Właścicielka marki Samanta o tym, dlaczego warto myśleć poważnie o bieliźnie dla kobiet plus size

Historia marki Samanta rozpoczęła się 31 lat temu w Beskidzie Makowskim. Jest przykładem spełnienia American Dream, ale w polskich realiach.

Publikacja: 27.10.2023 12:07

Cały proces tworzenia biustonosza - od badania rynku do pojawienia się na półce sklepowej - trwa pół

Cały proces tworzenia biustonosza - od badania rynku do pojawienia się na półce sklepowej - trwa półtora roku.

Foto: Materiały prasowe Samanta

Stawiając pierwsze kroki w produkcji bielizny, Elżbieta Adamek, założycielka marki Samanta, zdecydowała się na produkcję biustonoszy w szerokiej gamie rozmiarów. Ponad 30 lat temu było ewenementem. Przez pierwsze 7 lat istnienia firma nie przyniosła żadnych zysków. W zeszłym roku, po 30 latach, wygenerowała 18 proc. zysku. Obecnie eksportuje swoje produkty do 20 krajów świata - w tym do Australii, USA, Kanady, Hondurasu, Portugalii, Hiszpanii, Włoch i Izraela - sprzedaje rocznie 120 tysięcy sztuk wyrobów. Na terenie Polski marka prowadzi 3 salony firmowe i współpracuje z ponad 280 partnerami B2B.

Pozostało 96% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Joanna Trepka, twórczyni marki L37: Koszty biznesowych błędów wzięli na siebie moi rodzice
Biznes
Od chaosu do sukcesu. Właścicielki marki The Odder Side o tym, jak ją budowały
Biznes
Współwłaścicielka perfumerii Galilu: W pierwszy sklep zainwestowałyśmy ponad 600 tys. złotych
Biznes
Prezes DESA Unicum Agata Szkup o inwestowaniu w sztukę: Jest odporne na zawirowania rynkowe
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes
Dlaczego kobietom trudniej przychodzi budowanie relacji w biznesie? Wyniki raportu