Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.07.2025 11:37 Publikacja: 01.08.2024 18:28
Bella Hadid
Marka Adidas wydała oficjalne oświadczenie, w którym przeprosiła za nieprzemyślaną kampanię.
Foto: PAP
W ostatnich dniach najnowsza kampania reklamowa Adidasa promująca klasyczny model sneakersów z lat 70. wywołała kontrowersje. Wielu obserwatorów uznało, że zaangażowanie do niej modelki palestyńskiego pochodzenia jest gigantyczną pomyłką – zwłaszcza że kampania odnosi się do Letnich Igrzysk Olimpijskich w Monachium z 1972 roku, które naznaczyła tragedia.
W trakcie igrzysk doszło do zamachu, za który odpowiadali palestyńscy terroryści ze zbrojnej organizacji o nazwie Czarny Wrzesień. Terroryści wzięli w zakład 11 izraelskich sportowców, których potem zamordowali.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Jane Birkin, która stała się muzą twórców kultowych torebek marki Hermès, z nieskrywaną niechęcią odnosiła się d...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Gościem kolejnego odcinka podcastu „Powiedz to kobiecie” jest Pamela Szczerbik-Chudy, doktor nauk o kulturze, sp...
Najnowsze zdjęcia Madonny pozującej w kilku różnych stylizacjach, zostały zauważone przez obrońców praw zwierząt...
W dobie konsumpcjonizmu i nawyku wypełniania szaf nowymi ubraniami dwie mieszkanki Nowego Jorku założyły firmę z...
Po zakazie zatrzymywania się na schodach do pałacu festiwalowego oraz zbyt długiego pozowania fotografom, przy o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas