Reklama

Quiet luxury. Moda na luksus bez logomanii przynosi gigantyczne zyski markom odzieżowym

O modzie na tak zwany cichy luksus (ang. quiet luxury) mówi się od dobrych kilku sezonów. Wygląda na to, że luksus bez loga jeszcze długo nie straci na aktualności.

Publikacja: 06.02.2024 11:26

Grono najbogatszych klientek (i klientów) luksusowych marek wciąż jest odporne na inflację i niepewn

Grono najbogatszych klientek (i klientów) luksusowych marek wciąż jest odporne na inflację i niepewną sytuację gospodarczą.

Foto: Adobe Stock

Z pewnością nie brakuje kobiet, które są nieco znudzone trendem, który Anglosasi nazywają „quiet luxury” czy „stealth wealth”. Jednak znakomite wyniki sprzedażowe, jakie notują marki wpisujące się w dyskretną „modę dla miliarderek” świadczą o tym, że „cichy luksus” jeszcze długo nie zejdzie z podium najpopularniejszych trendów w modzie.

„Cichy luksus” nadal świetnie się sprzedaje

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Moda
Eskpertka savoir-vivre'u o stylizacji Melanii Trump w Windsorze: Tak się nie siada do stołu
Moda
Julia Kuczyńska najcenniejszą kobiecą marką osobistą w polskiej branży mody. Oto, ile jest warta
Moda
Trenerka savoir-vivre'u o tym, jak prezydentowa Marta Nawrocka wypadła w Watykanie
Moda
Projektantka odpowiedzialna za kreacje Agaty Dudy ocenia stylizacje obecnej prezydentowej
Moda
Czyją córką jest Chloe Malle, nowa redaktorka naczelna amerykańskiego „Vogue’a”?
Reklama
Reklama