Nowe technologie w biznesie okiem kobiet: chęci są większe niż zyski. Badanie

Z badań opublikowanych na łamach "Forbes" wynika, że kobiety prowadzące własne firmy chętniej niż mężczyźni sięgają po nowoczesne rozwiązania technologiczne i oferują je swoim klientom. Dlaczego nadal niektórzy wolą powierzyć swój projekt mężczyznom?

Publikacja: 10.05.2024 14:39

Z raportu opublikowanego przez "Forbes" wynika, że wśród największych wyzwań na drodze do zawodowego

Z raportu opublikowanego przez "Forbes" wynika, że wśród największych wyzwań na drodze do zawodowego sukcesu kobiety wymieniają m.in. wysokie koszty związane ze stałym dostępem do Internetu.

Foto: Adobe Stock

W badaniu „Bridging the Divide: Women, Technology and Business Success” przeprowadzonym przez fundację dla kobiet Cherie Blaire Foundation wzięło udział 1156 kobiet z 81 krajów o niskich i średnich dochodach (ang. „low and middle income countries” – LMIC). Analiza miała na celu ustalenie, z jakimi wyzwaniami przedsiębiorczynie mierzą się w toku swojej działalności biznesowej, ale też jakie możliwości oferowane są w poszczególnych krajach i na ile nowoczesne technologie wspierają kobiety w ich codziennej pracy.

Pozostało 93% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes i prawo
Doradczyni podatkowa: W relacjach z klientem nie ma miejsca na ukrywanie prawdy
Biznes i prawo
Dyrektywa o jawności wynagrodzeń już wkrótce wejdzie w życie. Czy zmniejszy lukę płacową?
Materiał Promocyjny
Abonament dla firm, który zrewolucjonizuje Twoją e-commerce! Sprawdź, jak zyskać przewagę na rynku!
Biznes i prawo
Współzałożycielka Fundacji IT Girls o swoim podejściu do pracy: Boję się i robię
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Biznes i prawo
Ubrania z Shein, Temu i AliExpress przekroczyły normy bezpieczeństwa kilkaset razy. Wyniki kontroli
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką