Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 04:49 Publikacja: 06.02.2024 11:26
Grono najbogatszych klientek (i klientów) luksusowych marek wciąż jest odporne na inflację i niepewną sytuację gospodarczą.
Foto: Adobe Stock
Z pewnością nie brakuje kobiet, które są nieco znudzone trendem, który Anglosasi nazywają „quiet luxury” czy „stealth wealth”. Jednak znakomite wyniki sprzedażowe, jakie notują marki wpisujące się w dyskretną „modę dla miliarderek” świadczą o tym, że „cichy luksus” jeszcze długo nie zejdzie z podium najpopularniejszych trendów w modzie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Jane Birkin, która stała się muzą twórców kultowych torebek marki Hermès, z nieskrywaną niechęcią odnosiła się d...
Gościem kolejnego odcinka podcastu „Powiedz to kobiecie” jest Pamela Szczerbik-Chudy, doktor nauk o kulturze, sp...
Najnowsze zdjęcia Madonny pozującej w kilku różnych stylizacjach, zostały zauważone przez obrońców praw zwierząt...
W dobie konsumpcjonizmu i nawyku wypełniania szaf nowymi ubraniami dwie mieszkanki Nowego Jorku założyły firmę z...
Po zakazie zatrzymywania się na schodach do pałacu festiwalowego oraz zbyt długiego pozowania fotografom, przy o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas