Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 25.08.2025 21:01 Publikacja: 03.01.2024 12:29
Angelina Jolie chce, aby klienci uczestniczyli w procesie twórczym swoich ubrań.
Foto: East News
Aktorka w maju ubiegłego roku ogłosiła powstanie własnej marki modowej Atelier Jolie. Kilka miesięcy później znalazła miejsce dla butiku — w jednej z najpopularniejszych dzielnic Nowego Jorku; w dwupiętrowym, przesiąkniętym historią sztuki, lokalem o ponad 600 m2 powierzchni.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Sophie Turner znalazła się w ogniu krytyki po tym, jak opublikowała relację z koncertu Oasis, na który wybrała s...
Wyniki badania SW Research Agencji Badań Rynku i Opinii przeprowadzonego na zlecenie Empiku, dostarczają ciekawy...
Grupie japońskich naukowców udało się ustalić, jakie są zależności między zapachami a różnymi emocjami. Eksperci...
Tradycyjnie kojarzone z kobiecym towarzystwem wieczory panieńskie mogą wkrótce zmienić swój charakter i stać się...
Czy niewielkie urządzenie wielkości myszki od komputera może pomóc w uporaniu się z bólem po utracie dziecka? Ta...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas