Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.06.2025 01:08 Publikacja: 17.04.2024 15:17
Alina Sikora: Iga i Lancôme będą wspierać się w działaniach social media, ale Iga zaangażuje się również w działania wokół kampanii CSR „Write Your Future” której będzie ambasadorką.
Foto: Gosia Turczyńska, zdjęcie powstały podczas sesji dla marki Lancôme.
Udział w tym projekcie to spełnienie marzeń czy działanie tego rodzaju „jedno z wielu”?
Alina Sikora: Dla mnie jako managera zaprojektowanie dla Igi współpracy z marką beauty to spełnienie mojego zawodowego marzenia. Iga jest piękną i wartościową kobietą i moim celem było znalezienie odpowiedniego partnera, z którym jej piękno będziemy mogli wspólnie komunikować. W tempie i skali, które Idze odpowiadają i pozwalają jej pozostać autentyczną. Trening i i wyniki sportowe pozostają niezmiennie najważniejsze, ale z Lancôme będziemy manifestować siłę Igi emanującą z jej indywidualności.
– To całkowita izolacja. Czujesz się jak obcy – tak Jennifer Lawrence opisała doświadczenia związane z początkie...
Ma niespełna 35 lat, męża, ósemkę dzieci i świetnie prosperującą markę, którą wciąż rozwija. Hannah Neeleman bo...
Jennifer Lopez została pozwana przez fotografów za bezprawne opublikowanie swoich zdjęć na Instagramie i platfor...
Natalie Portman przedstawiła ciekawy pogląd na temat weganizmu. Znalazła podobieństwa między pozyskiwaniem pokar...
10-letnia księżniczka Charlotte za każdym razem, gdy występuje publicznie, jest nie tylko ubrana stosownie do ok...
Jamie Lee Curtis wspomina operację plastyczną, której poddała się młodości wskutek niepochlebnych komentarzy na...
Po dłuższej przerwie od wystąpień publicznych księżniczka Karolina Hanowerska wraca do swoich obowiązków. Córka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas