Reklama

Lucy Cohen - księgowa, która wie i radzi, jak zarobić więcej niż pierwszy milion

Pochodząca z Cardiff Lucy Cohen rozpoczynała karierę jako stażystka, a założona naprędce w wieku 23 lat firma księgowa z czasem przekształciła się w wielomilionowe przedsiębiorstwo. Jak tego dokonała i kim byli jej pierwsi klienci?

Publikacja: 10.09.2024 10:42

Lucy Cohen przekonuje, że do biznesu należy podchodzić z pasją i zaangażowaniem, a nie tylko z nasta

Księgowa

Lucy Cohen przekonuje, że do biznesu należy podchodzić z pasją i zaangażowaniem, a nie tylko z nastawieniem na szybki zysk.

Foto: Adobe Stock

W zachowanej z lat 90. korespondencji MacKenzie Scott ze swoją mentorką, zdobywczynią literackiej nagrody Nobla, Toni Morrison, była żona Jeffa Bezosa wspominała skromne początki firmy założonej wraz z partnerem. Wyjaśniała, że przedsiębiorstwo ma na celu pomagać klientom w zakupie książek przez Internet. Zgodnie z opisem, nabywcy mogą przeglądać katalog zawierający prawie 1,5 miliona tytułów, wyszukując książki pod kątem autora, tytułu, słów kluczy i tematyki. Następnie składają zamówienie i czekają na jego odbiór. Dodatkowe zajęcie – jak wówczas opisywała raczkującą firmę Amazon – miało dać jej możliwość zyskania oszczędności oraz wygenerowania czasu niezbędnego do pisania książek.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes i prawo
Ciemna strona ery AI. „Wprowadza do środowiska pracy nową grupę stresorów”
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes i prawo
W Polsce przybywa członkiń zarządów firm i prezesek. Nowe dane
Biznes i prawo
Zawód okołoprawniczy na liście zagrożonych przez AI. Kto powinien myśleć o zmianie fachu?
Biznes i prawo
Historyczny moment w Namibii. Najwyższe stanowiska państwowe obejmują trzy kobiety
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes i prawo
„Personalizacja sięga poziomu mikro”. Etyka w marketingu w erze AI nabiera nowego znaczenia
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama