Reklama
Rozwiń
Reklama

Paula Wolecka z teamu Igi Świątek o tym, co najważniejsze w budowaniu marki osobistej

Miło było się przekonać, że świadomość roli i znaczenia osób „od komunikacji” w rozwoju karier sportowców jest coraz większa, mimo że działamy w kulisach – mówi Paula Wolecka, PR managerka Igi Świątek.

Publikacja: 06.05.2024 11:45

Paula Wolecka: Moją rolą jest wspierać Igę w jak najskuteczniejszej i jak najbardziej jakościowej ko

Paula Wolecka

Paula Wolecka: Moją rolą jest wspierać Igę w jak najskuteczniejszej i jak najbardziej jakościowej komunikacji z fanami, opinią publiczną.

Foto: Katarzyna Milewska

Agnieszka Łopatowska: W rankingu 50 najbardziej wpływowych kobiet w polskim biznesie sportowym przygotowanym przez serwis SportMarketing.pl twoja „szefowa”, jak ją nazywasz, Iga Świątek uplasowała się na 1. miejscu, a ty na 18. Cieszy cię to wyróżnienie?

Przyznam, że o ile w przypadku Igi to żadne zaskoczenie, to już moja pozycja i znalezienie się w tym rankingu po raz pierwszy nie było dla mnie oczywiste. Na co dzień praca PR-owca wymaga raczej działania z cienia, sporo jest zadań, których nie widać na pierwszy rzut oka. I ja też sama, z wyboru, nie zabiegam, aby było inaczej. Odkąd pracuję dla Igi udzieliłam tylko dwóch wywiadów na temat naszej pracy. Zrobiłam to dwa lata temu, po zorganizowaniu turnieju charytatywnego dla Ukrainy, bo zależało mi na edukacji w zakresie mądrego pomagania przez osoby publiczne i budowania swojej marki osobistej w zgodzie ze sobą. Chciałam wykorzystać tamten moment, gdy o sukcesie wydarzenia było głośno, aby przekazać trochę wartościowej wiedzy i opowiedzieć o naszych standardach pracy i komunikacji. Dlatego, że swojej aktywności medialnej unikam, nie spodziewałam się, że moja praca jest dostrzegana przez branżę. Miło było się przekonać, że świadomość w kontekście roli i znaczenia osób „od komunikacji” w rozwoju karier sportowców jest coraz większa, mimo że działamy w kulisach.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Wywiad
Psychoterapeutka Magdalena Chrzan-Dętkoś: Pamiętajmy, że depresji nie widać
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Wywiad
Celebrantka pogrzebów humanistycznych: Normalizuję to, co się z nami dzieje jako ludźmi
Wywiad
Ekspertka neuroarchitektury: Prywatne przestrzenie to autoportret ich właściciela
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
PODCAST „POWIEDZ TO KOBIECIE”
Studenci już nie chcą tylko dyplomu. Czym się różnią uczelnie lat 90 i współczesne?
Reklama
Reklama