Firma założona przez dwie studentki w akademiku: Sukces w zawrotnym tempie

Firma 437 zajmująca się projektowaniem kostiumów kąpielowych i odzieży sportowej, została założona w godzinę przez dwie przyjaciółki ze studiów. Obecnie przynosi sześciocyfrowe dochody każdego miesiąca. Co zadecydowało o spektakularnym sukcesie marki?

Publikacja: 31.03.2025 11:44

Założenie firmy 437 było możliwe dzięki inwestycji finansowej w wysokości 1000 dolarów wpłaconych pr

Założenie firmy 437 było możliwe dzięki inwestycji finansowej w wysokości 1000 dolarów wpłaconych przez każdą ze współwłaścicielek marki.

Foto: Adobe Stock

– Jeśli ubiór na trening jest twoją motywacją do ćwiczeń, wspieramy cię w tym – brzmi podpis pod jednym z niezliczonych postów na Instagramie marki odzieżowej 437. Trzy cyfry w nazwie nawiązują do adresu domu studenckiego, w którym założycielki firmy – Hyla Nayeri i Adrien Bettio – rozpoczynały swoją działalność biznesową. Miały po 21 lat i prowadzenie firmy łączyły z nauką i obowiązkowym stażem studenckim. Spotkania biznesowe odbywały się w akademiku, pobliskich kawiarniach lub w domach rodzinnych przyjaciółek. Początkowe dochody rzędu 20 000 dolarów miesięcznie zaczęły wzrastać w zaskakującym tempie, a zawrotny sukces finansowy sprawił, że młode przedsiębiorczynie po czterech latach znalazły się na liście „Forbes 30 Under 30”, wyróżniającej wpływowe osoby poniżej 30. roku życia. Jakie produkty przyczyniły się do popularności marki i w jakich okolicznościach zrodził się pomysł na ich stworzenie?

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes
Phoebe Gates, najmłodsza córka Billa ruszyła z własnym biznesem. Skazana na sukces?
Biznes
Lady Margarita Armstrong-Jones to wnuczka księżniczki Małgorzaty. Czym się zajmuje?
Biznes
Zofia Chylak-Widmańska: Liczy się nie tylko produkt, ale cała estetyka marki
Biznes
Odciążanie z wyrzucania. „Misyjny” start-up Polek idzie jak burza
PODCAST "POWIEDZ TO KOBIECIE"
Feminizm się opłaca biznesowi – liczby, które mówią prawdę