Iga Światek ambasadorką Lancôme. Znamy kulisy współpracy

- W partnerstwie z Lancôme ważna jest dla nas filozofia marki, która definiuje kobiecość jako akceptowanie swojej indywidualności, bycie inspiracją, bycie pewną siebie i pewną swoich sił, jako dążenie do realizacji marzeń na własnych zasadach - mówi manager Igi Świątek Alina Sikora.

Publikacja: 17.04.2024 15:17

Alina Sikora: Iga i Lancôme będą wspierać się w działaniach social media, ale Iga zaangażuje się rów

Alina Sikora: Iga i Lancôme będą wspierać się w działaniach social media, ale Iga zaangażuje się również w działania wokół kampanii CSR „Write Your Future” której będzie ambasadorką.

Foto: Gosia Turczyńska, zdjęcie powstały podczas sesji dla marki Lancôme.

Udział w tym projekcie to spełnienie marzeń czy działanie tego rodzaju „jedno z wielu”? 

Alina Sikora: Dla mnie jako managera zaprojektowanie dla Igi współpracy z marką beauty to spełnienie mojego zawodowego marzenia. Iga jest piękną i wartościową kobietą i moim celem było znalezienie odpowiedniego partnera, z którym jej piękno będziemy mogli wspólnie komunikować. W tempie i skali, które Idze odpowiadają i pozwalają jej pozostać autentyczną. Trening i i wyniki sportowe pozostają niezmiennie najważniejsze, ale z Lancôme będziemy manifestować siłę Igi emanującą z jej indywidualności.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Ludzie
Księżna Hanoweru wraca do obowiązków po rozwiązanych problemach ze zdrowiem
Ludzie
Nieobecna pierwsza dama. Działanie Melanii Trump drażliwym tematem w Białym Domu
Ludzie
Kai Schreiber, córka aktorów, dokonała coming outu. Reakcje rodziców jednoznaczne
Ludzie
Księżniczka Izabela z Danii skończyła 18 lat. W prezencie dostała diamentową tiarę
Ludzie
Lista Time100. Kobieca reprezentacja nieco mniejsza niż przed rokiem