Reklama
Rozwiń
Reklama

L4-shaming – nowe zjawisko dotyczące chorowania daje o sobie znać w młodym pokoleniu

Pandemia koronawirusa pozostawiła trwały ślad na świadomości zdrowotnej Polaków – wynika z badania Opinia24, przeprowadzonego na zlecenie Radamed. Niemal połowa badanych deklaruje, że zaczęła się bardziej troszczyć o zdrowie, a 2/3 z nich dba również o profilaktykę. Co jeszcze wynika z raportu opracowanego na podstawie wyników ankiet?

Publikacja: 07.07.2025 16:33

Wielu młodych ludzi próbuje się dziś leczyć samodzielnie z obawy o to, że skorzystanie ze zwolnienia

Wielu młodych ludzi próbuje się dziś leczyć samodzielnie z obawy o to, że skorzystanie ze zwolnienia będzie źle odbierane w pracy.

Foto: Adobe Stock

Badanie, na podstawie którego opracowano raport, miało charakter ilościowy i zostało przeprowadzone metodą CAWI na reprezentatywnej próbie 1000 osób w okresie od 20 do 23 maja 2025 r. Jego celem było poznanie opinii badanych w czterech podstawowych kwestiach: 

  • ogólnego podejścia do zdrowia po pandemii COV-19 
Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Zdrowie
Neuroatypowość w gabinecie ginekologicznym. „Nie można naruszać praw pacjentki”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Zdrowie
Psychoonkolog Adrianna Sobol: Przestańmy straszyć rakiem
Zdrowie
Charlotte Chopin: recepta na wyśmienitą formę 102-letniej nauczycielki jogi
Zdrowie
Przełomowe odkrycie w leczeniu niepłodności. „Osiągnęliśmy coś, co wydawało się niemożliwe"
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Zdrowie
Jak regulacja wysokości biurka może wpływać na zdrowie pracowników?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama