Reklama

1200 Polaków czeka na spotkania w FriendZone. Pomysłodawczynie inicjatywy „rozbiły bank”

W świecie, w którym coraz więcej relacji przenosi się do internetu, powstała inicjatywa, która przypomina o sile spotkań w prawdziwym życiu – FriendZone. Sylwia Duszyńska i Gosia Kucharska, które stoją za tym projektem, opowiadają, skąd wziął się pomysł na tę działalność i jak zamierzają ją rozwijać.

Publikacja: 28.05.2025 10:53

Sylwia Duszyńska i Gosia Kucharska: FriendZone łączy ludzi 30- i 40-letnich, którzy są otwarci na no

Sylwia Duszyńska i Gosia Kucharska: FriendZone łączy ludzi 30- i 40-letnich, którzy są otwarci na nowe znajomości nieromantyczne.

Foto: Mikołaj Żurkowski

Zobaczyłam informację o FriendZone w mediach społecznościowych i pierwsze, o czym pomyślałam, to: czy start-up czy inicjatywa społeczna i jak te dziewczyny chcą na tym zarabiać? Jakie są odpowiedzi na te moje pytania?

Gosia: Zdecydowanie bardziej inicjatywa społeczna niż start-up. Przede wszystkim dlatego, że FriendZone powstało z poczucia misji, a nie chęci zarobku czy „zrobienia biznesu”. Od początku kierujemy się nie tym, ile możemy zarobić, tylko co i jak najlepiej zrobić, żeby osiągnąć nasz cel – ułatwianie ludziom 30+ otwieranie się na nowe znajomości przyjacielskie – a przychody z projektu na tym etapie mają nam służyć głównie do pokrycia kosztów tej działalności.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Wywiad
Diana Łapińska-Sanocka o pracy w Google: Popełniłam wiele gaf kulturowych
Wywiad
Z baletu do biznesu. Była primabalerina ma dziś firmę organizującą śluby marzeń
Wywiad
17-letnia naukowczyni Kornelia Wieczorek na prestiżowej liście magazynu „Time”
Wywiad
13-letnia Amelia Golda zadebiutowała u boku Arka Jakubika. „Pod koniec zdjęć wydawało mi się, że nie mam już łez”
Wywiad
Agnieszka Specjalska zamieniła korporację na własny biznes z misją. „Warto się odważyć”
Reklama
Reklama