Reklama

Milion sprzedanych sukienek. Nell Diamond o sukcesie swojej marki

W czasie pandemii Covid-19 Nell Diamond zaprojektowała ubranie, które miało zapewnić jej wygodę w domowym biurze. Lekką sukienkę na cienkich ramiączkach pokochały rzesze jej klientek, przyczyniając się do ogromnego sukcesu firmy Hill House Home.

Publikacja: 05.02.2025 11:21

Zapytana o rady, jakich udzieliłaby początkującym przedsiębiorcom, 37-letnia kobieta sukcesu odpowia

Zapytana o rady, jakich udzieliłaby początkującym przedsiębiorcom, 37-letnia kobieta sukcesu odpowiada, że zaniechanie porównań do innych twórców oferujących podobne produkty dla niej samej okazało się zbawienne.

Foto: Adobe Stock

Podczas ubiegłorocznej gali MET Nell Diamond wystąpiła w sukni własnego projektu, ozdabiając kolejne warstwy kreacji kwiatami, zgodnie z motywem przewodnim imprezy. Zamiłowanie do mody, które w czasach studenckich traktowała z przymrużeniem oka jako skłonność przejawianą przez większość młodych kobiet w jej wieku, z czasem okazało zajęciem na pełen etat. Połączone z zainteresowaniem ekonomią i tajnikami handlu detalicznego, stało się przepustką do sukcesu.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Moda
Julia Kuczyńska najcenniejszą kobiecą marką osobistą w polskiej branży mody. Oto, ile jest warta
Moda
Trenerka savoir-vivre'u o tym, jak prezydentowa Marta Nawrocka wypadła w Watykanie
Moda
Projektantka odpowiedzialna za kreacje Agaty Dudy ocenia stylizacje obecnej prezydentowej
Moda
Czyją córką jest Chloe Malle, nowa redaktorka naczelna amerykańskiego „Vogue’a”?
Moda
Modelka AI na łamach znanego magazynu o modzie. Nowe standardy piękna?
Reklama
Reklama