Aktualizacja: 08.05.2025 05:43 Publikacja: 22.03.2025 18:52
Rozmowy z inspirującymi kobietami, które z sukcesem prowadzą założone na własnych zasadach firmy, będą dostępne na wiodących platformach streamingowych od 8 kwietnia bieżącego roku.
Foto: East News
„Mdły i wyczerpujący”, „Meghan Markle wyznacza nowe standardy oderwania od rzeczywistości”; „Program przepełniony bezużytecznymi informacjami, które jeszcze przez długi, długi czas trudno będzie wymazać z pamięci” – to jedynie wybrane fragmenty licznych, niepochlebnych recenzji programu kulinarnego „With Love, Meghan”, który miał swoją premierę 4 marca bieżącego roku. Na temat jakości show rozpisywali się nie tylko recenzenci najbardziej poczytnych portali internetowych świata, takich jak cytowane powyżej „The Guardian”, „The Independent” czy „Vulture”, ale i internauci, którzy za pośrednictwem mediów społecznościowych dzielili się swoimi spostrzeżeniami odnośnie do prezentowanych przez 43-latkę przepisów kulinarnych. Na tapet brano między innymi mało oryginalny pomysł serwowania dzieciom drobno pokrojonych owoców czy podejmowania gości gotowymi przekąskami nabytymi w pobliskim sklepie i jedynie przełożonymi do eleganckiej saszetki w celu nadania im bardziej wyrafinowanego wyglądu.
Serwisy rozrywkowe wychowują kolejne już pokolenie odbiorców, ale nie każdy przyznaje się, że czyta plotki na te...
Wiele osób marzy o urlopie, ale kiedy nadchodzi czas wolny, trudno naprawdę się wyłączyć. Zaległe maile, niedoko...
Niszczą okładki książek, wyrywając je i zostawiając jedynie wypełnioną treścią zawartość. Następnie oprawiają dz...
Obserwatorzy 27-letniej Carys Harding, mamy trojga dzieci, z zainteresowaniem śledzą jej wysiłki związane z... u...
W badaniu przeprowadzonym na potrzeby kampanii We Did It In Poland, mającej ma na celu skierowanie uwagi na pote...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas