Podczas ubiegłorocznej gali MET Nell Diamond wystąpiła w sukni własnego projektu, ozdabiając kolejne warstwy kreacji kwiatami, zgodnie z motywem przewodnim imprezy. Zamiłowanie do mody, które w czasach studenckich traktowała z przymrużeniem oka jako skłonność przejawianą przez większość młodych kobiet w jej wieku, z czasem okazało zajęciem na pełen etat. Połączone z zainteresowaniem ekonomią i tajnikami handlu detalicznego, stało się przepustką do sukcesu.
Powstała w 2016 roku firma Hill House Home początkowo zajmowała się produkcją odzieży do spania oraz akcesoriów do dekoracji domu: jedwabnych poszewek na poduszki, pościeli, ręczników, szlafroków czy pidżam. Gdy jednak założycielka na własne potrzeby zaprojektowała niezobowiązującą, wygodną sukienkę idealnie nadającą się do noszenia w czasie wymuszonej pandemią izolacji, skromna firma Hill House Home w szybkim czasie wzbogaciła swoją ofertę o wskazany element garderoby, nazwany roboczo Nap Dress. Sukces zaskoczył samą pomysłodawczynię. Od czasu wprowadzenia na rynek skromnej sukni Nell Diamond zapraszana jest nie tylko na wykłady związane z umiejętnym zarządzaniem firmą. W jej kalendarzu spotkań znajdują się i takie uroczystości jak gala MET, pokazy mody czy sesje zdjęciowe dla poczytnych magazynów. Ile egzemplarzy sukienki Nap Dress stworzyła dotychczas i jak planuje rozwijać swoją firmę?
Hill House Home: start-up założony na studiach
Urodzona i wychowana w Londynie Nell Diamond podczas studiów na Uniwersytecie Yale założyła start-up Hill House Home, pragnąc połączyć chęć prowadzenia działalności biznesowej z miłością do projektowania. Zapamiętane z licznych wizyt w muzeum Victoria & Albert wzory i kolory sprawnie przeniosła na produkty sygnowane logo raczkującej marki. – Marzyłam o otaczaniu się przedmiotami i akcesoriami wysokiej jakości. Tymczasem luksusowe marki oferowały towar w zawrotnych cenach, zaś produkty z niższej półki kosztowały wprawdzie o wiele mniej, jednak ich wykonanie i trwałość pozostawiały wiele do życzenia. Marka Hill House Home miała wypełnić tę lukę – wyjaśnia założycielka firmy w rozmowie z BBC.
Asortyment oferowany w pierwszych latach działalności firmy cieszył się sporą popularnością wśród klientów chętnych sięgać po świetnie wykonane produkty w przystępnych cenach. Absolwentka Uniwersytetu Yale bez trudu rozwijała działalność biznesową, nie tylko dbając o zabezpieczanie znaku towarowego własnej marki, ale i stopniowo powiększając zespół współpracowników i starannie uatrakcyjniając treści publikowane na Instagramie Hill House Home.