19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Aktualizacja: 14.01.2025 10:54 Publikacja: 22.09.2023 15:56
Czym wyróżniają się stylizacje najbardziej wpływowych kobiet?
Foto: East News
Kobiety, którym bacznie przygląda się świat, w swoich stylizacjach zazwyczaj kierują się ściśle określoną etykietą. Dress code jest tu tak samo ważny jak w przestrzeni biznesowej. Zgodnie z tym, co mówi Katarzyna Urbańska, która prowadzi szkolenia z etykiety biznesu, reguły, o których mowa, to uniwersalne zasady, które towarzyszą w każdej sytuacji ułatwiać, a nie utrudniać życie. Inaczej przecież ubierzemy się do telewizji czy pracując w mediach, a inaczej na rozprawę do sądu lub na inną bardzo formalną okoliczność, która wymaga zdefiniowanego dress code'u.
Wyzwanie, wdzięczność, rozwój – tak Kim Ye-ji opisała mijający rok. Zawodniczka przykuła uwagę internautów nonszalancką postawą w trakcie Igrzysk Olimpijskich w Paryżu, gdzie zdobyła srebro strzelając z pistoletu pneumatycznego. Teraz podbija świat mody.
Mieszka w Zambii, jest po 80, a jej efektowne stylizacje od pewnego czasu robią coraz większą furorę w mediach społecznościowych, udowadniając, że wiek to tylko liczba. O fenomenie Margret Choli rozpisują się zachodnie media, ostatnio stylowa seniorka udzieliła wywiadu serwisowi BBC.
Do jednego z kalifornijskich sądów trafił pozew przeciwko francuskiej marce Hèrmes, słynącej z torebek rozchwytywanych przez zamożnych klientów z całego świata. Stroną pozywającą jest grupa klientek i klientów, którzy zarzucają marce nieuczciwe praktyki.
Pokaz bielizny Victoria’s Secret wrócił po sześciu latach przerwy spowodowanej zarzutami o promowanie nierealistycznego obrazu kobiet. Aby udowodnić inkluzywność, firma zaprosiła na wybieg modelki ciałopozytywne, o różnych kolorach skóry, w wieku 50+ oraz transpłciowe.
Legenda modelingu Kate Moss wczoraj po raz pierwszy wystąpiła w roli aniołka Victoria's Secret. Na wybiegu Victoria's Secret Fashion Show w Nowym Jorku chwilę wcześniej zadebiutowała także jej 22-letnia córka, Lila Moss.
Wraz z początkiem nowego roku wśród młodych ludzi na świecie zyskuje popularność postanowienie nazywane „No-buy 2025”. Na czym polega nowy trend, który stał się bardzo widoczny w mediach społecznościowych?
Minimalizm, lekkość i precyzja – to cechy, dzięki którym Longines Ultra-Chron Carbon, przyciąga uwagę. To pierwsza tegoroczna premiera znanej szwajcarskiej marki.
W Chinach słabnie wprawdzie popyt na produkty luksusowe, ale nie spada za to zainteresowanie chińskich firm europejskimi markami luksusowymi. Początek roku przyniósł nową transakcję tego typu.
Oliviero Toscani, włoski fotograf, autor kampanii reklamowych, które zyskały rozgłos i pomogły odnieść włoskiej marce Benetton globalny sukces, nie żyje. Miał 82 lata.
Wkrótce Polska może stracić wysoką, piątą pozycję wśród największych eksporterów kosmetyków w Unii Europejskiej. Taki będzie efekt ogłoszonego teraz planu zamknięcia fabryki Oriflame w Ursusie.
W swoim fachu należy do ścisłej światowej czołówki. Jako fotografka mody od lat zatrudniana jest przez czołowe domy mody. „Nie chciałabym niczego zmieniać w swojej drodze zawodowej. Nie mam marzeń, jestem zadowolona z tego, co robię” – mówi Asia Typek, jedna z czołowych specjalistek od „streetu” czyli fotografowania mody ulicznej.
Ostatnie lata to dynamiczny rozwój kategorii perfum niszowych – zapachów kontrowersyjnych, budzących skrajne opinie, produkowanych z myślą o wymagających odbiorcach i odbiorczyniach. Coraz większą popularność zyskuje też nowa kategoria perfum, które eksperci nazywają „magicznymi”, „mistycznymi” czy „ezoterycznymi”. Z czego wynika ten fenomen?
„Dry January”, czyli „suchy styczeń” to jeden z noworocznych trendów i coraz chętniej podejmowane postanowienie. Okazuje się jednak, że jest pewna grupa, która już dawno ograniczyła spożycie alkoholu. Chodzi o przedstawicieli pokolenia Z.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas