Reklama

Wizualizacja marzeń pomaga je urzeczywistnić? Psycholożki komentują

Wizualizowałam sobie tę chwilę, marzyłam o niej od dziecka – tak Dua Lipa przywitała 100,000 fanów przybyłych na jej występ w Glastonbury. Czy manifestacja własnych marzeń pozwala je urzeczywistnić? Psycholożki wyjaśniają.

Publikacja: 22.07.2024 13:54

Agnieszka Kusyk: Dzięki wizualizacji naszych marzeń doświadczamy spokoju, a przez wyobrażanie sobie

Kobieta rozmarzona

Agnieszka Kusyk: Dzięki wizualizacji naszych marzeń doświadczamy spokoju, a przez wyobrażanie sobie efektu zwiększamy motywację do działania, pewność siebie, a często lepszy dobrostan na poziomie ciała i psychiki.

Foto: Adobe Stock

Autorka takich utworów jak „Houdini”, „Training Season”, „One Kiss” czy „Levitating”, w trakcie przerw między 15 wyśpiewanymi hitami wspomniała początki swojej kariery. – Zagrałam dla 10 osób, które przyszły chyba tylko dlatego, że zaproponowaliśmy im darmowy poczęstunek – żartowała. Tymczasem w czerwcowe słoneczne popołudnie wiele lat później jej koncert podziwiały tłumy fanów, a ona sama pozdrawiała ich ze sceny, zapewniając, że występ na festiwalu stanowi spełnienie jej muzycznych marzeń. – Wyobrażałam sobie ten moment od dawna, wizualizowałam go sobie i pracowałam tak ciężko, żeby to marzenie urzeczywistnić – mówiła, doceniając obecność już nie 10, a 100,000 osób wyśpiewujących wraz z nią „You’ve got me in love again”.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Styl życia
Badanie pokazało, na co naprawdę wydaje pieniądze polskie pokolenie Z. Stereotyp umiera
Styl życia
Miłośniczka zwierząt w nietypowych okolicznościach ocaliła prowadzone schronisko
Styl życia
Polscy rodzice wspierają dzieci w unikaniu jednej z lekcji. Alarmujące dane
Styl życia
The Bird’s Nest: jak domek na kółkach zapoczątkował kobiecą wspólnotę?
Styl życia
Pokolenie Z nie szuka romansów w aplikacjach randkowych. Woli inną przestrzeń
Reklama
Reklama