Aktualizacja: 01.04.2025 22:53 Publikacja: 07.09.2024 10:31
Kobieta w restauracji
Jeszcze kilka dekad temu jedzenie w restauracji w pojedynkę było postrzegane jako coś niezręcznego lub nawet smutnego. Dziś diametralnie się to zmieniło.
Foto: Adobe Stock
Badania przeprowadzone przez OpenTable i Kayak pokazują, że ponad połowa amerykańskich konsumentów planuje w tym roku spróbować jedzenia w pojedynkę, a najchętniej robią to przedstawiciele Generacji Z i Millenialsów. Jakie czynniki stoją za rosnącym zainteresowaniem solo dining i w jaki sposób restauracje mogą wykorzystać ten trend?
Z badania Banku BNP Paribas, przeprowadzonego w grupie wiekowej 18-30, wynika, że 81 proc. ankietowanych skorzys...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Mimo że większości ludzi nie stać na dobra powszechnie uznawane za luksusowe, wielu z nich o nich marzy i jest g...
Kobiety szukające lepszego życia w Arabii Saudyjskiej często stają się ofiarami przemocy i niewolniczej pracy. I...
Jedzenie oprócz tego, że jest nośnikiem wspomnień, pozwala także poczuć przynależność do kultury, w której zosta...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Zaledwie kilka tygodni po premierze programu „With Love, Meghan”, gospodyni show ogłasza udział w kolejnym proje...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas