Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 21.08.2025 06:35 Publikacja: 09.05.2025 16:30
Fast food
Z badania wynika, że młodsze osoby (18-29 lat) częściej niż ludzie z innych grup wiekowych sięgają po fast food.
Foto: Adobe Stock
Raport, o którym mowa, powstał na podstawie badania przeprowadzonego metodą na reprezentatywnej grupie Polaków 1036 osób w wieku powyżej 18 roku życia w okresie 10-21 stycznia 2025 roku na zlecenie marki FRoSTA.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wyniki badania SW Research Agencji Badań Rynku i Opinii przeprowadzonego na zlecenie Empiku, dostarczają ciekawy...
Grupie japońskich naukowców udało się ustalić, jakie są zależności między zapachami a różnymi emocjami. Eksperci...
Tradycyjnie kojarzone z kobiecym towarzystwem wieczory panieńskie mogą wkrótce zmienić swój charakter i stać się...
Czy niewielkie urządzenie wielkości myszki od komputera może pomóc w uporaniu się z bólem po utracie dziecka? Ta...
Obawę przed zwolnieniami grupowymi w najbliższym czasie wyraża 28 proc. pracowników w Polsce. Najnowsze badanie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas