Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.06.2025 16:07 Publikacja: 01.08.2024 18:28
Bella Hadid
Marka Adidas wydała oficjalne oświadczenie, w którym przeprosiła za nieprzemyślaną kampanię.
Foto: PAP
W ostatnich dniach najnowsza kampania reklamowa Adidasa promująca klasyczny model sneakersów z lat 70. wywołała kontrowersje. Wielu obserwatorów uznało, że zaangażowanie do niej modelki palestyńskiego pochodzenia jest gigantyczną pomyłką – zwłaszcza że kampania odnosi się do Letnich Igrzysk Olimpijskich w Monachium z 1972 roku, które naznaczyła tragedia.
W trakcie igrzysk doszło do zamachu, za który odpowiadali palestyńscy terroryści ze zbrojnej organizacji o nazwie Czarny Wrzesień. Terroryści wzięli w zakład 11 izraelskich sportowców, których potem zamordowali.
W dobie konsumpcjonizmu i nawyku wypełniania szaf nowymi ubraniami dwie mieszkanki Nowego Jorku założyły firmę z...
Po zakazie zatrzymywania się na schodach do pałacu festiwalowego oraz zbyt długiego pozowania fotografom, przy o...
Najmłodsze Polki to ta grupa wiekowa, wśród której najwięcej kobiet jest zadowolonych ze swojego stylu – wynika...
Motyw przewodni tegorocznej Met Gali – „Superfine: Tailoring Black Style” – został zinterpretowany na różne spos...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Wyglądać jak bohaterowie „Dynastii”, „Pretty Woman” (oczywiście po metamorfozie) czy „American Psycho” – to zało...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas