Reklama
Rozwiń
Reklama

Kawa działa pobudzająco tylko, gdy pije się ją o konkretnej godzinie. Ciekawe odkrycie

Naukowcy z uniwersytetu w Bethesda (USA) twierdzą, że czas spożycia kawy może istotnie wpłynąć na skuteczność jej pobudzającego działania. Ich zdaniem właściwy czas na małą czarną to konkretne godziny rano i po południu. Czy to prawda?

Publikacja: 17.06.2024 13:43

Według raportu USUHS picie kawy, gdy poziom kortyzolu jest wysoki, może prowadzić do zwiększonej tol

Według raportu USUHS picie kawy, gdy poziom kortyzolu jest wysoki, może prowadzić do zwiększonej tolerancji na kofeinę, co z czasem czyni ją mniej skuteczną.

Foto: Adobe Stock

Amerykanie uważają, że najlepiej pić kawę, gdy poziom kortyzolu w organizmie jest niski. Działanie niezgodne z tą zasadą może prowadzić do tolerancji na kofeinę, co z czasem czyni kawę mniej skuteczną. 

Kiedy najlepiej pić kawę?

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Styl życia
To „tylko” internet? Prawdziwe oblicze przemocy wobec kobiet w sieci
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Styl życia
Robot, który staje się „członkiem rodziny”. Polska klasa średnia ma swój kolejny symbol
Styl życia
Japońskie korporacje zmieniają zasady dotyczące wyglądu pracownic
Styl życia
Internet zalewa fala fioletowych zdjęć profilowych. Mobilizacja w sprawie kobiet, jakiej dawno nie było
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Styl życia
Pokolenie Z zmienia definicję zaangażowania w pracę. Pracodawcy mają się czego bać?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama