Quiet luxury. Moda na luksus bez logomanii przynosi gigantyczne zyski markom odzieżowym

O modzie na tak zwany cichy luksus (ang. quiet luxury) mówi się od dobrych kilku sezonów. Wygląda na to, że luksus bez loga jeszcze długo nie straci na aktualności.

Publikacja: 06.02.2024 11:26

Grono najbogatszych klientek (i klientów) luksusowych marek wciąż jest odporne na inflację i niepewn

Grono najbogatszych klientek (i klientów) luksusowych marek wciąż jest odporne na inflację i niepewną sytuację gospodarczą.

Foto: Adobe Stock

Z pewnością nie brakuje kobiet, które są nieco znudzone trendem, który Anglosasi nazywają „quiet luxury” czy „stealth wealth”. Jednak znakomite wyniki sprzedażowe, jakie notują marki wpisujące się w dyskretną „modę dla miliarderek” świadczą o tym, że „cichy luksus” jeszcze długo nie zejdzie z podium najpopularniejszych trendów w modzie.

„Cichy luksus” nadal świetnie się sprzedaje

Pozostało jeszcze 89% artykułu
O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Moda
Milion sprzedanych sukienek. Nell Diamond o sukcesie swojej marki
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Moda
Stella McCartney zrobiła odważny krok i rozpoczęła nowy rozdział w życiu zawodowym
Moda
Kim inspirowała się Ivanka Trump wybierając strój na inaugurację prezydentury ojca? Ciekawa teoria
Moda
Strój Melanii Trump na inauguracji męża nie był przypadkowy. "Wysłała jednoznaczny komunikat"
Moda
Dziedzictwo Iris Apfel: obrazy i przedmioty osobiste należące do projektantki idą pod młotek