Milion sprzedanych sukienek. Nell Diamond o sukcesie swojej marki

W czasie pandemii Covid-19 Nell Diamond zaprojektowała ubranie, które miało zapewnić jej wygodę w domowym biurze. Lekką sukienkę na cienkich ramiączkach pokochały rzesze jej klientek, przyczyniając się do ogromnego sukcesu firmy Hill House Home.

Publikacja: 05.02.2025 11:21

Zapytana o rady, jakich udzieliłaby początkującym przedsiębiorcom, 37-letnia kobieta sukcesu odpowia

Zapytana o rady, jakich udzieliłaby początkującym przedsiębiorcom, 37-letnia kobieta sukcesu odpowiada, że zaniechanie porównań do innych twórców oferujących podobne produkty dla niej samej okazało się zbawienne.

Foto: Adobe Stock

Podczas ubiegłorocznej gali MET Nell Diamond wystąpiła w sukni własnego projektu, ozdabiając kolejne warstwy kreacji kwiatami, zgodnie z motywem przewodnim imprezy. Zamiłowanie do mody, które w czasach studenckich traktowała z przymrużeniem oka jako skłonność przejawianą przez większość młodych kobiet w jej wieku, z czasem okazało zajęciem na pełen etat. Połączone z zainteresowaniem ekonomią i tajnikami handlu detalicznego, stało się przepustką do sukcesu.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Moda
Pokolenie Z pogrąży najstarsze polskie marki odzieżowe? „Nie wystarczy być na czasie”
Moda
Zakupoholiczka odkryła najbardziej ekologiczne ubrania świata i została aktywistką
Moda
Stella McCartney zrobiła odważny krok i rozpoczęła nowy rozdział w życiu zawodowym
Moda
Kim inspirowała się Ivanka Trump wybierając strój na inaugurację prezydentury ojca? Ciekawa teoria
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Moda
Strój Melanii Trump na inauguracji męża nie był przypadkowy. "Wysłała jednoznaczny komunikat"
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń