Aktualizacja: 02.04.2025 02:33 Publikacja: 06.02.2024 11:26
Grono najbogatszych klientek (i klientów) luksusowych marek wciąż jest odporne na inflację i niepewną sytuację gospodarczą.
Foto: Adobe Stock
Z pewnością nie brakuje kobiet, które są nieco znudzone trendem, który Anglosasi nazywają „quiet luxury” czy „stealth wealth”. Jednak znakomite wyniki sprzedażowe, jakie notują marki wpisujące się w dyskretną „modę dla miliarderek” świadczą o tym, że „cichy luksus” jeszcze długo nie zejdzie z podium najpopularniejszych trendów w modzie.
Ponad sto dziennie - tyle skarg otrzymuje Brigitte Read, założycielka firmy odzieżowej Snag produkującej ubrania...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Pełny garnitur, z klasyczną koszulą i krawatem wrócił na wybiegi i czerwone dywany. W takich zestawach wystąpiło...
Po latach królowania minimalistycznych stylizacji fryzur swój wielki powrót będą świętować wyraziste, przykuwają...
Pokolenie Z dyktuje nowe warunki działania w wielu obszarach życia społecznego i biznesowego. Młodzi wyznaczają...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
W ostatnim czasie w mediach zaczęło być głośno o Lee So-yeon. Jeszcze nie tak dawno pochodząca z Korei Południow...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas