Tylko 79 zł za pół roku czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 25.03.2025 06:05 Publikacja: 18.09.2023 13:59
Kolekcja YES X Ossoliński jest hołdem dla kobiecej siły i niezależności.
Foto: materiały prasowe
Tomasz Ossoliński jako projektant zadebiutował w 1993 roku. Miał wtedy 16 lat i przygotowywał kolekcję na pokaz z okazji zakończenia roku szkolnego. Wyzwanie było o tyle duże, że na widowni będzie Jerzy Antkowiak – jego guru, projektant istniejącej jeszcze wtedy Mody Polskiej. Tomasz Ossoliński zasłynął na polskiej scenie modowej z doskonale skrojonych garniturów, także tych dla kobiet. To między innymi dzięki jego projektom nastał zmierzch sukni wieczorowych, które wcześniej dominowały na czerwonych dywanach. Kreacje Ossolińskiego gościły na festiwalach filmowych w Cannes, Berlinie, Wenecji oraz na ceremonii rozdania Oscarów.
Pełny garnitur, z klasyczną koszulą i krawatem wrócił na wybiegi i czerwone dywany. W takich zestawach wystąpiło w ostatnim czasie wiele znanych kobiet, trudno też o markę odzieżową, która nie miałaby w swojej najnowszej kolekcji typowo garniturowych ubrań i dodatków. Z czego wynika powrót tego zapomnianego nieco trendu?
Po latach królowania minimalistycznych stylizacji fryzur swój wielki powrót będą świętować wyraziste, przykuwające wzrok ozdoby włosów – tak przynajmniej uważa wielu ekspertów z branży mody. Obserwując wybiegi czołowych marek, spodziewają się oni, że wiosną 2025 roku kobiety będą śmiało wpinać we włosy najrozmaitsze błyskotki.
Pokolenie Z dyktuje nowe warunki działania w wielu obszarach życia społecznego i biznesowego. Młodzi wyznaczają trendy, które po prostu trzeba uwzględniać, aby zyskać ich uwagę jako klientów. Właśnie okazało się, że zetki nie rozpoznają działających od lat polskich marek z branży mody.
W ostatnim czasie w mediach zaczęło być głośno o Lee So-yeon. Jeszcze nie tak dawno pochodząca z Korei Południowej kobieta nałogowo kupowała nowe ubrania w tanich sieciówkach. Teraz jest aktywistką i promuje całkowicie odmienny styl życia. Swoją historią podzieliła się z redakcją AFP.
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
W czasie pandemii Covid-19 Nell Diamond zaprojektowała ubranie, które miało zapewnić jej wygodę w domowym biurze. Lekką sukienkę na cienkich ramiączkach pokochały rzesze jej klientek, przyczyniając się do ogromnego sukcesu firmy Hill House Home.
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Apple planuje rewolucję w smartwatchach - wynika z informacji, które wyciekły z firmy. Inteligentne zegarki miałyby zostać wyposażone w kamery wspierane przez AI.
Pracowała jako modelka, w Nowym Jorku uczyła się aktorstwa. W Los Angeles odnalazła dom i zdecydowała, że nie chce już być zależna od innych. Dzisiaj Magdalena Mielcarz jako Lvma Black produkuje muzykę i mówi: „Największym sukcesem jest robić rzeczy tak, jak się chce”.
Projekt autorstwa biura SAAN Architekci zdobył nagrodę w konkursie International Property Awards 2024. Wnętrza willi pod Warszawą to minimalizm i kojące kolory, a także otwarcie się na otaczającą dom przyrodę.
„Georges Blanc” to najstarsza gwiazdkowa restauracja na świecie. Pierwszą gwiazdkę w przewodniku Michelin zdobyła w 1929 roku. W 1981 roku otrzymała trzecią – i właśnie ją straciła, po 44 latach. „Nie spodziewaliśmy się tego” – skomentował szef kuchni restauracji „Georges Blanc”.
Kiedyś przyszła do nas klientka, znana scenografka, i powiedziała: „Chcę poczuć się wkurzona. Robię projekt, który jest fajny, ale zbyt klasyczny. Muszę poczuć wściekłość, bo inaczej nie będę wyrazista”. To było wyzwanie, ale znaleźliśmy dla niej zapach – mówi Victor Kochetov, twórca i współwłaściciel Mood Scent Bar, czołowej polskiej sieci perfumerii niszowych.
Pełny garnitur, z klasyczną koszulą i krawatem wrócił na wybiegi i czerwone dywany. W takich zestawach wystąpiło w ostatnim czasie wiele znanych kobiet, trudno też o markę odzieżową, która nie miałaby w swojej najnowszej kolekcji typowo garniturowych ubrań i dodatków. Z czego wynika powrót tego zapomnianego nieco trendu?
Warszawa i Kraków to miejsca, które najczęściej odwiedzają turyści przyjeżdżający do Polski. Na liście największych polskich atrakcji turystycznych na razie próżno szukać Łodzi. To jednak się stopniowo zmienia.
Breitling, szwajcarski potentat na rynku zegarków, nie zwalnia tempa. Po zakupie Universal Genève w 2023 roku, Szwajcarzy ogłosili kolejne przejęcie. Dzięki temu z niebytu powróci 200-letnia marka zegarkowa Gallet, niezwykle zasłużona w erze pionierów lotnictwa.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas