Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 14:50 Publikacja: 01.10.2024 13:59
Jane Fonda
Jane Fonda w grudniu 2024 roku skończy 87 lat.
Foto: PAP/PA
W poniedziałek 23 września w Paryżu odbył się pokaz mody, w którym pojawiły się ambasadorki znanej marki kosmetycznej. Jedną z kreacji prezentowała polska piosenkarka i aktorka Julia Wieniawa-Narkiewicz. Szczególną uwagę przykuwały amerykańskie gwiazdy pokolenia „silver", niefarbujące swoich siwych włosów – 66-letnia Andie MacDowell oraz o dwie dekady starsza Jane Fonda. Kiedy ta ostatnia pojawiła się na scenie, za jej plecami na ekranie widniał napis: ”Silver not sorry” – hasło nawiązujące do wyrażenia „Sorry not sorry”, którego używa się, kiedy teoretycznie należałoby przeprosić, ale nie czuje się takiej potrzeby lub nie widzi się ku temu powodu. Francuscy dziennikarze komentowali, że aktorka swoją osobowością i pewnością siebie rozświetliła imprezę. A ona sama przyznała, że pewność siebie to efekt intensywnej pracy nad sobą.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Bycie "eko" wpisuje się w język współczesnego rynku. „Bio” i „organic” w branży spożywczej, „sustainable”, „cons...
Dziś sprzedaż pierścionka za 20 tysięcy złotych nie jest u nas rzadkością. Napawa mnie to dumą, bo świadczy o og...
„Od kiedy wyrzucanie zużytej odzieży do śmieci jest zabronione jesteśmy zarzucani, sorry, szmatami” – alarmuje s...
Zbyt wyrazisty kolor paznokci, brak rajstop latem, nieadekwatna długość spódnicy – tyle wystarczy, by profesjona...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Kary dla firm zanieczyszczających środowisko, zakazy reklamy w mediach tradycyjnych, nowe obowiązki informacyjne...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas