Reklama

Milion sprzedanych sukienek. Nell Diamond o sukcesie swojej marki

W czasie pandemii Covid-19 Nell Diamond zaprojektowała ubranie, które miało zapewnić jej wygodę w domowym biurze. Lekką sukienkę na cienkich ramiączkach pokochały rzesze jej klientek, przyczyniając się do ogromnego sukcesu firmy Hill House Home.

Publikacja: 05.02.2025 11:21

Zapytana o rady, jakich udzieliłaby początkującym przedsiębiorcom, 37-letnia kobieta sukcesu odpowia

Zapytana o rady, jakich udzieliłaby początkującym przedsiębiorcom, 37-letnia kobieta sukcesu odpowiada, że zaniechanie porównań do innych twórców oferujących podobne produkty dla niej samej okazało się zbawienne.

Foto: Adobe Stock

Podczas ubiegłorocznej gali MET Nell Diamond wystąpiła w sukni własnego projektu, ozdabiając kolejne warstwy kreacji kwiatami, zgodnie z motywem przewodnim imprezy. Zamiłowanie do mody, które w czasach studenckich traktowała z przymrużeniem oka jako skłonność przejawianą przez większość młodych kobiet w jej wieku, z czasem okazało zajęciem na pełen etat. Połączone z zainteresowaniem ekonomią i tajnikami handlu detalicznego, stało się przepustką do sukcesu.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Moda
Francuzi się buntują. Będą kary dla influencerów za reklamowanie ultraszybkiej mody
Moda
Old money bez fortuny. O co chodzi w estetyce elit, na którą może sobie pozwolić każdy?
Moda
Jane Birkin: Kobiety na całym świecie marzą o torebkach sygnowanych jej nazwiskiem
Moda
Dr Pamela Szczerbik-Chudy o ubiorze: W pierwszych trzech sekundach oceniamy człowieka
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Moda
Obrońcy praw zwierząt zarzucają Madonnie, że promuje okrucieństwo. W czym tkwi problem?
Reklama
Reklama