Reklama

L4-shaming – nowe zjawisko dotyczące chorowania daje o sobie znać w młodym pokoleniu

Pandemia koronawirusa pozostawiła trwały ślad na świadomości zdrowotnej Polaków – wynika z badania Opinia24, przeprowadzonego na zlecenie Radamed. Niemal połowa badanych deklaruje, że zaczęła się bardziej troszczyć o zdrowie, a 2/3 z nich dba również o profilaktykę. Co jeszcze wynika z raportu opracowanego na podstawie wyników ankiet?

Publikacja: 07.07.2025 16:33

Wielu młodych ludzi próbuje się dziś leczyć samodzielnie z obawy o to, że skorzystanie ze zwolnienia

Wielu młodych ludzi próbuje się dziś leczyć samodzielnie z obawy o to, że skorzystanie ze zwolnienia będzie źle odbierane w pracy.

Foto: Adobe Stock

Badanie, na podstawie którego opracowano raport, miało charakter ilościowy i zostało przeprowadzone metodą CAWI na reprezentatywnej próbie 1000 osób w okresie od 20 do 23 maja 2025 r. Jego celem było poznanie opinii badanych w czterech podstawowych kwestiach: 

  • ogólnego podejścia do zdrowia po pandemii COV-19 
Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zdrowie
Ćwiczenia w tym wieku najlepiej chronią przed demencją. Nowe wyniki badań
Zdrowie
Kobiety w średnim wieku powinny uważać na stawy bardziej niż mężczyźni. Oto, co odkryto
Zdrowie
Światowy Dzień AIDS. System wpływa w Polsce na wykrywalność zakażeń w pewnej grupie wiekowej?
Zdrowie
Jemy coraz mniej cukru. Pozytywna zmiana w nawykach żywieniowych Polek i Polaków
Zdrowie
Zaprojektowano inteligentny stanik, który wykryje raka piersi we wczesnym stadium
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama