Aktualizacja: 19.05.2025 10:22 Publikacja: 25.09.2024 10:17
Transmisja sprzedażowa
Transmisje sprzedażowe od czasu pandemii są stałym elementem treści dostępnych na na Facebooku.
Foto: Adobe Stock
Transmisje sprzedażowe na Facebooku pojawiły się w polskim internecie wiosną 2020 roku. Pierwszymi, którzy z nich korzystali, byli właściciele – a w praktyce zwykle właścicielki – butików z odzieżą dla kobiet. Kolejne lockdowny, a w tym ograniczenia nakładane na funkcjonowanie sklepów, wymusiły na nich szukanie alternatywnych sposobów sprzedaży produktów. Prezentacja oferty sklepów w relacjach nadawanych na żywo w sieci bardzo szybko zyskiwała liczne grono klientów. Równie szybko okazało się, że organizowane w różnych cyklach (zwykle raz lub dwa razy w tygodniu) spotkania „live” z klientami pozwalają nie tylko podtrzymywać kontakt z osobami, które wcześniej robiły zakupy w butiku, ale również pozyskiwać nowych kupujących.
Dopóki małżonkowie pozostają w zgodnej relacji, zwykle rzadko pochylają się nad wszystkim, co dotyczy nazwisk ic...
Sekretarz obrony Stanów Zjednoczonych Pete Hegseth ogłosił we wtorek likwidację programu Women, Peace and Securi...
W ostatnich latach słowo „mediacja” odmieniane jest przez wszystkie przypadki zarówno w kontekście spraw rodzinn...
Dziś ludzie łatwiej niż kiedyś decydują się na rozwód. Rzadziej walczą o utrzymanie małżeństwa, ale zdarzają się...
Fundacja Itaka zwraca na swoim Facebooku uwagę na to, że w popularnym obecnie serialu emitowanym na Netfliksie p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas