Meghan Markle o nowym projekcie: szczere rozmowy z niesamowitymi kobietami

Zaledwie kilka tygodni po premierze programu „With Love, Meghan”, gospodyni show ogłasza udział w kolejnym projekcie. Jakiej tematyce będzie poświęcony podcast prowadzony przez żonę księcia Harry’ego i kiedy zostanie wyemitowany pierwszy odcinek?

Publikacja: 22.03.2025 18:52

Rozmowy z inspirującymi kobietami, które z sukcesem prowadzą założone na własnych zasadach firmy, bę

Rozmowy z inspirującymi kobietami, które z sukcesem prowadzą założone na własnych zasadach firmy, będą dostępne na wiodących platformach streamingowych od 8 kwietnia bieżącego roku.

Foto: East News

„Mdły i wyczerpujący”, „Meghan Markle wyznacza nowe standardy oderwania od rzeczywistości”; „Program przepełniony bezużytecznymi informacjami, które jeszcze przez długi, długi czas trudno będzie wymazać z pamięci” – to jedynie wybrane fragmenty licznych, niepochlebnych recenzji programu kulinarnego „With Love, Meghan”, który miał swoją premierę 4 marca bieżącego roku. Na temat jakości show rozpisywali się nie tylko recenzenci najbardziej poczytnych portali internetowych świata, takich jak cytowane powyżej „The Guardian”, „The Independent” czy „Vulture”, ale i internauci, którzy za pośrednictwem mediów społecznościowych dzielili się swoimi spostrzeżeniami odnośnie do prezentowanych przez 43-latkę przepisów kulinarnych. Na tapet brano między innymi mało oryginalny pomysł serwowania dzieciom drobno pokrojonych owoców czy podejmowania gości gotowymi przekąskami nabytymi w pobliskim sklepie i jedynie przełożonymi do eleganckiej saszetki w celu nadania im bardziej wyrafinowanego wyglądu.

Choć nie zabrakło też pozytywnych opinii, których autorzy docenili walory estetyczne programu, piękne wnętrza rezydencji i wyśmienity ogród, stanowiące idealne tło do prezentowanych w programie treści, to jednak mniej pochlebne uwagi zdominowały przestrzeń medialną w minionych tygodniach, a masowo przyznawane pojedyncze gwiazdki w pięciostopniowej skali przeważały wśród wystawianych przez krytyków recenzji. Tymczasem na stronie internetowej platformy streamingowej emitującej show pojawiła się zapowiedź drugiego sezonu programu, który będzie miał swoją premierę jesienią bieżącego roku.
– Nie odkładajcie kwiatowej posypki zbyt daleko, ponieważ „With Love, Meghan” niebawem powróci w nowej odsłonie. Tej jesieni pojawi się więcej powodów do radości. Prace nad nowym sezonem programu zostały oficjalnie zakończone – napisano.

Nie jest to jedyny projekt z udziałem byłej gwiazdy serialu „W garniturach” zaplanowany na bieżący rok. Niezrażona nieprzychylnymi opiniami na temat „With Love, Meghan”, żona księcia Harry’ego zapowiedziała premierę nowego podcastu „Confessions of a Female Founder”, który zrealizuje we współpracy z Lemonada Media. Założona w 2019 roku firma ma w swoim dorobku produkcję takich podcastów, jak między innymi „Wiser Than Me” z Julią Louis-Dreyfus czy „Fail Better” z Davidem Duchovnym. Jaką tematykę będzie poruszać gospodyni nowego show i kiedy można spodziewać się premiery pierwszej rozmowy w cyklu „Confessions of a Female Founder”?

Meghan Markle o „Confessions of a Female Founder”: szczere rozmowy z niesamowitymi kobietami

– Cieszę się, że mogę podzielić się z wami informacją na temat nowego projektu, w którym biorę udział. „Confessions of a Female Founder” to tytuł mojego nowego podcastu produkowanego wraz z Lemonada Media – taki post Meghan Markle zamieściła na swoim profilu instagramowym, dodając do niego zdjęcie z tytułem podcastu oraz logo firmy, z którą współpracuje przy jego realizacji.

W dalszej części wpisu serialowa Rachel Zane przedstawia szczegóły związane z tematyką rozmów prowadzonych w ramach nowego cyklu. – Rozmawiałam szczerze z niesamowitymi kobietami, które zamieniły marzenia w rzeczywistość i przekształciły małe pomysły w niezwykle udane biznesy. Otwierają się, dzielą się swoimi wskazówkami, sztuczkami (ale i upadkami) i pozwalają mi korzystać ze swojej wiedzy, tak przydatnej w procesie rozwoju mojego własnego biznesu, As Ever – wyjaśnia, przytaczając nową nazwę założonej przez siebie marki, przemianowanej z oryginalnej American Riviera Orchard na wspomnianą As Ever. Wśród produktów sygnowanych nowym logo firmy znajdują się między innymi przetwory owocowe, miody, posypki kwiatowe czy herbaty w różnych smakach.

Czytaj więcej

Premiera nowej serii programu Meghan Markle przełożona. Co się stało?

„Confessions of a Female Founder”: data premiery i częstotliwość emisji nowych odcinków

Opisując doświadczenia związane z prowadzeniem wywiadów w ramach podcastu „Confessions of a Female Founder”, Meghan Markle nie szczędzi pochwał pod adresem swoich rozmówczyń – Nasze rozmowy były bardzo odkrywcze, inspirujące … i zabawne! (czy byłby sens podejmowania tak szalonej przygody, gdyby nie wiązała się z odrobiną zabawy?) – pyta retorycznie na zakończenie wpisu.

Rozmowy z inspirującymi kobietami, które z sukcesem prowadzą założone na własnych zasadach firmy, będą dostępne na wiodących platformach streamingowych od 8 kwietnia bieżącego roku. W skład cyklu „Confessions of a Female Founder” wchodzi osiem odcinków, a częstotliwość emisji pozwoli odbiorcom na wysłuchanie jednej nowej rozmowy tygodniowo. – Formuła rozmów umożliwi słuchaczom poznanie ciekawych, pozbawionych filtrów historii związanych z rozwojem znanych marek prowadzonych przez kobiety. Będzie to też niepowtarzalna okazja do tego, aby poznać kulisy działalności biznesowej Meghan Markle w ramach prowadzenia marki As Ever – można przeczytać na stronie internetowej Lemonada Media.

Marka lifestye sygnowana nazwiskiem Meghan Markle nawiązuje tematycznie do prowadzonego przez nią przed laty bloga „The Tig” poświęconego modzie, gotowaniu, podróżom czy nowościom kosmetycznym. Żona księcia Harry’ego ma też doświadczenie w zakresie prowadzenia podcastów. W ramach współpracy z jedną z platform streamingowych, w latach 2022-2024 Meghan Markle nagrała serię wywiadów zatytułowanych „Archetypes”, z których wyemitowano tylko jeden odcinek. Cała seria jest obecnie dostępna na platformie Lemonada Media, a wśród rozmówczyń, które wzięły udział w 12 wywiadach z byłą gwiazdą filmu „Dater's Handbook”, znalazły się między innymi Mariah Carey, Serena Williams, Paris Hilton, autorka serii „Sex and the City”, Candace Bushnell czy aktorka Jameela Jamil. Czy tak wszechstronne doświadczenia zdobyte w zakresie prowadzenia podcastów zostaną docenione przez odbiorców nowego show?

Źródła:
https://lemonadamedia.com/
https://www.theguardian.com/
https://www.independent.co.uk/

„Mdły i wyczerpujący”, „Meghan Markle wyznacza nowe standardy oderwania od rzeczywistości”; „Program przepełniony bezużytecznymi informacjami, które jeszcze przez długi, długi czas trudno będzie wymazać z pamięci” – to jedynie wybrane fragmenty licznych, niepochlebnych recenzji programu kulinarnego „With Love, Meghan”, który miał swoją premierę 4 marca bieżącego roku. Na temat jakości show rozpisywali się nie tylko recenzenci najbardziej poczytnych portali internetowych świata, takich jak cytowane powyżej „The Guardian”, „The Independent” czy „Vulture”, ale i internauci, którzy za pośrednictwem mediów społecznościowych dzielili się swoimi spostrzeżeniami odnośnie do prezentowanych przez 43-latkę przepisów kulinarnych. Na tapet brano między innymi mało oryginalny pomysł serwowania dzieciom drobno pokrojonych owoców czy podejmowania gości gotowymi przekąskami nabytymi w pobliskim sklepie i jedynie przełożonymi do eleganckiej saszetki w celu nadania im bardziej wyrafinowanego wyglądu.

Pozostało jeszcze 85% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
SPOŁECZEŃSTWO
Zbadano mocne i słabe obszary społeczno-rodzinnej aktywności Polek. Gdzie są braki?
SPOŁECZEŃSTWO
Promocja równości kobiet zaszła w Polsce za daleko? „Odwrócona dyskryminacja”
Styl życia
Polacy mają nową ulubioną aktywność społeczną. Chodzi o jedzenie
Styl życia
Tradycja balu debiutantek wciąż żyje. Dlaczego dziewczyny marzą o udziale w tej imprezie?
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
SPOŁECZEŃSTWO
Zbadano, w jakie teorie spiskowe i nienaukowe „fakty” wierzą Polacy. „Głupota nie ma płci”
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń