Iga Światek ambasadorką Lancôme. Znamy kulisy współpracy

- W partnerstwie z Lancôme ważna jest dla nas filozofia marki, która definiuje kobiecość jako akceptowanie swojej indywidualności, bycie inspiracją, bycie pewną siebie i pewną swoich sił, jako dążenie do realizacji marzeń na własnych zasadach - mówi manager Igi Świątek Alina Sikora.

Publikacja: 17.04.2024 15:17

Alina Sikora: Iga i Lancôme będą wspierać się w działaniach social media, ale Iga zaangażuje się rów

Alina Sikora: Iga i Lancôme będą wspierać się w działaniach social media, ale Iga zaangażuje się również w działania wokół kampanii CSR „Write Your Future” której będzie ambasadorką.

Foto: Gosia Turczyńska, zdjęcie powstały podczas sesji dla marki Lancôme.

Udział w tym projekcie to spełnienie marzeń czy działanie tego rodzaju „jedno z wielu”? 

Alina Sikora: Dla mnie jako managera zaprojektowanie dla Igi współpracy z marką beauty to spełnienie mojego zawodowego marzenia. Iga jest piękną i wartościową kobietą i moim celem było znalezienie odpowiedniego partnera, z którym jej piękno będziemy mogli wspólnie komunikować. W tempie i skali, które Idze odpowiadają i pozwalają jej pozostać autentyczną. Trening i i wyniki sportowe pozostają niezmiennie najważniejsze, ale z Lancôme będziemy manifestować siłę Igi emanującą z jej indywidualności.

Marzenia Igi marzenia koncentrują się wokół sportu, ale ten projekt to na pewno kolejny etap i inne doświadczenie, które już sprawiło i będzie sprawiać jeszcze wiele radości.

To też wielka duma dla całego naszego zespołu, że wpisujemy się z Igą w historię marki jako pierwszą przedstawicielką świata sportu i pierwszą Polką w roli ambasadorką Lancôme.

Mamy ogromne szczęście, że współprace z naszymi wszystkimi partnerami sprawiają samej Idze i nam dużo satysfakcji, pozwalają się jej poczuć wyjątkowo, uczyć się nowych rzeczy, odkrywać nowe pasje, celebrować sukcesy, manifestować piękno i siłę tenisa, doceniać obecność i wsparcie zespołu, angażować się w ważne społeczne projekty. Łatwo wtedy być zaangażowanym w te partnerstwa.

Co jeszcze poza kampanią zdjęciową obejmą działania ambasadorskie?

W ramach sesji zrealizowaliśmy kilka stylizacji na potrzeby kampanii produktowych, więc na pewno zobaczymy Igę jeszcze w wielu pięknych odsłonach.

Iga i Lancôme będą wspierać się w działaniach social media, ale Iga zaangażuje się również w działania wokół kampanii CSR „Write Your Future” której będzie ambasadorką.

Czy można zdradzić jakieś szczegóły programu CSR, o którym wspomniano w poście zamieszczonym na Instagramie?

To globalny program Lancôme obecny już w 25 krajach i realizowany przy współpracy z lokalnymi organizacjami. Za sprawą współpracy z Igą w tym roku wystartuje też w Polsce pod hasłem „Bądź autorką swojej przyszłości”.  Jego celem jest wspieranie kobiet na wczesnych etapach kariery na rynku pracy i wyrównywanie ich szans w dostępie do możliwości zawodowych. Rolą Igi w programie będzie przede wszystkim jego promocja, aby zainteresowane kobiety mogły dowiedzieć się o wartościowych dla nich inicjatywach, które mogą wpłynąć na poprawę ich kompetencji, zdobycie nowych czy nawiązywanie relacji, które zaprocentują na ich drodze zawodowej. Iga będzie też na pewno angażowała się w działania edukacyjne i poszerzające świadomość w przestrzeniach związanych z rozwojem karier zawodowych młodych kobiet. Będzie starała się inspirować je swoją postawą i profesjonalizmem do szukania jak najlepszych możliwości w swoich dziedzinach i planowania kariery w zgodzie ze sobą i swoimi wartościami.

W poście na Instagramie, w którym informują państwo o współpracy z marką, napisano pani Iga nie ma wielu okazji do celebrowania kobiecości. Myślę, że jednak stara się to robić. Jak?

W kontekście zauważalnego makijażu Iga celebruje kobiecość w wyjątkowych momentach. Mamy kilka okazji w roku na prawdziwe wizerunkowe „szaleństwa”. Przede wszystkim na planach zdjęciowych dla naszych partnerów. To właśnie w czasie przygotowań do jednej z sesji modowych zauważyliśmy, że Idze sprawia przyjemność piękny makijaż i zabawa na planie w roli modelki.

Ale to, co jest ważne dla nas w tym partnerstwie, to, że filozofia marki Lancôme definiuje kobiecość jako akceptowanie swojej indywidualności, bycie inspiracją, bycie pewną siebie i pewną swoich sił, jako dążenie do realizacji marzeń na własnych zasadach.

W myśl tego Iga celebruje swoją kobiecość codziennie i to taki przekaz do kobiet chcemy budować z Lancôme.

Czy Pani Iga lubi pracę na planach sesji zdjęciowych?

Tak, bo to zawsze jest rodzaj kreatywnego spotkania z naszym partnerem. Spotkania w sytuacji, w której razem coś tworzymy, na przykład nową kampanię, co obu stronom daje dużo satysfakcji. Technicznie dla sportowca to mogą być bardzo wymagające momenty, bo bardzo różniące się od rutyny sportowej i obarczone dużą ilością bodźców i intensywnych aktywności w bardzo krótkim czasie. Bardzo doceniamy to, że nasi partnerzy profesjonalnie przygotowują swoje działania, aby to obciążenie minimalizować i pozwalać Idze skupiać się na sporcie.

Ulubiony „urodowy” rytuał pani Igi?

Faworytem jest masaż twarzy, o który Iga zawsze prosi przed wykonywaniem makijażu. Zazwyczaj zaczynamy sesje w porannych godzinach i masaż połączony z pielęgnacją jest dla niej niesamowitym relaksem, ale i delikatnym podbudzeniem do pracy. Przed nami jest na pewno do odkrycia jeszcze wiele rytuałów, a Lancôme będzie tutaj przewodnikiem Igi.

Alina Sikora

Alina Sikora

Archiwum prywatne

Alina Sikora

Od 2021 roku Partnership Manager Igi Świątek. Odpowiada za projekty biznesowe oraz realizację obecnych partnerstw sponsoringowych Igi, prowadząc relacje z obecnymi sponsorami: ON, Rolex, Infosys, Visa, Porsche, Oshee, Tecnifibre, LEGO i Lancome. Koordynuje projekty z zakresu sponsoringu i marketingu.

Udział w tym projekcie to spełnienie marzeń czy działanie tego rodzaju „jedno z wielu”? 

Alina Sikora: Dla mnie jako managera zaprojektowanie dla Igi współpracy z marką beauty to spełnienie mojego zawodowego marzenia. Iga jest piękną i wartościową kobietą i moim celem było znalezienie odpowiedniego partnera, z którym jej piękno będziemy mogli wspólnie komunikować. W tempie i skali, które Idze odpowiadają i pozwalają jej pozostać autentyczną. Trening i i wyniki sportowe pozostają niezmiennie najważniejsze, ale z Lancôme będziemy manifestować siłę Igi emanującą z jej indywidualności.

Pozostało 88% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Ludzie
Suri Cruise kończy 18 lat. Ojciec przestanie łożyć na jej utrzymanie?
Ludzie
Seniorki gwiazdami sieci dzięki swoim opiekunom. Na czym polega zjawisko "carefluencers"?
Ludzie
Fin zastąpił Seraphinę. Dziecko kolejnej sławnej pary nie identyfikuje się ze swoją płcią
Ludzie
Sytuacja bez precedensu: Senegal ma dwie pierwsze damy. Nowy prezydent jest bigamistą
Ludzie
Zła passa Chiary Ferragni. Straciła intratną posadę i ma problemy wizerunkowe
Materiał Promocyjny
Wsparcie dla beneficjentów dotacji unijnych, w tym środków z KPO