Dom mody Givenchy ma nową dyrektor kreatywną. To autorka sukni ślubnej księżnej Kate

Dom mody Givenchy po wielu miesiącach poszukiwań nowej osoby na stanowisko dyrektora kreatywnego w końcu ukrócił spekulacje na ten temat. Na czele francuskiej marki stanęła doświadczona brytyjska projektantka Sarah Burton – informuje branżowy serwis Business of Fashion.

Publikacja: 09.09.2024 20:28

Sarah Burton spędziła ostatnie ćwierć wieku w brytyjskim domu mody jako prawa ręka jego założyciela,

Sarah Burton

Sarah Burton spędziła ostatnie ćwierć wieku w brytyjskim domu mody jako prawa ręka jego założyciela, Lee Alexandra McQueena.

Foto: PAP/EPA

O tym, kto zastąpi Matthew Williamsa na stanowisku dyrektora kreatywnego Givenchy, mówiono od miesięcy. Amerykan rozstał się z Givenchy w styczniu tego roku.

Francuski dom mody ogłosił właśnie, że nową dyrektorką kreatywną została brytyjska projektantka Sarah Burton. Absolwentka renomowanej londyńskiej szkoły artystycznej Central Saint Martins w świecie mody zasłynęła z projektowania przede wszystkim dla kultowej londyńskiej marki Alexander McQueen. To również ona zaprojektowała suknię ślubną dla księżnej Walii, Kate Middleton.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Moda
Kim inspirowała się Ivanka Trump wybierając strój na inaugurację prezydentury ojca? Ciekawa teoria
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Moda
Strój Melanii Trump na inauguracji męża nie był przypadkowy. "Wysłała jednoznaczny komunikat"
Moda
Dziedzictwo Iris Apfel: obrazy i przedmioty osobiste należące do projektantki idą pod młotek
Moda
Kim Ye-ji: wicemistrzyni olimpijska podbija świat mody. Gdzie można ją zobaczyć?
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Moda
Piękna 80-letnia. Seniorka z Zambii robi furorę w social mediach jako ikona stylu
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej