Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 01:05 Publikacja: 17.04.2024 15:17
Alina Sikora: Iga i Lancôme będą wspierać się w działaniach social media, ale Iga zaangażuje się również w działania wokół kampanii CSR „Write Your Future” której będzie ambasadorką.
Foto: Gosia Turczyńska, zdjęcie powstały podczas sesji dla marki Lancôme.
Udział w tym projekcie to spełnienie marzeń czy działanie tego rodzaju „jedno z wielu”?
Alina Sikora: Dla mnie jako managera zaprojektowanie dla Igi współpracy z marką beauty to spełnienie mojego zawodowego marzenia. Iga jest piękną i wartościową kobietą i moim celem było znalezienie odpowiedniego partnera, z którym jej piękno będziemy mogli wspólnie komunikować. W tempie i skali, które Idze odpowiadają i pozwalają jej pozostać autentyczną. Trening i i wyniki sportowe pozostają niezmiennie najważniejsze, ale z Lancôme będziemy manifestować siłę Igi emanującą z jej indywidualności.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Po raz pierwszy w historii Miss Universe o tytuł najpiękniejszej kobiety świata powalczy reprezentantka Palestyn...
Monica Seles, dziewięciokrotna mistrzyni wielkoszlemowa, która zapewniła sobie miejsce w Międzynarodowej Tenisow...
Jennifer Aniston wspomina wydarzenia sprzed 20 lat, gdy światowe media traktowały jej rozwód jak „soczysty kąsek...
Dua Lipa to jedna z najbardziej ikonicznych postaci pop kultury – takich słów dla opisania 29-letniej wokalistki...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Jamie Lee Curtis, nagrodzona Oscarem aktorka znana m.in. z ról w „Halloween”, „Everything Everywhere All at Once...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas