Aktualizacja: 16.05.2025 23:01 Publikacja: 17.04.2024 15:17
Alina Sikora: Iga i Lancôme będą wspierać się w działaniach social media, ale Iga zaangażuje się również w działania wokół kampanii CSR „Write Your Future” której będzie ambasadorką.
Foto: Gosia Turczyńska, zdjęcie powstały podczas sesji dla marki Lancôme.
Udział w tym projekcie to spełnienie marzeń czy działanie tego rodzaju „jedno z wielu”?
Alina Sikora: Dla mnie jako managera zaprojektowanie dla Igi współpracy z marką beauty to spełnienie mojego zawodowego marzenia. Iga jest piękną i wartościową kobietą i moim celem było znalezienie odpowiedniego partnera, z którym jej piękno będziemy mogli wspólnie komunikować. W tempie i skali, które Idze odpowiadają i pozwalają jej pozostać autentyczną. Trening i i wyniki sportowe pozostają niezmiennie najważniejsze, ale z Lancôme będziemy manifestować siłę Igi emanującą z jej indywidualności.
Po dłuższej przerwie od wystąpień publicznych księżniczka Karolina Hanowerska wraca do swoich obowiązków. Córka...
To delikatny temat w Białym Domu. Pierwsza Dama nieczęsto tam bywa. Rzadko też pokazuje się publicznie i u boku...
Kai Schreiber, 16-letnia córka aktorskiej pary, Naomi Watts i Lieva Schreibera, dokonała coming outu jako osoba...
Izabela, księżniczka Danii, hrabianka Montpezat, córka Fryderyka X oraz jego żony królowej Marii Donaldson skońc...
Redakcja magazynu „Time” opublikowała właśnie swoją doroczną listę stu najbardziej wpływowych osób na świecie. W...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas