

W badaniu „Bridging the Divide: Women, Technology and Business Success” przeprowadzonym przez fundację dla kobiet Cherie Blaire Foundation wzięło udział 1156 kobiet z 81 krajów o niskich i średnich dochodach (ang. „low and middle income countries” – LMIC). Analiza miała na celu ustalenie, z jakimi wyzwaniami przedsiębiorczynie mierzą się w toku swojej działalności biznesowej, ale też jakie możliwości oferowane są w poszczególnych krajach i na ile nowoczesne technologie wspierają kobiety w ich codziennej pracy.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes i prawo
Ciemna strona ery AI. „Wprowadza do środowiska pracy nową grupę stresorów”
Biznes i prawo
W Polsce przybywa członkiń zarządów firm i prezesek. Nowe dane
Biznes i prawo
Zawód okołoprawniczy na liście zagrożonych przez AI. Kto powinien myśleć o zmianie fachu?
Biznes i prawo
Historyczny moment w Namibii. Najwyższe stanowiska państwowe obejmują trzy kobiety
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes i prawo
„Personalizacja sięga poziomu mikro”. Etyka w marketingu w erze AI nabiera nowego znaczenia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama