Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 18:45 Publikacja: 22.01.2024 14:19
Renata Wrona: Stanowisko obliguje do konsekwentnego budowania określonego wizerunku.
Foto: Adobe Stock
Żyjemy w czasach, gdy dużo się mówi o wyglądzie i ubraniach, ale wcale nierzadko wydaje mi się, że ludzie są na bakier z dress code’em… Czy świadomość jego obowiązywania i przestrzeganie jego zasad są ważne?
Renata Wrona: Zdecydowanie tak, choć trzeba przyznać, że pandemia mocno rozluźniła wcześniejsze kanony w tym zakresie. Bynajmniej nie zmienia to jednak faktu, że strój nas kształtuje i przekazuje informacje o nas oraz o nastawieniu, z jakim podchodzimy do danej sytuacji. Jest wiele badań potwierdzających to, że 90 proc. ludzi, których spotykamy, ocenia nas na podstawie pierwszego wrażenia. Ono zaś kształtuje się w pierwszych kilkudziesięciu sekundach po spotkaniu. Oczywiście, że nie szata zdobi człowieka i nie można jednoznacznie stwierdzić, że ubranie jest najważniejsze, ale odgrywa ogromną rolę w budowaniu wizerunku.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Bycie "eko" wpisuje się w język współczesnego rynku. „Bio” i „organic” w branży spożywczej, „sustainable”, „cons...
Dziś sprzedaż pierścionka za 20 tysięcy złotych nie jest u nas rzadkością. Napawa mnie to dumą, bo świadczy o og...
„Od kiedy wyrzucanie zużytej odzieży do śmieci jest zabronione jesteśmy zarzucani, sorry, szmatami” – alarmuje s...
Zbyt wyrazisty kolor paznokci, brak rajstop latem, nieadekwatna długość spódnicy – tyle wystarczy, by profesjona...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Kary dla firm zanieczyszczających środowisko, zakazy reklamy w mediach tradycyjnych, nowe obowiązki informacyjne...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas