Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 01:03 Publikacja: 06.05.2024 11:45
Paula Wolecka
Paula Wolecka: Moją rolą jest wspierać Igę w jak najskuteczniejszej i jak najbardziej jakościowej komunikacji z fanami, opinią publiczną.
Foto: Katarzyna Milewska
Agnieszka Łopatowska: W rankingu 50 najbardziej wpływowych kobiet w polskim biznesie sportowym przygotowanym przez serwis SportMarketing.pl twoja „szefowa”, jak ją nazywasz, Iga Świątek uplasowała się na 1. miejscu, a ty na 18. Cieszy cię to wyróżnienie?
Przyznam, że o ile w przypadku Igi to żadne zaskoczenie, to już moja pozycja i znalezienie się w tym rankingu po raz pierwszy nie było dla mnie oczywiste. Na co dzień praca PR-owca wymaga raczej działania z cienia, sporo jest zadań, których nie widać na pierwszy rzut oka. I ja też sama, z wyboru, nie zabiegam, aby było inaczej. Odkąd pracuję dla Igi udzieliłam tylko dwóch wywiadów na temat naszej pracy. Zrobiłam to dwa lata temu, po zorganizowaniu turnieju charytatywnego dla Ukrainy, bo zależało mi na edukacji w zakresie mądrego pomagania przez osoby publiczne i budowania swojej marki osobistej w zgodzie ze sobą. Chciałam wykorzystać tamten moment, gdy o sukcesie wydarzenia było głośno, aby przekazać trochę wartościowej wiedzy i opowiedzieć o naszych standardach pracy i komunikacji. Dlatego, że swojej aktywności medialnej unikam, nie spodziewałam się, że moja praca jest dostrzegana przez branżę. Miło było się przekonać, że świadomość w kontekście roli i znaczenia osób „od komunikacji” w rozwoju karier sportowców jest coraz większa, mimo że działamy w kulisach.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Balet nauczył mnie robienia wszystkiego na sto procent. Na początku sama układałam serwetki, bo chciałam zbudowa...
Nigdy nie powinniśmy demotywować młodych ludzi, którzy chcą działać, bo to w nich tkwi ogromna siła – mówi licea...
14 sierpnia odbyła się światowa premiera filmu „Skrzat. Nowy początek". Adresowany do młodzieży obraz porusza kw...
Nie warto się zamykać na nowe wyzwania. Trzeba realizować marzenia. Głęboko wierzę, że można działać zgodnie ze...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Polki są niesamowitymi kobietami. Potrafią łączyć aktywne życie zawodowe, z wychowywaniem dzieci i prowadzeniem...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas